کد خبر : 186337
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 ژانویه 2022 - 18:10
-

جابجایی مفهوم اصل جوان‌سازی نظام با فرع

جابجایی مفهوم اصل جوان‌سازی نظام با فرع

ایسنا/یزد فعال سیاسی و استاد دانشگاه یزد با تاکید بر لزوم جوان‌سازی نظام مدیریتی کشور، گفت: بنابر گام دوم انقلاب باید تجربه پیشکسوتان در صحنه بماند و فعالیت‌ها به نسل دوم و سوم انقلاب واگذار شود. «مهران فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به گام دوم انقلاب و اهمیت جوان‌سازی نظام، اظهار کرد: نسل

جابجایی مفهوم اصل جوان‌سازی نظام با فرع

ایسنا/یزد فعال سیاسی و استاد دانشگاه یزد با تاکید بر لزوم جوان‌سازی نظام مدیریتی کشور، گفت: بنابر گام دوم انقلاب باید تجربه پیشکسوتان در صحنه بماند و فعالیت‌ها به نسل دوم و سوم انقلاب واگذار شود.

«مهران فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به گام دوم انقلاب و اهمیت جوان‌سازی نظام، اظهار کرد: نسل اول انقلاب با رقم زدن پیروزی، مبارزه از بدو انقلاب تا جنگ تحمیلی، زندان رفتن‌ها و مشقت‌های آن زمان و سازندگی‌های پس از جنگ، تمام ظرفیت خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به این که زحمات پیشکسوتان انقلاب غیرقابل انکار است، گفت: بنابر گام دوم انقلاب باید تجربه این پیشکسوتان در صحنه بماند و فعالیت‌ها به نسل دوم و سوم انقلاب واگذار شود.

این مسئول جوان‌سازی نظام مدیریتی کشور را واجب‌ترین واجبات دانست و گفت: این جوان‌سازی به معنای پیرزدایی نیست و افرادی که دارای سن بالایی بوده و خصوصیات جوانی در آنها وجود دارد نیز باید به کار گرفته شوند.

فاطمی تاکید کرد: جوان‌سازی یک اصل است و به کارگیری افرادی با ویژگی جوان یک استثناست که البته امروزه این دو مفهموم جای خود را با هم عوض کرده‌اند و باید به طور جد جوانسازی نظامی مدیریتی کشور مورد توجه واقع شود.

وی در ادامه با اشاره به این که در عصر کنونی، زندگی بدون رسانه معنا و مفهوم ندارد، اظهار کرد: رسانه ها پل واسط بین حاکمیت و مردم هستند.

فاطمی نقش هدایتگری رسانه‌ها را مستلزم اخلاق مداری آنها دانست و گفت: انتقاد فنی و هنرمندانه در چارچوب قانون و اخلاق از وظایف راهبردی رسانه‌ها به شمار می‌رود که می‌تواند سازنده باشد.

این فعال سیاسی با بیان این که مسئولان باید تعامل با رسانه‌ها را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: این به معنای این است که باید روزانه ارتباط با رسانه ها از سوی مسئولان وجود داشته باشد و رسانه بتواند در قالب پل ارتباطی مردم و مسئولان ایفای نقش کند.

وی با اشاره به لازمه انتقال مسائل و مشکلات به مسئولان از سوی رسانه‌ها، گفت: مسئولان نیز می‌توانند با استفاده از این ظرفیت، برنامه ریزی کنند.

این استاد دانشگاه با تاکید بر این که مسئولان باید دسترسی رسانه‌ها را تسهیل کنند، تاکید کرد: رسانه ارباب رجوع نیست و در اتاق مسئولان باید همیشه به روی رسانه‌ها باز باشد، البته مسئولان باید رسانه‌ها را مشاوران و امین خود نیز بدانند و در راستای تحول نظام اداری، شفافیت و کسب رضایت مردم بکوشند و بدانند که هر رسانه معادل چند کارمند می‌تواند در این زمینه یازی کننده باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح