کد خبر : 163034
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 18:32
-

موفقیت انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم در سطح ملی

موفقیت انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم در سطح ملی

ایسنا/قم ششمین گردهمایی مدیران انتشارات واحدهای جهاددانشگاهی با معرفی شعبه استان قم به عنوان شعبه شایسته تقدیر به پایان رسید. علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با ششمین گردهمایی مدیران انتشارت واحد ها جهاددانشگاهی عنوان کرد: در این گردهمایی از واحدهای انتشاراتی جهاددانشگاهی برای راه‌یابی کتاب‌های جهاددانشگاهی در

موفقیت انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم در سطح ملی

ایسنا/قم ششمین گردهمایی مدیران انتشارات واحدهای جهاددانشگاهی با معرفی شعبه استان قم به عنوان شعبه شایسته تقدیر به پایان رسید.

علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با ششمین گردهمایی مدیران انتشارت واحد ها جهاددانشگاهی عنوان کرد: در این گردهمایی از واحدهای انتشاراتی جهاددانشگاهی برای راه‌یابی کتاب‌های جهاددانشگاهی در مرحله نهایی کتاب سال جمهوری اسلامی قدردانی شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه بر مخاطب‌شناسی و شناخت ذائقه مخاطبان برای تولید و چاپ کتاب با کیفیت بالا تأکید شد، افزود: پیشنهاد جهاددانشگاهی به مؤلفان ومترجمان با توجه به شناخت از آن‌ها به منظور سرمایه‌گذاری تولید کتاب، تاکید چاپ کتاب با کیفیت برای جلوگیری از تنزل و کاهش اعتبار برند جهاددانشگاهی، انجام فعالیت‌های مشترک با معاونت‌های آموزشی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی از دیگر مطالبی بود که به آن‌ها اشاره شد.
وی بیان کرد: تقویت ارتباط بیشتر با مراکز، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های جهادانشگاهی به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی آن‌ها، تقویت ارتباط بیشتر با رؤسای واحدها جهت جذب حمایت بیشتر از انتشارات، تدوین دستوالعمل واحد نشر با همفکری واحدها، وحدت رویه در شکل ظاهری تولیدات، ‌ توجه بیشتر به محتوای علمی تولیدات و… از جمله موضوعاتی بود که به آن‌ها پرداخته شد.
حسینی ادامه داد: همچنین توجه به فعالیت‌های ترویجی از قبیل طرح‌های هماهنگ پایان‌نامه سه دقیقه‌ای، کتاب سه دقیقه‌ای، فصل سخن و لزوم اطلاع رسانی بیشتر به منظور برگزاری با کمیت بالاتر و کیفیت بیشتر مورد بحث قرار گرفت.
وی با بیان این‌که ارزیابی واحدها برای حمایت و شناساندن نقاط قوت و ضعف آن‌ها و با هدف ارتقای کیفی و کمی در زمینه تولید محتوای علمی و برنامه‌های ترویجی انجام می‌گیرد، گفت: توجه بیشتر به برند جهاد دانشگاهی و جلوگیری از برندفروشی و یکسان‌سازی برند فروشگاه ۱۶ برای کلیه فروشگاه‌های کتاب جهاددانشگاهی، تعامل و همکاری با واحدهای آموزشی برای استفاده از تولیدات علمی واحدها و استفاده از ظرفیت آموزش هم از دیگر برنامه‌های سازمان خواهد بود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم اظهار کرد: حرکت به سوی کیفی‌تر شدن تولیدات و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی و بهبود بیشتر روندهای تولید محتوا از اهداف سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی است.
حسینی با اشاره به اینکه  در این مراسم از فروشگاه اینترنتی کتاب جهاددانشگاهی که با هدف یک‌پارچه‌سازی فروش‌کتاب‌های جهاددانشگاهی راه‌اندازی شده است، رونمایی شد، بیان کرد: در این برنامه گردهمایی از شعبه استان قم به عنوان شعبه شایسته تقدیر معرفی شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ثبت آگهی رایگان

ثبت برند

سم برای موش

دفع موریانه

سم برای ساس

سم برای سوسک

کنسرت معین زندی کیش 10 اسفند 1403 ( خرید بلیط )

مونتاژ برد الکترونیکی

تور گوا نوروز 1404

آسانسور

رژیم کتوژنیک

نمایندگی لباسشویی اسنوا

اجاره خودرو

نمایندگی بوتان کرج

عصر موزیک

تعمیرات لپ تاپ

ایرواشر

تور کربلا هوایی

ای آی موزیکال

خرید لوله و اتصالات با بهترین قیمت و کیفیت

قیمت روغن سیر سیاه

قرص لاغری جی سی

عطر لطافه

آزمایشات طب کار بدو استخدام

میلگرد بستر

میز اداری

ثبت شرکت

شیرگازی اذر

بانک کتاب

روبیک موزیک

خرید گرماتاب

دوربین سیمکارت خور ارزان

رتبه بندی شرکت

مانیتور دنا

پشتیبانی بانک رسالت

چوب پلاست

پشتیبانی سامانه کاتب

پشتیبانی سامانه کاتب

سئو سایت پزشکی

تشک دو نفره

اجاره خودرو

خرید صندل عمده

زير نويس ساز

اهمیت استفاده از رپورتاژ

شیشه ماشین

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی