کد خبر : 209544
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 ژانویه 2024 - 16:10
-

با هدایای سازمانی فروش خود را بیشتر کنید

با هدایای سازمانی فروش خود را بیشتر کنید

تهیه و ارسال هدایا و پک‌های سازمانی یکی از ابزارهای استراتژی بازاریابی است که در سال‌های اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. آیا کسی را می‌شناسید که از گرفتن یک هدیه غیرمنتظره خوشحال نشود؟ تاثیر هدیه، هرچند کوچک، می‌تواند تغییر زیادی در بهبود تجربه کاری افراد در سازمان‌های مختلف داشته باشد. امروزه بسیاری از کسب‌وکارها

تهیه و ارسال هدایا و پک‌های سازمانی یکی از ابزارهای استراتژی بازاریابی است که در سال‌های اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. آیا کسی را می‌شناسید که از گرفتن یک هدیه غیرمنتظره خوشحال نشود؟ تاثیر هدیه، هرچند کوچک، می‌تواند تغییر زیادی در بهبود تجربه کاری افراد در سازمان‌های مختلف داشته باشد.

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها در پی مناسبت‌ها و بهانه‌های مختلفی مثل نوروز یا شب یلدا هستند که برای کارمندان، مدیران و شرکای تجاری خود هدایای سازمانی منحصربه‌فرد ارسال کنند. به نظر شما این کار چه تاثیری روی وضعیت فروش سازمان دارد؟ این حرکت زیبا و دوست‌داشتنی، از نظر استراتژیک مزایای زیادی برای سازمان دارد و به افزایش فروش کمک می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی رابطه بین رشد بیزینس و هدایای شرکتی بپردازیم.

اهمیت هدایای سازمانی در رشد نمودار فروش

images_1703077032_6582e4a892b77.jpg

خیلی‌ها هدایای سازمانی را یک کار و وظیفه عادی تلقی می‌کنند که باید در مناسبت‌هایی مثل نوروز و شب یلدا اجرا شود، اما رابطه بین  رشد بیزنس و هدایای شرکتی فراتر از این موارد است. اهدای هدایای سازمانی نمادی از قدرشناسی، توجه و احترام است که در قالب یک یادگاری با بسته‌بندی جذاب در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد. این کار، بخشی از استراتژی بازاریابی است که با هدف رشد برند و افزایش فروش برنامه‌ریزی می‌شود. از جمله مزایایی که هدایای سازمانی به همراه دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد روابط قوی با مخاطب
  • قدردانی به خاطر همکاری
  • تبلیغات و جذب مشتریان جدید
  • وفاداری مشتریان و شرکای تجاری
  • ایجاد حس بهتر برای اعتماد بیشتر

به‌طورکلی تمام این موارد به‌نحوی روی نمودار فروش کسب‌وکار تاثیر مثبت خواهد داشت. هرچه شناخت نسبت به برند افزایش پیدا کند و شما مشتریان و شرکاری تجاری وفادارتری داشته باشید، رشد و فروش بیشتری خواهید داشت.

ویژگی‌های پک هدیه تاثیرگذار

همه ما در طول زندگی هدایای مختلفی از دیگران گرفته‌ایم، اما شاید فقط تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها را به‌خاطر بیاوریم. حالا اگر قرار باشد این هدیه نمادی از برند و کسب‌وکار شما باشد، کارتان سخت‌تر خواهد بود، چراکه احتمالا پای رقبای بی‌شماری وسط است. شاید بهتر باشد کمی درباره ویژگی‌های یک پک هدیه سازمانی تاثیرگذار بپردازیم. آشنایی با این ویژگی‌های به شما کمک می‌کند که برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی بهتری داشته باشید و بازخورد بهتری دریافت کنید.

هر کسب‌وکاری، تصمیم متفاوتی درباره اهدا پک‌های سازمانی می‌گیرد که عوامل مختلفی در آن دخیل هستند اما به‌طورکلی هنگام تهیه هدایای سازمانی باید به ویژگی‌های زیر توجه کنید:

  • بودجه: بودجه سازمان برای هدایای سازمانی یکی از عوامل سرنوشت‌ساز در این استراتژی بازاریابی است.
  • نوع هدیه سازمانی: هدایای سازمان انواع مختلفی دارد که هر کسب‌وکار بر اساس بودجه و رویکرد خود یکی از این سه مورد را انتخاب می‌کند: بن تخفیف ، اعتبار خرید و پک هدیه سازمانی.
  • هماهنگی هدیه با مناسبت: هدایای سازمانی در مناسب‌های مختلف اهدا می‌شوند، به همین خاطر بهتر است هدیه شما متناسب با این مناسبت‌ها انتخاب شود. آجیل و خشکبار جزو اولین انتخاب‌هایی است که است که برای جشن‌هایی مثل عید نوروز یا مراسم شب یلدا به ذهن همه می‌رسد. حال اگر این خوراکی خوشمزه را در قالب پک‌های سازمانی با بسته‌بندی‌های جذاب و شیک آماده کنید، قطعا تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهی داشت.
  • بسته‌بندی جذاب: بسته‌بندی پک سازمانی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مدنظر قرار بگیرد. فارغ از خود هدیه که درون پک قرار گرفته، تجربه اولیه مخاطب با ظاهر زیبای بسته گره خورده است. شما قرار نیست فقط خوراکی یا چند وسیله کوچک به عنوان هدیه به شرکت‌ها هدیه دهید، هدف شما از این کار، قدردانی و تبلیغات برند است. بنابراین باید دنبال روش‌هایی باشید که در کنار هدیه، حس‌وحال خوب و تجربه به یاد ماندنی برای شرکت‌ها به یادگار بگذارید. به عنوان مثال، بسته‌بندهای اختصاصی و شیک بارجیل در نگاه اول مخاطب را جذب می‌کند و بسیار کاربردی است.
  • توجه به سمت شخص گیرنده: با توجه به اینکه چارت سازمانی و اهمیت مشتری در کسب‌وکارهای مختلف متفاوت است، هنگام تهیه هدیه سازمانی حتما باید به جایگاه سازمانی گیرنده و یا اهمیت مشتری توجه داشته باشید. برای برخی از مشتریان خاص‌ باید به فکر تهیه هدایای سازمانی لوکس باشید تا برند خود را به شکل ویژه‌ای ارائه دهید. هدایای لوکس متشکل از محصولات با کیفیت، متفاوت و بسته‌بندی شیک است تا قدردانی درخوری داشته باشد.
  • هدایای شخصی‌سازی‌شده: هدایای شخصی‌سازی‌شده تفاوت زیادی با هدایای سازمانی انبوهی دارند که در تهیه آن‌ها به جزئیات توجه نشده. با توجه به اینکه هدایای سازمانی به عنوان نمادی از کسب‌وکار شما برای قدردانی ارائه می‌شود، بهتر است حتما هدایا را متناسب با برند خود شخصی‌سازی کنید و با خلاقیت خود را متمایز از بقیه نشان دهید. بارجیل با توجه به خواسته‌ها و سلیقه شما، آماده برآورده ساختن نیازهای شماست.
  • هدیه مفید، باکیفیت و کاربردی: اغلب خوراکی‌ها و لوازم مختلفی مثل آجیل، ترمه، شکلات، زعفران، تابلوفرش، میوه خشک، قهوه، فلش، پاوربانک و… به عنوان هدایای سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید هنگام تهیه هدایای سازمانی مورد توجه قرار دهید، مفید، کاربردی و انرژی‌بخش بودن آن است. شما باید با توجه به نیاز مخاطب پک هدیه را تهیه کنید، درغیراین‌صورت تبلیغات برندتان خیلی زود فراموش خواهد شد.

بهترین زمان سال برای خرید محصولات سازمانی

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در تهیه هدایای سازمانی مدنظر قرار دهید، زمان سفارش و خرید هدایا است. در دوره‌های خاصی از سال مثل حوالی عید نوروز، حجم سفارشات افزایش پیدا می‌کند و تامین‌کنندگان ممکن است در زمینه‌ حمل‌ونقل کالا با مشکل مواجه شوند. به همین دلیل اقدام به خرید در زمان مناسب اهمیت زیادی دارد.

شما به عنوان شرکتی که قرار است برای مناسبتی مثل عید نوروز پک‌های سازمانی تهیه کنید، باید با برنامه‌ریزی پیش بروید و زمان کافی به انتخاب، خرید، بسته‌بندی و تحویل هدایا اختصاص دهید. پیشنهاد می‌کنیم سفارشات خود را در بهمن ماه یا اوایل اسفند نهایی کنید تا همه‌چیز طبق برنامه پیش برود.

کلام آخر: هدایای سازمانی را دست‌کم نگیرید!

همان‌طور که در این مطلب گفتیم، هدف از ارسال هدایای سازمانی فراتر از یک هدیه ساده است. این کار تجربه خوبی برای مخاطب ایجاد می‌کند و علاوه‌بر قدردانی، به جذب مشتری و افزایش فروش کسب‌وکار شما کمک می‌کند. برای این حتما لازم نیست بودجه هنگفتی داشته باشید، بسته‌های اقتصادی بارجیل با ارائه یک پک مقوی و شیک، نماینده مناسبی برای کسب‌وکار شما خواهند بود. برای دیدن این بسته ها اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح