کد خبر : 206647
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 ژانویه 2023 - 18:21
-

آشنایی با مهره مار

آشنایی با مهره مار

آشنایی با مهره مار  مهره مار از زمان های خیلی قدیم وجود داشته و بزرگان و پدران و مادران ما به شیوه های گوناگون از مهره مار استفاده می کردند. مار به علت جذابیت و زیبایی و رمز و رازی که دارد همیشه مورد توجه افراد متفاوت بوده، به طوری که داشتن مهره مار را

آشنایی با مهره مار 

مهره مار از زمان های خیلی قدیم وجود داشته و بزرگان و پدران و مادران ما به شیوه های گوناگون از مهره مار استفاده می کردند. مار به علت جذابیت و زیبایی و رمز و رازی که دارد همیشه مورد توجه افراد متفاوت بوده، به طوری که داشتن مهره مار را نشانه شانس و اقبال و خوشبختی می دانند. قدمت مهره مار به زمان های خیلی قدیم باز می گردد، به طوری که چینی ها و هندی ها در قدیم و قومیت های مختلف از سراسر جهان به صورت مرتب به خاطر شهرت و شانس و اقبالی که برای صاحب مهره مار به وجود می آمد استفاده می کردند. از زمان های قدیم داستان ها و افسانه های متفاوت بسیاری در مورد مهره مار برای ما گفته شده است که هر کدام از این داستان ها، جذابیت و رمز و راز مخصوصی داشته که همه این ها نشان از اهمیت مهره مار برای ما می باشد. حتی استفاده از آن برای افرادی که در راس حکومت بودند و کشور داری می کردند نیز کاربرد داشته به طوری که برای موفقیت در کشور گشایی ها و فعالیت های سیاسی و دموکراتیک خودشان مورد استفاده بود. نکته مهمی در اینجا مطرح می باشد و آن داشتن خواص متفاوت و مهمی است که این سنگ درون خود دارد و این تعاریف و شانس و اقبال به خاطر خواص این سنگ با ارزش می باشد. با گذشت زمان و تغییرات زمانی افراد بسیاری به خاطر خواص این سنگ به دنبال یافتن و داشتن این سنگ با ارزش بودند تا به علت قدرت و انرژی فوق العاده ای که دارد و شانس و اقبالی که برای افراد می آورد به خواسته ها و آرزوی های خود برسند. خواص گوناگون این گوهر گران بها با گذشت زمان باعث شد که محبوبیتش بیش از پیش بیشتر شده و طرفداران بسیاری را از سراسر جهان پیدا کند. مهره مار در واقع سنگی است که پس از جفت گیری مار نر و مار ماده حاصل می شود و به مار داستان ها و افسانه های بسیاری مانند ثروت مند شدن و سلامتی و شادابی و شانس و اقبال نسبت داده شده است. 

C:\Users\emad\Desktop\MARSAG2.jpg

مهره مار از زمان های قدیم مورد استفاده افراد بوده است.

گرایش به مهره مار 

افراد با دلایل متفاوتی به سمت مهره مار گرایش پیدا می کنند و گفتنی است که دارای خواص مهره مار و ویژگی های متفاوتی نیز می باشد که در زیر بیان می کنیم:

  • انرژی بخشیدن و گرفتن حس مثبت
  • شانس و اقبال همراه با شماست
  • حس خوشبختی و عزت نفس و اعتماد 

به گفته برخی از افراد این سنگ برای شما انرژی زیادی بخشیده که این انرژی از طریق موج مغناطیسی ایجاد می شود که در افراد متفاوت، کمی فرق داشته و این موج در طول 7 تا 90 روز اثر خود را نشان می دهد. از علت های اصلی گرایش افراد برای خریدن این سنگ، داشتن شانس و اقبال می باشد. داشتن شانس و اقبال برای خیلی از افرادی که روزی کره زمین زندگی می کنند مهم می باشد و مردم دنبال شانس هستند و همیشه صحبت مجالس و محافل گوناگون بوده و خواهد بود. بر طبق قاعده اگر شخصی شانس و اقبال داشته باشد و انرژی مثبت را نیز در خود ایجاد کند قطعا حس و حال خوبی برای زندگی خواهد داشت و عزت نفس و اعتماد بالایی نیز در امور شخصی و شغلی نیز خواهد داشت که همه این موارد در صورت اعتقاد قلبی به مهره مار و خواص آن برای شما اتفاق خواهد افتاد و با همراه داشتن این سنگ نهایت لذت را خواهید برد. در دنیایی که زندگی می کنیم احساسات و موج مثبت همیشه اثر گذار بوده و به مثبت اندیشی همیشه تاکید شده که مهره مار نیز چنین خاصیتی دارد و از این جهت طرفداران زیادی نیز دارد. قطعا به علت واقعی بودن خواص مار می باشد که از از زمان های بسیار قدیم نیز، افراد از این سنگ استفاده می کردند و رمز و رازی در این سنگ گران بها پنهان است. داشتن اعتقاد قلبی و مثبت اندیشی شما را بسیار تقویت کرده و خواص مهره مار برای شما زودتر نتیجه بخش خواهد بود. مارها در گونه های مختلفی وجود دارند، در نتیجه مهره مار نیز به صورت های گوناگون شاه کبری، دابویا، مهره مار افعی و بسیاری از گونه های دیگر نیز وجود دارد.

C:\Users\emad\Desktop\98-500x281.jpg

مهره مار در بالای سر مار قرار داشته و برای جذب جنس مخالف جهت جفت گیری می باشد.

چکیده ای در مورد مهره مار

در مورد این سنگ موارد زیر را بیان می کنیم:

  • داشتن شانس و اقبال
  • مورد استفاده از قدیم 
  • مغناطیس بالا و انرژی بخشی

گفتیم که مهره مار خواص گوناگونی داشته و در مورد این سنگ بحث های گوناگونی مطرح می باشد. عده ای به شانس و اقبالی که این سنگ برای افراد به بار می آورد تاکید دارند و در زمان های قدیم، در هندوستان افرادی به مارگیری مشغول بودند و کسانی که در قدیم از این سنگ استفاده می کردند، به هیچ قیمتی آن را نمی فروختند و برایشان بسیار با ارزش بود. امروزه نیز بسیاری از هنرمندان و افراد معروف به علت خواصی که این سنگ با ارزش دارد از آن استفاده می کنند. البته مهره مار اصل و بدل تفاوت دارند و شما باید از افراد مطمئن و متخصص در این زمینه راهنمایی و مشاوره بگیرید و با داشتن مهره مار شانس و حس خوشبختی و اعتماد به نفس را در خود ایجاد کنید و زندگی را با دید مثبت و بهتری ببینید و با اعتقاد و ایمان به این سنگ، زندگی زیبایی را داشته باشید. قوی ترین مغناطیس مار مربوط به مار شاه کبری و دابویا می باشد و خواص فراوانی دارد. اگر بخواهیم در مورد ریشه و پایه اصلی مهره مار صحبت کنیم می توانیم بگوییم که متابولیسم و ساختار بدن مار ها به نسبت دیگر جانداران مغناطیس و انرژی بیشتری را تولید می کند که همین عامل موجب شانس و انرژی در افراد می شود. برترین نژاد های مار در هندوستان می باشد، که بسیاری از مرتاض ها با استفاده از حرکات خاص و عجیبی مارهای وحشی و سمی را آرام می کردند و تحت کنترل خود در می آوردند. کشور هندوستان برترین نژاد های اصلی مار را در جهان دارد و مهره مار اصلی را نیز در هندوستان می توان یافت.

C:\Users\emad\Desktop\57440753.jpg

انواع مهره مار در جهان وجود دارد که نوع افعی و کبری بسیار مشهور می باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح