کد خبر : 208667
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آوریل 2023 - 22:20
-

به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google: به‌روزرسانی اصلی Google مارس 2023

به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google: به‌روزرسانی اصلی Google مارس 2023

به‌روزرسانی اصلی Google در ماه مارس 2023 گوگل در حال حاضر اولین به‌روزرسانی هسته گسترده سال 2023 را پس از به‌روزرسانی قبلی در سپتامبر 2022 راه‌اندازی می‌کند. از آخرین به‌روزرسانی اصلی جستجوی Google، کمی بیش از شش ماه می‌گذرد. اعلام رسمی در توییتر منتشر شد و گوگل نیز صفحه به‌روزرسانی‌های جستجوی خود را به‌روزرسانی کرد

به‌روزرسانی اصلی Google در ماه مارس 2023

گوگل در حال حاضر اولین به‌روزرسانی هسته گسترده سال 2023 را پس از به‌روزرسانی قبلی در سپتامبر 2022 راه‌اندازی می‌کند. از آخرین به‌روزرسانی اصلی جستجوی Google، کمی بیش از شش ماه می‌گذرد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download (1).jpg

اعلام رسمی در توییتر منتشر شد و گوگل نیز صفحه به‌روزرسانی‌های جستجوی خود را به‌روزرسانی کرد و گفت: «امروز به‌روزرسانی اصلی مارس 2023 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم. این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که فرآیند عرضه ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

به عنوان یادآوری، آخرین به‌روزرسانی هسته قبل از این، به‌روزرسانی هسته گسترده سپتامبر 2022 بود که تأثیر کمتری نسبت به به‌روزرسانی‌های قبلی داشت. با این حال، با توجه به ماهیت به‌روزرسانی فعلی، آمادگی برای تغییرات احتمالی در رتبه‌بندی جستجو بسیار مهم است.

به‌روزرسانی هسته گسترده Google در ماه مارس 2023 قرار است رتبه‌بندی صفحاتی را که ارزش بیشتری نسبت به صفحاتی که در حال حاضر در Google رتبه‌بندی می‌کنند، در اولویت قرار دهد. این به روز رسانی ممکن است منجر به تغییر قابل توجهی در رتبه بندی SERP شود. به محض ورود اطلاعات بیشتر، شما را در مورد تأثیر آن مطلع خواهیم کرد.

روز اول پس از انتشار: متوجه نوسانات بالایی در رتبه‌بندی SERP شدیم و سنسور SEMRush به 8.2 افزایش یافت که نشان‌دهنده تاثیر زیاد الگوریتم است.

روز دوم پس از عرضه: به نظر می رسد که بدترین حالت به پایان رسیده است. با توجه به سنسور SEMRush، سنبله تا حدودی فروکش کرده و اکنون در 6.0 قرار گرفته است که هنوز هم محدوده بالایی محسوب می شود.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download.jpg

سنسور semrush به روز رسانی هسته مارس 2023

روز سوم پس از انتشار: به نظر می‌رسد که افزایش فعال‌سازی الگوریتم به سطح عادی بازگشته است، اما برخی از وب‌سایت‌ها همچنان در رتبه‌بندی خود نوساناتی را تجربه می‌کنند. این امکان وجود دارد که این یک روند پایدار نباشد زیرا عرضه الگوریتم‌ها معمولاً در فازها منتشر می‌شوند، به این معنی که ممکن است روزهایی با سطوح مختلف فعالیت در هفته آینده وجود داشته باشد.

روز چهارم پس از عرضه: طبق حسگر SEMRush، فعالیت کمی ثبت شده است، که می تواند به این دلیل باشد که آخر هفته است. در دسامبر 2022، در طول عرضه به‌روزرسانی محتوای مفید و به‌روزرسانی هرزنامه پیوند، Google تأیید کرد که تعطیلات می‌تواند بر جدول زمانی عرضه تأثیر بگذارد.

فعالیت بسیار کم

روز 5 پس از انتشار: به نظر می رسد که عرضه به روز رسانی وارد حالت خواب شده است زیرا ردیاب فعالیت کمتر از حد معمول را تشخیص می دهد، که در طول راه اندازی به روز رسانی الگوریتم غیر معمول است.

زیر فعالیت عادی

روز ششم پس از انتشار: حسگر SEMRush یک روز دیگر از فعالیت عادی را شناسایی کرده است، به این معنی که آن روز یک روز عادی دیگر بود.

روز هفتم پس از انتشار: پس از چند روز کاهش فعالیت، به نظر می‌رسد که عرضه یک بار دیگر در حال افزایش است، همانطور که با افزایش نوسانات SERP در حسگر SEMRush نشان می‌دهد. با این حال، سنسور هنوز به آستانه بحرانی نرسیده است، که نشان می دهد تغییرات قابل توجهی ممکن است قریب الوقوع نباشد.

روز هشتم پس از انتشار: به‌روزرسانی به آرامی به منطقه نارنجی منتقل شد، که نشان‌دهنده فعالیت SERP بیشتر از حد معمول است.

روز نهم پس از انتشار: به‌روزرسانی به قسمت سبزتر نمودار سنسور SEMRush برمی‌گردد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\eat-ebook-2-6116345e6aa60-sej.jpg

روز 10 پس از عرضه: به روز رسانی بیشتر در مناطق عادی تر SEMRush Sensor قرار می گیرد.

روز یازدهم پس از عرضه: به‌روزرسانی بیشتر در نواحی عادی‌تر سنسور SEMRush قرار می‌گیرد.

روز دوازدهم پس از انتشار: در یکی دو روز دیگر، عرضه به روز رسانی باید انجام شود و یک بار دیگر سنسور حرکت رو به بالا را نشان می دهد.

اکنون رسمی شده است، گوگل تأیید کرده است که به‌روزرسانی هسته مارس 2022 کامل شده است. اما این به معنای پایان نیست، ما دیده‌ایم که گوگل یک یا دو هفته قبل از راه‌اندازی تغییر به‌روزرسانی برای بازگرداندن عناصری که باعث نمایش نتایج بد در جستجو می‌شد، منتظر مانده است.

به‌روزرسانی بررسی محصول Google فوریه 2023

Google آخرین به‌روزرسانی بررسی محصول خود را در 22 فوریه منتشر کرد و این بار، این به‌روزرسانی برای چندین زبان در سراسر جهان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهستانی منتشر شد.

انتشار این آپدیت دو هفته طول کشید و در 7 مارس کامل شد.

اگر وب سایت شما در حال انتشار نظرات است، با نظرات عمومی و بی فایده خداحافظی کنید که ارزش صفر را برای کاربران فراهم می کند!

گوگل می‌گوید که سیستم بررسی محصولاتش مأموریت دارد تا کیفیت بررسی‌های محصول را با ارائه بررسی‌های معتبرتر، دقیق‌تر و دقیق‌تر افزایش دهد.

گوگل قول می دهد سیستم بررسی محصولات خود را به صورت دوره ای به روز کند تا اطمینان حاصل کند که کاربران چیزی جز بالاترین کیفیت محتوای بررسی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) دریافت نمی کنند.

این به‌روزرسانی قرار است طی دو هفته آینده منتشر شود و وب‌سایت‌هایی که بررسی‌های subpar را ارائه می‌کنند ممکن است رتبه‌بندی خود را کاهش دهند.

بنابراین، زمان آن رسیده است که بازی نقد خود را ارتقا دهید – گوگل برای آن خلاصه های تنبل و بررسی های سطحی آمده است.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح