توضیح استاندار سیستان وبلوچستان درباره وقفه در انتصاب شهرداران و دهیاران

توضیح استاندار سیستان وبلوچستان درباره وقفه در انتصاب شهرداران و دهیاران

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان درباره وقفه در انتصاب شهرداران و دهیاران و اصل شایسته سالاری در تصدی پست های مدیریتی گفت: در حال حاضر کار انتصاب شهرداران و دهیاران کمی باوقفه مواجه شده که برنامه ریزی شده هر چه سریعتر انتصاب ها بنا به ضرورت انجام شود.

به گزارش ایسنا- مدرس خیابانی با تاکید بر اصل شایسته سالاری بیان کرد: بزودی تعداد زیادی از شهرداران منصوب می شوند و تاکنون نیز 10 تا 15 شهردار نیز منصوب شده اند.

استاندار در ادامه افزود: هفته گذشته یک جلسه در این خصوص با دستگاه های نظارتی برگزار کردیم و تصمیمات مناسبی در این رابطه نیز گرفته شده است.

مدرس خیابانی ادامه داد: برای انتصاب ها ملاک اصل شایسته سالاری است و بنده به این موضوع توجه ویژه دارم.

استاندار خاطرنشان کرد: ما در استان و حتی کشور از لحاظ وجود منابع انسانی کمبود هایی داریم و این برخی از موضوعات را تحت الشعاع خود قرار داده است.

وی در خصوص خواسته مردم نسبت به انتصاب شهرداران اظهار کرد: حرف شهروندان کاملا درست است تا شهرداری داخل شهر نباشد خیلی مسائل و سازکارها در شهرها بلا تکلیف است که بزودی کار انتصاب شهرداران در استان انجام خواهد شد.

منبع: ايسنا

مطالب بیشتر

جای خالی مطالعات جامع درباره صنایع دستی زاگرس نشینان

آخرین آمار ابتلا به کرونا در قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *