کد خبر : 99994
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 22:44
-

امن ترین مکان برای در امان بودن از کرونا، خانه است

امن ترین مکان برای در امان بودن از کرونا، خانه است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: امن ترین مکان برای در امان بودن از کرونا، خانه است و همه ما باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم و با ماندن در خانه در تعطیلات نوروز و خودداری از دید و بازدید و مسافرت، سلامتی را به همدیگر اهدا کنیم. در متن تبریک نوروزی استاندار هرمزگان آمده است:

 امن ترین مکان برای در امان بودن از کرونا، خانه است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: امن ترین مکان برای در امان بودن از کرونا، خانه است و همه ما باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم و با ماندن در خانه در تعطیلات نوروز و خودداری از دید و بازدید و مسافرت، سلامتی را به همدیگر اهدا کنیم.

در متن تبریک نوروزی استاندار هرمزگان آمده است:

“عید نوروز از مراسمات کهن مردمان ایران زمین است که در بلندای تاریخ این سرزمین ریشه دارد.ایرانیان هرساله آغاز فصل بهار را به عنوان شروع سال جدید جشن می‌گیرند تا همزمان با نو شدن طبیعت، حرکتی تازه را به سوی تعالی آغاز نمایند.نوروز نماد نو شدن و تحول و نشاط و شادابی است تا در نقطه شروع هر سال، بتوانیم با امید بیشتر، تحولات خوبی را در زندگی خود رقم بزنیم.

ملت ایران اسلامی در طول سال ۱۳۹۸ توانست باز هم گام‌های استواری را به سوی پیشرفت هرچه بیشتر بردارد و در رویدادها و عرصه‌های مختلف موفق و سربلند باشد.از همان ابتدا با نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان “رونق تولید” حرکت شتابان تری به این سمت شکل گرفت و با شکوفایی استعدادها و تکیه بر توانمندی‌های داخلی توانستیم موفقیت‌های بزرگی را رقم بزنیم.

ملت ایران در این سال بار دیگر ثابت کرد که تحریم‌های ظالمانه دشمنان نمی‌تواند در حرکت رو به جلوی کشورمان خللی ایجاد کند و ما با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های داخلی خود و حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تمامی توطئه‌های بدخواهان این کشور را ناکام گذاشته‌ایم.

سال ۹۸ جلوه های حضور پرشور، حماسی و گسترده مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز بسیار به خود دید که نمونه‌های بارز آن راهپیمایی های روز جهانی قدس و یوم الله ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند ماه بود.

ایرانی های غیور و دلاور در این سال عمق ارادت و علاقه خود به مدافعان امنیت و سرافرازی این کشور را با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به طور ویژه و در سطح وسیع به نمایش گذاشتند و نشان دادند که این ملت همیشه قدردان رشادت و فداکاری شهیدان و ایثارگران است.

استان هرمزگان نیز به عنوان پیشانی اقتصاد و تجارت ایران، در سال ۹۸ طبق سیاست های کلان دولت تدبیر و امید و با راهبری و نظارت مجموعه مدیریت عالی استان توانست حرکت خود بر ریل پیشرفت و توسعه را در بخش های مختلف ادامه دهد.پروژه‌های تکمیل شده در این استان طی این سال، به ویژه در دو برهه زمانی هفته دولت و ایام الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیدند که حاصل و دستاورد آن رونق تولید و ایجاد اشتغال گسترده بود.

در روزهای پایانی سال ۹۸ شیوع ویروس کرونا، شرایط خاصی را در کشورمان ایجاد کرد که موجب شده نوروز سال جدید برای همه ایرانیان متفاوت از قبل باشد.با توجه به توصیه‌های اکید وزارت بهداشت و درمان باید برای حفظ سلامتی خود و تمامی هموطنان در این ایام به طور جدی اصول بهداشتی را رعایت و از هرگونه تردد غیرضروری و مسافرت خودداری کنیم تا همه با همکاری یکدیگر، ویروس کرونا را شکست دهیم.

امن ترین مکان برای در امان بودن از بیماری کرونا، خانه است و همه ما باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم و با ماندن در خانه در تعطیلات نوروز و خودداری از دید و بازدید و مسافرت، سلامتی را به همدیگر اهدا کنیم.

اینجانب فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ را به ملت ایران به ویژه مردم شریف استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم سال نو برای همه هموطنان سرشار از موفقیت و سلامتی باشد.”

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح