کد خبر : 155364
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 10:15
-

بیست و هشتم فروردین با فرهنگ و هنر

بیست و هشتم فروردین با فرهنگ و هنر

فهرستی از رویدادهای فرهنگی هنری امروز شهر در ایسنا، فرا روی دوستداران فرهنگ و هنر است. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علاقه‌مندان به رمان «من پیش از تو» امروز می‌توانند با مراجعه به باغ غدیر در نشست نقد و بررسی این اثر شرکت کنند. برنامه تلویزیونی «عصر جدید» در خانه مشروطه نقد و بررسی می‌شود.

بیست و هشتم فروردین با فرهنگ و هنر
فهرستی از رویدادهای فرهنگی هنری امروز شهر در ایسنا، فرا روی دوستداران فرهنگ و هنر است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علاقه‌مندان به رمان «من پیش از تو» امروز می‌توانند با مراجعه به باغ غدیر در نشست نقد و بررسی این اثر شرکت کنند. برنامه تلویزیونی «عصر جدید» در خانه مشروطه نقد و بررسی می‌شود. مریم فروغی برای گفتن از «زنان، کار و فرهنگ» به موسسه رویش مهر می‌آید. کنسرت مهدی جهانی و اجرای زنده موسیقی گروه «کاغذ رنگی» به ترتیب در تالار رودکی و مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار می‌شود. تئاتر «کنت دراکولا» نیز از امروز اجرای خود را در سیتی سنتر آغاز می‌کند.
نمایشگاه‌های برپاشده
امروز آخرین روز برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی «در آستانه» در گالری نگاه نو است. این نمایشگاه را از ساعت 17 تا 20 می‌توان دید.
دانشگاه هنر اصفهان با همکاری معاونت صنایع‌دستی اداره میراث فرهنگی این استان نمایشگاه صنایع‌دستی را تا 29 فروردین‌ماه در گالری نقش خانه هنرهای سنتی برپا کرده. این نمایشگاه هر روز از ساعت 10 تا 17 میزبان دوستداران صنایع‌دستی است.
نمایشگاه آثار پروژه «جبر محیطی» در نگارخانه عرصه مجموعه عباسی تا پایان فروردین‌ماه هر روز از ساعت 10 تا 22 برپاست.
نمایشگاه نقاشی «فاجعه آرام نمی‌گیرد» با آثاری از فریبا رهنورد به‌تازگی در گالری گذار برپاشده است. این نمایشگاه را تا سوم اردیبهشت‌ماه هر روز از ساعت 11 تا 20 می‌توان تماشا کرد.
گالری اکنون تا چهارم اردیبهشت‌ماه میزبان نمایشگاه طراحی «فرگشت» با آثاری از احسان ضیا بروجنی است. این نمایشگاه را هر روز از ساعت 17 تا 21 می‌توان دید.
برای دیدن نمایشگاه «بردسان» با آثاری از میلاد آیتی تا دهم اردیبهشت‌ماه فرصت هست. گالری متن هر روز از ساعت 17 تا 20 میزبان تماشاگران این نمایشگاه است.
نمایشگاه «مکاشفه حضرت زرد دیواری» با آثاری از مازیار مختاری تا 16 اردیبهشت‌ماه تماشاگران را به گالری امروز فرامی‌خواند. این نمایشگاه هر روز از ساعت 12 تا 20 میزبان علاقه‌مندان است.
برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری
مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» در نشستی با عنوان «این عصر جدید است» امروز رأس ساعت 17 در خانه مشروطه اصفهان بررسی و تحلیل چهارجانبه می‌شود.
موسسه رویش مهر در فصل واکاوی انتقادی کار خود، به مسئله «زنان، کار و فرهنگ» می‌پردازد و از همین رو، امروز رأس ساعت 17:30 نشستی را با حضور مریم فروغی برگزار می‌کند.
نشست نقد و بررسی رمان «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز امروز رأس ساعت 17 در ساختمان الغدیر باغ غدیر برگزار می‌شود.
خانه صفوی نیز رأس ساعت 17 میزبان برگزاری نشستی با عنوان «تجربیات شهر بارسلونا در رابطه با مراکز شهری و منطقه‌ای» است. این نشست با همکاری دانشگاه پلی‌تکنیک بارسلونای کاتالونیا برگزار می‌شود.
موسیقی
تالار رودکی، امروز در دو سانس 17:30 و 20:30 میزبان کنسرت مهدی جهانی است.
گروه موسیقی «کاغذ رنگی» نیز امروز رأس ساعت‌های 17:30 و 20:30 در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به اجرای زنده موسیقی می‌پردازند.
نمایش‌های روی صحنه
تئاتر «کنت دراکولا» به نویسندگی و کارگردانی رادنوش مقدم امروز اجرای خود را در سالن شماره شش پردیس سینمایی سیتی سنتر آغاز می‌کند. این تئاتر را تا 15 اردیبهشت‌ماه هر شب رأس ساعت 19 می‌توان دید.
تئاتر «در آغوش انفجار» به کارگردانی محسن فروغی تا 30 فروردین‌ماه هر شب رأس ساعت 20 تماشاگران را به تالار سعدی فرامی‌خواند.
تئاترهای «خانه‌ای وجود داشت؟» به کارگردانی مهدی فدایی و مرضیه اشرفیان و «خرگوشک و رودخانه» به کارگردانی مرضیه اشرفیان و زهرا طباطبایی تا دهم اردیبهشت‌ماه، به ترتیب هر شب رأس ساعت 20  و 18 در تماشاخانه ماه اجرا می‌شود.
تئاتر موزیکال «دراماتورژی در سه دیدار» به کارگردانی محمد هاشم زاده نیز تا پنجم اردیبهشت‌ماه هر شب به‌جز یکم اردیبهشت‌ماه رأس ساعت 19 در تالار عمارت سعدی روی صحنه می‌رود.
تئاتر کمدی «بر پهنه دریا» به نویسندگی اسلاومیر مروژک تا پنجم اردیبهشت‌ماه، روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه رأس ساعت 16 و سایر روزهای هفته رأس ساعت 12 در تالار آوینی دانشگاه اصفهان اجرا می‌شود. ایمان جمشیدیان کارگردانی این نمایش را برعهده دارد.
تئاتر کمدی «قجر الجدید» به نویسندگی و کارگردانی رامین سامانی اجرای خود را از سوم فروردین‌ماه در آمفی‌تئاتر هنرستان هنرهای زیبا آغاز کرده است. این نمایش را تا سوم اردیبهشت‌ماه هر شب رأس ساعت 19 می‌توان دید.
تئاتر کمدی انتقادی «طلای رشید» به کارگردانی قدرت الله ایزدی نیز تا 28 فروردین‌ماه هر شب رأس ساعت 20:30 در سالن هلال‌احمر روی صحنه می‌رود.
فیلم‌های روی پرده
امروز در پردیس سینمایی سیتی سنتر مستند «ترور سرچشمه» و فیلم‌های «پیشونی سفید 3»، «چهار انگشت» ، «زندانی‌ها»، «ژن خوک»، «غلامرضا تختی»، «متری شیش و نیم» و «پارادایس» را می‌توان دید.
پردیس سینمایی ساحل انیمیشن «پا کوچولو» و فیلم‌های «تگزاس 2»، «رضا»، «پیشونی سفید 3»، «چهار انگشت»، «زندانی‌ها»، «ژن خوک» «غلامرضا تختی» و «متری شیش و نیم» را روی پرده دارد.
پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «تگزاس 2»، «پیشونی سفید 3»، «چهار انگشت»، «زندانی‌ها»، «ژن خوک» و «متری شیش و نیم» را اکران می‌کند.
در سینما بهمن خوراسگان فیلم‌های «تگزاس 2»، «پیشونی سفید 3»،‌ «چهار انگشت» و «متری شیش و نیم»  اکران می‌شود.
در سینما فلسطین فیلم‌های «تگزاس 2» و «متری شیش و نیم»، در سینما سپاهان فیلم‌های «تگزاس 2»، «چهار انگشت»، «زندانی‌ها» و «متری شیش و نیم» ، در سینما فرهنگیان فیلم‌های «پیشونی سفید 3»، «چهار انگشت»، «غلامرضا تختی» و «متری شیش و نیم» و در سینما قدس فیلم‌های «چهار انگشت»، «زندانی‌ها» و «متری شیش و نیم» را می‌توان دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح