کد خبر : 209530
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 ژانویه 2024 - 15:14
-

بررسی روش راه اندازی خط تولید خلال سیب زمینی از نگاه تیم البرز ماشین کرج

بررسی روش راه اندازی خط تولید خلال سیب زمینی از نگاه تیم البرز ماشین کرج

خطوط تولیدی مواد غذایی همیشه در رده کسب و کارهای پر سود و البته با مشکلات متفاوت در راستای راه اندازی میباشند. مواد غذایی با توجه به فروش بالا میتوانند برای تولید کننده سود بسیار خوبی را به ارمغان بیاورند. در مقابل برای تولید این نوع مواد میبایست استانداردهایی را رعایت کرد که بتواند تضمین

خط تولید خلال سیب زمینی نیمه آماده-البرز ماشین کرج

خطوط تولیدی مواد غذایی همیشه در رده کسب و کارهای پر سود و البته با مشکلات متفاوت در راستای راه اندازی میباشند. مواد غذایی با توجه به فروش بالا میتوانند برای تولید کننده سود بسیار خوبی را به ارمغان بیاورند. در مقابل برای تولید این نوع مواد میبایست استانداردهایی را رعایت کرد که بتواند تضمین کننده حفظ کیفیت و بهداشت محصول تولیدی باشد. خط تولید خلال سیب زمینی نیز یکی از این خطوط تولیدی است که میتواند در صورت راه اندازی استاندارد و با استفاده از دستگاههای پیشرفته در این زمینه، سود بسیار خوبی را نصیب تولید کننده کند. در این مطلب قصد داریم تا درباره خط تولید خلال سیب زمینی نیمه آماده و دستگاههای مرتبط در این زمینه اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در صورت نیاز از آن ها بهره ببرید. خوشحال میشویم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خط تولید خلال سیب زمینی چیست

خط تولید خلال سیب زمینی در واقع شامل دستگاههای متفاوتی میشود که میتوانند به کمک یکدیگر سیب زمینی را از مرحله برداشت تا مرحله بسته بندی پیش ببرند. سیب زمینی یکی از محصولات بسیار پر مصرف در دهه های اخیر میباشد که توانسته بازار مصرف بسیار خوبی را تجربه کند. تقریبا تمامی افراد جامعه از طعم این محصول بصورت سرخ شده لذت میبرند. در خطوط تولید سیب زمینی نیمه آماده به مصرف کننده کمک میکنیم تا محصولی پاک و بصورت پوست گرفته شده و اسلایس شده را دریافت کند تا بتواند با سرعت بالا سیب زمینی ها را آماده مصرف کند. در این خط تولید تمامی مراحل آماده سازی سیب زمینی ها از خاک گیری، شستشو، پوست گیری، اسلایس، پخت و بسته بندی با سرعت بالا و با رعایت تمامی نکات بهداشتی انجام میگیرد. در این نوع خطوط تولیدی تمامی نکات بهداشتی و استانداردهای جهانی در رابطه با تولید در نظر گرفته میشود تا بتوان بدون نیاز به استفاده از نیروی انسانی و کمترین ارتباط محصول با دست، عملیات تولید پیش برود. با استفاده از این روش تولید میتوان روزانه میزان بسیار زیادی از خلال سیب زمینی نیمه آماده را تولید و روانه بازار کرد.

مراحل تولید خلال سیب زمینی

اگر بخواهیم خیلی ساده در رابطه با مراحل تولید خلال سیب زمینی نیمه آماده اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم میبایست به این مراحل اشاره کنیم که در ادامه به توضیحاتی درباره آن ها خواهیم پرداخت.

سرند و شستشو سیب زمینی

در مرحله اول خط تولید خلال سیب زمینی به سرند و شستشوی محصول میپردازیم. در این مرحله سیب زمینی ها در دستگاه سرند قرار میگیرند و خاک و آلودگیهای احتمالی موجود بر روی محصول توسط دستگاه جدا میشود. این عملیات بوسیله ویبره صورت میگیرد و هر نوع آلودگی موجود بر روی سیب زمینی ها از آن ها جدا میشود. با استفاده از فشار آب عملیات شستشوی محصول انجام میگیرد و محصول برای مرحله بعدی آماده میشود.

پوست گیری سیب زمینی

در این مرحله عملیات پوست گیری صورت میگیرد و سیب زمینی های شسته شده از سمت دستگاه شستشو به دستگاه پوست گیری وارد میشوند و توسط این دستگاه بصورت اتوماتیک عملیات پوست گیری بر روی آن ها انجام میگیرد. در این دستگاه پوست سیب زمینی ها بصورت کامل گرفته میشود و محصول برای عملیات برش و اسلایس آماده میشود.

اسلایس و برش سیب زمینی

در این مرحله عملیات برش و اسلایس سیب زمینی به مقاطع مختلف انجام میگیرد و محصول پوست گرفته شده بصورت اسلایس شده در می آید. تا اینجای کار تقریبا نیمی از مراحل خط تولید خلال سیب زمینی انجام شده است و محصول برای مرحله پخت آماده میشود.

عملیات پخت سیب زمینی

در این مرحله سیب زمینی های اسلایس شده بر روی نوار نقاله وارد فر پخت میشوند. محصول از طرفی بر روی نوار نقاله وارد دستگاه فر پخت میشود و با استفاده از روغن داغ و در دمای بالا بصورت نیمه آماده در می آید. محصول مورد نظر از طرف دیگر بصورت نیم پز خارج میشود. با استفاده از این روش در هنگام پخت نهایی به دست مصرف کننده، سیب زمینی ها کاملا ترد و تازه طبخ میشوند. بعد از مرحله پخت سیب زمینی های نیم پز شده بر روی نوار نقاله روغن گیری میشوند تا روغن اضافی از آن ها جدا شود.

عملیات فریز کردن سیب زمینی

در این مرحله عملیات فریز کردن سیب زمینی ها انجام میگیرد. محصولات وارد فریزر میشوند و برای مدتی استراحت میکنند تا کاملا منجمد شوند. بعد از عملیات انجماد، محصولات بر روی نوار نقاله وارد دستگاه بسته بندی میشوند. عملیات فریز کردن محصولات علاوه بر اینکه میتواند به نگهداری محصولات کمک شایانی کند باعث میشود تا محصول در دستگاه بسته بندی نیز به خوبی بسته بندی شود.

عملیات بسته بندی سیب زمینی

در این مرحله که میتواند آخرین مرحله خط تولید خلال سیب زمینی باشد محصول نهایی در بسته بندی های مورد نظر پر و بسته بندی میشود. عملیات بسته بندی توسط دستگاههای بسته بندی توزین دار انجام میگیرد که قادر هستند تا محصولات را با سرعت و دقت بالا در وزن های مختلف بسته بندی کنند. این مرحله نیز بدون دخالت دست و بصورت کاملا اتوماتیک قابل انجام است.

دستگاه بسته بندی خلال سیب زمینی نیمه آماده

میزان سود دهی خط تولید خلال سیب زمینی

اگر بخواهیم درباره میزان سود دهی این کسب و کار صحبت کنیم باید بگوییم که برآورد میزان سود در این کسب و کار بسیار متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. بعنوان مثال اینکه شما کارخانه و یا کارگاه را در کدام استان و شهر راه اندازی کنید و میزان فاصله تا مزارع برداشت سیب زمینی و یا میزان تولید روزانه و پرسنل و دستگاههای مورد استفاده در کارخانه میتواند بصورت مستقیم بر روی قیمت نهایی و میزان سود دهی این کسب و کار تاثیر مستقیم داشته باشد. به همین منظور پیشنهاد میکنیم قبل از راه اندازی این کسب و کار حتما بازاریابی دقیقی در رابطه با تولید و راه اندازی کسب و کار در محل مورد نظر داشته باشید.

برای خرید و راه اندازی این نوع کسب و کار و خطوط تولیدی مواد غذایی، شرکت هایی نظیر البرز ماشین کرج هستند که در ایران توانسته اند با سابقه طولانی در زمینه طراحی و ساخت دستگاههای صنایع غذایی و خطوط غذایی مختلف اقدام به تولید دستگاههای با کیفیتی در این زمینه کنند. با بررسی و مشاهده این دستگاهها از نزدیک و تست آن ها قبل از خرید میتوانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید. با خرید دستگاههای خطوط تولیدی خلال سیب زمینی نیمه آماده میتوانید علاوه بر کار آفرینی، سود بسیار خوبی را نیز در این زمینه کسب کنید.

خوشحال میشویم تا در صورت داشتن تجربه کافی در زمینه ماشین آلات خط تولید خلال سیب زمینی نیمه آماده، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در این زمینه در پایین همین مطلب در میان بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح