کد خبر : 95413
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 15:07
-

کلاس‌های دانشکده داروسازی مشهد از ابتدای آذر ماه حضوری برگزار می‌شود

کلاس‌های دانشکده داروسازی مشهد از ابتدای آذر ماه حضوری برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: کلاس‌های دروس تئوری اولویت‌دار و دارای ضرورت این دانشکده از ابتدای آذر ماه به‌ صورت حضوری و موارد فاقد اولویت به‌ صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. دکتر بیژن ملائکه در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان دانشکده داروسازی اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی کلیه کلاس‌های تئوری دانشکده

کلاس‌های دانشکده داروسازی مشهد از ابتدای آذر ماه حضوری برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: کلاس‌های دروس تئوری اولویت‌دار و دارای ضرورت این دانشکده از ابتدای آذر ماه به‌ صورت حضوری و موارد فاقد اولویت به‌ صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

دکتر بیژن ملائکه در خصوص برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان دانشکده داروسازی اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی کلیه کلاس‌های تئوری دانشکده داروسازی مشهد به صورت وبیناری و کلاس‌های عملی این دانشکده به صورت حضوری در حال برگزاری است اما با تصمیم ستاد کلی مقابله با کرونا بناست از ابتدای آذر ماه امسال هر ۲ کلاس تئوری و عملی به‌ صورت حضوری برگزار شود.

وی تصریح کرد: در جلساتی که در روزهای قبل برگزار شد، از کلیه گروه‌های آموزشی خواسته شده که کلاس‌های دروس تئوری اولویت‌دار و دارای ضرورت را به‌صورت حضوری برگزار کنند تا به سلامت اساتید و دانشجویان آسیب وارد نشود و موارد فاقد اولویت را به‌صورت غیرحضوری برگزار کنند.

رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تعداد ۶۱ استاد در ۹ گروه آموزشی دانشکده داروسازی مشهد که شامل بیوتکنولوژی دارویی، داروسازی سنتی، داروسازی بالینی، شیمی دارویی، فارماسیوتیکس، فارما کوگنوزی، سم شناسی و دارو شناسی، کنترل دارو و نانوفناوری داروئی فعال هستند و در این دانشکده تعداد ۶۵۰ دانشجوی عمومی و ۱۵۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند.

وی بیان کرد: بی‌شک آموزش حضوری از نتایج بهتری به نسبت آموزش غیرحضوری برخوردار است و با توجه به اهمیت رشته‌های داروسازی خواسته ما هم برگزاری کلاس حضوری است.

رییس دانشکده داروسازی مشهد با ذکر این نکته که این دانشکده به دنبال رشد و توسعه شاخص‌های کیفی بوده و هست، تأکید کرد: دانشکده داروسازی مشهد با پایش و ارزیابی دوره‌ای گروه‌های آموزشی و پژوهشی خود و بسترسازی برای ارتباط مستمر و قوی با دیگر سازمان‌ها و بنیادهای آموزشی، تحقیقاتی و صنایع تاثیرگذار داخلی بر آن است به نحوی گام بردارد تا با انجام بهینه و کارآمد رسالت خویش و ارائه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در بالاترین سطح، نقشی مؤثرتر در بهبود شاخص‌های کیفی ایفا کند.

به گزارش وبدا ملائکه افزود: در آخرین رده‌بندی دانشکده‌ای در سطح کشور دانشکده داروسازی مشهد از حیث تعداد دانشجویان قبولی در آزمون جامع داروسازی در جایگاه دوم کشور و در حوزه پژوهشی هم در رتبه اول کشور قرار گرفته است و این دانشکده همواره جزو رتبه‌های برتر کشور در حوزه‌های مختلف بوده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح