کد خبر : 69350
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:41
-

برنامه های ورزشی همچنان پربیننده ترینِ صداوسیما هستند

برنامه های ورزشی همچنان پربیننده ترینِ صداوسیما هستند

عکس تزیینی است نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره برنامه‌های شاخص شبکه‌های سیما در مهر ۱۴۰۰ منتشر شد.  به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، نتایج این نظرسنجی که از افراد بالای ۱۲ سال و بالاتر و در تهران و ۳۰ شهر دارای مرکز صداوسیما انجام شده، نشان می‌دهد نیمی از پربیننده‌ترین برنامه‌های مهر ۱۴۰۰ متعلق

برنامه های ورزشی همچنان پربیننده ترینِ صداوسیما هستند
عکس تزیینی است

نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره برنامه‌های شاخص شبکه‌های سیما در مهر ۱۴۰۰ منتشر شد.

 به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، نتایج این نظرسنجی که از افراد بالای ۱۲ سال و بالاتر و در تهران و ۳۰ شهر دارای مرکز صداوسیما انجام شده، نشان می‌دهد نیمی از پربیننده‌ترین برنامه‌های مهر ۱۴۰۰ متعلق به برنامه‌های ورزشی است.
جدول زیر ۱۰ برنامه‌ای را به نمایش گذاشته که بیشترین میزان بیننده و رضایت را داشته اند.
شبکه سه، برنامه دایره طلایی (مسابقات کشتی قهرمانی جهان). میزان بیننده: ۳۳.۴. میزان رضایت:۹۳.۲.
شبکه سه، برنامه فوتبال برتر (پخش زنده فوتبال)، میزان بیننده: ۳۲.۶. میزان رضایت:۸۳
شبکه مستند، مستند حیات وحش، میزان بیننده: ۳۰.۶، میزان رضایت:۸۹.۸.
شبکه نسیم، منتخب برنامه خندوانه. میزان بیننده: ۲۷.۴، میزان رضایت:۸۹.۹.
شبکه ورزش، مسابقات کشتی قهرمانی جهان، میزان بیننده:۲۶. میزان رضایت: ۹۱.۸
شبکه سه، برنامه سمت خدا. میزان بیننده: ۲۳.۸. میزان رضایت: ۸۸.۴.
شبکه یک سیما، برنامه ایرانگرد. میزان بیننده: ۲۳.۳. میزان رضایت: ۹۳.
شبکه سه سیما. برنامه گزارش ورزشی. میزان بیننده: ۲۳.۲. میزان رضایت:۸۸.
شبکه سه. برنامه سیم آخر. میزان بیننده: ۲۲.۳. میزان رضایت:۸۳.۹
شبکه سه، برنامه فوتبال برتر (کارشناسی فوتبال با اجرای محمدحسین میثاقی). میزان بیننده:۲۰.۲، میزان رضایت:۷۰.۲.
مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرده است بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی، زنان بیشتر از مردان برنامه «سمت خدا» و مردان بیشتر از زنان برنامه‌های «فوتبال برتر (پخش زنده فوتبال)» و «دایره طلایی» شبکه سه و «مسابقات کشتی قهرمانی جهان» شبکه ورزش را تماشا کرده‌اند.
طبق این پژوهش، بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی به لحاظ سن هم افراد ۵۰ سال و بالاتر، برنامه «سمت خدا» از شبکه سه و برنامه «ایرانگرد» از شبکه یک سیما و افراد ۱۲ تا ۱۸ سال برنامه‌های «فوتبال برتر (پخش زنده فوتبال)» و «دایره طلایی» شبکه سه سیما و برنامه «حیات وحش» شبکه مستند و «منتخب خندوانه» شبکه نسیم را بیشتر از دیگر گروه‌های سنی دیده‌اند.
این پژوهش نشان می‌دهد ۲۲.۹ درصد مردم از طریق اینترنت بیننده تکرار برنامه‌های سیما بوده‌اند. همچنین ۲۱.۲ درصد هم حاشیه‌ها و رویدادهای برنامه‌های شبکه‌های سیما را از طریق شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کنند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چوب پلاست

بانک کتاب

ترموکوپل

مودم مبین نت

ویزای دانمارک

زانوبند زاپیامکس

ریحانه بهترین تور کربلاست

روز برفی

پشتیبانی سامانه کاتب

پشتیبانی سامانه کاتب

شب برفی

درب ریلی توکار

سایت ایدوتک

خرید پلکسی

سئو سایت پزشکی

تیتر باران

کفپوش عایق برق

قیمت آسانسور

شب پاتوق

درب کمدی شیراز

آزمایشات طب کار بدو استخدام

تشک دو نفره

اجاره خودرو

چوب پلاست

فایروال

طراحی سایت فروشگاهی در قزوین

آموزش نحوه صدور و ثبت چک ضمانت از گروه حقوقی قرار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آراد برندینگ

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

زير نويس ساز

اهمیت استفاده از رپورتاژ

شیشه ماشین

دکتر علی پرند

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح