کد خبر : 3336
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 21:03
-

طراحی بازی‌های موبایلی ایرانی به صورت بومی

طراحی بازی‌های موبایلی ایرانی به صورت بومی

یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی بازی‌های موبایلی ایران به صورت بومی ‌و انتشار آن میان مردم شده است.  محمدمهدی بهفرراد، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد محصولات شرکت گفت: شرکت ما بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تولید بازی‌های موبایلی ایرانی فعالیت و سرگرمی ‌را بر روی دستگاه‌های همراه همچون تبلت‌ها،

طراحی بازی‌های موبایلی ایرانی به صورت بومی

یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی بازی‌های موبایلی ایران به صورت بومی ‌و انتشار آن میان مردم شده است.

 محمدمهدی بهفرراد، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد محصولات شرکت گفت: شرکت ما بیش از ۱۰ سال است که در زمینه تولید بازی‌های موبایلی ایرانی فعالیت و سرگرمی ‌را بر روی دستگاه‌های همراه همچون تبلت‌ها، موبایل‌ها و… تولید و به صورت بومی میان مردم منتشر می‌کند.
وی با بیان اینکه محصولات این شرکت بین ۲۰۰ هزار تا ۵ میلیون کاربر دارد، بیان‌کرد: علاقه جوانان موجب می‌شود تا به سوی تولید بازی‌های موبایلی ایرانی حرکت کنیم. بازار خوبی داریم یعنی مردم به طرق مختلف نیاز به استفاده از رسانه‌های سرگرمی ‌دارند، چرا که «بازی» حوزه‌ های‌تکی در دنیا است که هر روز تکنولوژی‌های جدیدی در این زمینه بروز می‌کند.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد زمینه‌های تخصصی این شرکت نیز گفت: مهمترین بخش در طراحی بازی‌های موبایلی ایران، برنامه‌نویسی است و بخش‌های دیگر شامل نیروهای تولید محتوای هنری، مارکتینگ و و دیتا است. امروز به تربیت و جذب نیروی انسانی روی آوردیم تا از آن‌ها استفاده کنیم؛ چرا که نیروی انسانی یکی از مهمترین چالش‌های صنعت ما است.
بهفرراد اصلی‌ترین مشکل هر تولیدکننده را نحوه انتشار محصول دانست و افزود: روش رسیدن محصول به مخاطب به صورت کالای فیزیکی یا دیجیتال مهم است. بنابراین پلتفرم‌هایی که در بازار ایران شروع به فعالیت کردند، کمک خوبی برای رساندن محصول به مخاطب است که البته از شبکه‌های تبلیغاتی هم استفاده می‌شود.
وی در مورد تبلیغات تولیدات داخل کشور، اظهار کرد: ما در کشور تولیدات خوبی داریم ‌و مردم علاقه به مصرف محصولات دارند؛ اما تبلیغات از سوی رسانه ملی ضعیف است. اگر تبلیغات به درستی انجام شود، سرانه استفاده از تولیدات داخل ما بیشتر از خارجی است.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه بازار جهانی بزرگ است و ما می‌توانیم سهم خود را از آن بازار دریافت کنیم، گفت: کار ما به دلیل مسائل ارزی و تحریم‌ها سخت است. حوزه گیم را همه می‌توانند برای کل بازارهای جهانی تولید کنند و ما هم به این سمت پیش می‌رویم.
به نقل از روابط‌ عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، بهفرراد بیان‌کرد: ایران می‌تواند بر روی صنعت گیم بسیار تمرکز کند، اما این اتفاق به دلایل متعدد به سختی می‌افتد. به طور مثال بیمه و مالیات نفس بسیاری از شرکت‌ها را می‌گیرد تا جایی که می‌تواند موجب تعطیلی این صنعت شود.
منبع:ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح