کد خبر : 69350
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:41
-

برنامه های ورزشی همچنان پربیننده ترینِ صداوسیما هستند

برنامه های ورزشی همچنان پربیننده ترینِ صداوسیما هستند

عکس تزیینی است نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره برنامه‌های شاخص شبکه‌های سیما در مهر ۱۴۰۰ منتشر شد.  به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، نتایج این نظرسنجی که از افراد بالای ۱۲ سال و بالاتر و در تهران و ۳۰ شهر دارای مرکز صداوسیما انجام شده، نشان می‌دهد نیمی از پربیننده‌ترین برنامه‌های مهر ۱۴۰۰ متعلق

برنامه های ورزشی همچنان پربیننده ترینِ صداوسیما هستند
عکس تزیینی است

نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره برنامه‌های شاخص شبکه‌های سیما در مهر ۱۴۰۰ منتشر شد.

 به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، نتایج این نظرسنجی که از افراد بالای ۱۲ سال و بالاتر و در تهران و ۳۰ شهر دارای مرکز صداوسیما انجام شده، نشان می‌دهد نیمی از پربیننده‌ترین برنامه‌های مهر ۱۴۰۰ متعلق به برنامه‌های ورزشی است.
جدول زیر ۱۰ برنامه‌ای را به نمایش گذاشته که بیشترین میزان بیننده و رضایت را داشته اند.
شبکه سه، برنامه دایره طلایی (مسابقات کشتی قهرمانی جهان). میزان بیننده: ۳۳.۴. میزان رضایت:۹۳.۲.
شبکه سه، برنامه فوتبال برتر (پخش زنده فوتبال)، میزان بیننده: ۳۲.۶. میزان رضایت:۸۳
شبکه مستند، مستند حیات وحش، میزان بیننده: ۳۰.۶، میزان رضایت:۸۹.۸.
شبکه نسیم، منتخب برنامه خندوانه. میزان بیننده: ۲۷.۴، میزان رضایت:۸۹.۹.
شبکه ورزش، مسابقات کشتی قهرمانی جهان، میزان بیننده:۲۶. میزان رضایت: ۹۱.۸
شبکه سه، برنامه سمت خدا. میزان بیننده: ۲۳.۸. میزان رضایت: ۸۸.۴.
شبکه یک سیما، برنامه ایرانگرد. میزان بیننده: ۲۳.۳. میزان رضایت: ۹۳.
شبکه سه سیما. برنامه گزارش ورزشی. میزان بیننده: ۲۳.۲. میزان رضایت:۸۸.
شبکه سه. برنامه سیم آخر. میزان بیننده: ۲۲.۳. میزان رضایت:۸۳.۹
شبکه سه، برنامه فوتبال برتر (کارشناسی فوتبال با اجرای محمدحسین میثاقی). میزان بیننده:۲۰.۲، میزان رضایت:۷۰.۲.
مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرده است بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی، زنان بیشتر از مردان برنامه «سمت خدا» و مردان بیشتر از زنان برنامه‌های «فوتبال برتر (پخش زنده فوتبال)» و «دایره طلایی» شبکه سه و «مسابقات کشتی قهرمانی جهان» شبکه ورزش را تماشا کرده‌اند.
طبق این پژوهش، بر اساس متغیرهای جمعیت‌شناختی به لحاظ سن هم افراد ۵۰ سال و بالاتر، برنامه «سمت خدا» از شبکه سه و برنامه «ایرانگرد» از شبکه یک سیما و افراد ۱۲ تا ۱۸ سال برنامه‌های «فوتبال برتر (پخش زنده فوتبال)» و «دایره طلایی» شبکه سه سیما و برنامه «حیات وحش» شبکه مستند و «منتخب خندوانه» شبکه نسیم را بیشتر از دیگر گروه‌های سنی دیده‌اند.
این پژوهش نشان می‌دهد ۲۲.۹ درصد مردم از طریق اینترنت بیننده تکرار برنامه‌های سیما بوده‌اند. همچنین ۲۱.۲ درصد هم حاشیه‌ها و رویدادهای برنامه‌های شبکه‌های سیما را از طریق شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کنند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح