ادارات استان هرمزگان تا ۱۵ فروردین‌ با حداقل نیرو فعالیت کنند

ادارات استان هرمزگان تا ۱۵ فروردین‌ با حداقل نیرو فعالیت کنند

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ماه سالجاری با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

فریدون همتی صبح امروز(ششم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان نیز همانند کل کشور به جز ارگان‌های خدماتی، درمانی و امدادی تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۹ با حداقل ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه به طور گردشی استفاده از نیروها انجام می‌گیرد و حدود یک سوم باید در محل کار باشند و دوسوم باید در مرخصی و یا دور کاری باشند.

همتی با بیان اینکه بخش اداری شهرداری‌ها نیز تا ۱۵ فروردین‌ماه با یک سوم ظرفیت پرسنل خود فعالیت خواهند داشت، تصریح کرد: به منظور حفظ سلامتی کانون خانواده، بانوان کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان می توانند با تشخیص مدیران مجموعه و در صورت امکان دورکاری تا ۱۵ فروردین‌ماه در محل کار حضور نیابند و فعالیت خود را به صورت دورکاری انجام دهند. (لازم به توضیح است این مصوبه شامل بانوان کارمند در ارگان‌های امدادی و درمانی و بهداشتی نمی‌شود.)

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان ادامه داد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید کارهای ضروری را با اتخاذ شیوه های مناسب به ویژه با استفاده از دورکاری و کاهش حضور کارکنان با ارائه مرخصی و شیفت بندی انجام دهند.

وی در پایان گفت: واحدهای تولیدی در استان با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال خواهند بود تا نیازهای مردم به خوبی تامین شود و از مردم نیز می‌خواهیم برای خرید اقلام مورد نیاز، بیشتر از شیوه های خرید اینترنتی و تلفنی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

مطالب بیشتر

کشف 44 کیلو تریاک در عملیات پلیس در استان مرکزی

برآورد اولیه خسارت سیل هرمزگان به ۱۰۰ میلیارد تومان رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *