کد خبر : 9364
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 سپتامبر 2021 - 16:01
-

حکومت صهیونیست به‌دست مسلمانان نابود می‌شود

حکومت صهیونیست به‌دست مسلمانان نابود می‌شود

 استاد حوزه علمیه مبارزه و نابودی سران کفر را وظیفه ما قبل از ظهور دانست و گفت: در روایات است که حکومت صهیونیستی قبل از ظهور به دست مسلمانان نابود می‌شود و ما امروز شاهد افول آمریکا و صهیونیست هستیم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پناهیان در سخنرانی روز اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بابیان

حکومت صهیونیست به‌دست مسلمانان نابود می‌شود

 استاد حوزه علمیه مبارزه و نابودی سران کفر را وظیفه ما قبل از ظهور دانست و گفت: در روایات است که حکومت صهیونیستی قبل از ظهور به دست مسلمانان نابود می‌شود و ما امروز شاهد افول آمریکا و صهیونیست هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پناهیان در سخنرانی روز اربعین حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بابیان اینکه امام صادق (ع) فرمودند برای ما اهل‌بیت (ع) حرمی است که آن قم است، عنوان کرد: اگرچه که رفتن به کربلا فضیلت زیادی دارد ولی از باب دنبال کردن حقیقت زیارت با حضور در حرم حضرت معصومه (س) هم می‌توان به آن دست پیدا کرد.
وی زیارت را وظیفه هر شیعه دانست و گفت: زیارت دِینی است که بر عهده ما است و باید خود را به آب و آتش بزنیم تا به زیارت امام خود برسیم زیرا در قیامت هر فردی را با امامش صدا می‌زنند و باید خود را به امام خود برسانیم.
استاد حوزه علمیه بابیان اینکه کربلا دیگر تکرار شدنی نیست و بنا نیست حسین دیگری به مسلخ برده شود، افزود: افرادی که دنبال عافیت‌طلبی هستند تا قبل از ظهور امام زمان (عج) محال است به آن برسند و تا وقتی خون حسین بن علی (ع) می‌جوشد آسایش و امنیت و راحتی معنا ندارد.
وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند تا کی مقاومت و جنگ و دشمنی، بیان کرد: قسط و عدل در عالم فراهم نخواهد شد مگر اینکه حضرت مهدی (عج) مقدمه‌ای را انجام دهد و ۷۰ هزار منافق را به قتل برساند.
پناهیان مبارزه و نابودی سران کفر را وظیفه ما قبل از ظهور دانست و گفت: در روایات است که حکومت صهیونیستی قبل از ظهور به دست مسلمانان نابود می‌شود و ما امروز شاهد افول آمریکا و صهیونیست هستیم.
وی بابیان اینکه امروز اشک و عزاداری ما بخشی به خاطر خشم است و بخشی به خاطر مظلومیت اباعبدالله (ع)، تصریح کرد: بعد از انتقام خون اباعبدالله (ع) اشک و غم ما تنها برای مظلومیت اباعبدالله (ع) خواهد بود و در آسایش و امنیت کامل اشک خواهیم ریخت.
استاد حوزه علمیه بابیان اینکه ما وظیفه داریم دشمنان اهل‌بیت (ع) را خشمگین کنیم، ادامه داد: با این پیش فرض زیارت معنای دیگری می‌گیرد و باید جوری به زیارت برویم که سبب خشم دشمنان اهل‌بیت (ع) شویم و امروز اربعین همین خاصیت را پیدا کرده است که دشمنان را خشمگین و ترسان کرده است.
وی بابیان اینکه ما پای پرچم امام حسین (ع) دنبال عافیت‌طلبی و رفاه نیستیم بلکه دنبال جان‌فشانی هستیم، گفت: زیارت به معنی تجدید عهد با امام است که بگوییم همان‌طور که حضرت زینب سلام الله علیها همه هستی خود را فدا کرد ما نیز حاضریم تمام دارایی خود را فدای امام کنیم.
پناهیان با تأکید بر اینکه اگر حسینی باشیم از مقاومت و نبرد با دشمن اهل‌بیت (ع) خسته نمی‌شویم، افزود: ما با زیارت و گریه بر اباعبدالله (ع) انرژی می‌گیریم برای نبرد زیرا خود اباعبدالله (ع) فرمودند خون من تا قیام منجی آخرالزمان می‌جوشد و آرام نمی‌گیرد و ما هم نباید آرام بگیریم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح