کد خبر : 169681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 17:20
-

خانه به دوشی “خوشه طلایی” تمام شد؟

خانه به دوشی “خوشه طلایی” تمام شد؟

ایسنا/مرکزی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با بهسازی زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه، بازی‌های خانگی تیم خوشه طلایی از ابتدای سال آینده در این مجموعه ورزشی برگزار می‌شود. عابد حقدادی در جریان بازدید از زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه، محل برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال خوشه طلایی ثنای ساوه که با

خانه به دوشی "خوشه طلایی" تمام شد؟

ایسنا/مرکزی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با بهسازی زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه، بازی‌های خانگی تیم خوشه طلایی از ابتدای سال آینده در این مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.

عابد حقدادی در جریان بازدید از زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه، محل برگزاری بازی‌های خانگی تیم فوتبال خوشه طلایی ثنای ساوه که با حضور فرماندار انجام شد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به صعود تیم فوتبال خوشه طلایی به لیگ دسته یک، عملیات بازسازی و مرمت زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه از دوسال پیش از سرگرفته شد.

وی به انعقاد قراردادی معادل ۲.۵ میلیارد تومان به منظور بازسازی و مرمت زمین چمن این ورزشگاه برای انجام بازی‌های خانگی خوشه طلایی اشاره کرد و افزود: به دلیل نوسانات قیمتی در سال گذشته پیمانکار پروژه حاضر به ادامه همکاری برای مرمت و بهسازی این مجموعه ورزشی نشد و با توجه به محدودیت‌های منابع مالی درخواست فسخ پیمان کرد.

او افزود: نوسانات قیمتی موجب شده است که برای بازسازی این استادیوم ورزشی ۴.۵ میلیارد تومان دیگر تخصیص یابد که برای تامین اعتبار این میزان برآورد مالی نیازمند تخصیص منابع ملی هستیم. در جلسه ای که با حضور فرماندار ساوه و با پیگیری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس برگزار شد مقرر شد که پیمانکار قبلی خلع ید شده و اقدام به انعقاد پیمان با پیمانکار جدید گرفته شده و عملیات اجرایی مجددا از سر گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه شهید چمران که برگزاری بازی‌های خانگی این تیم را با چالش مواجه کرده است، اظهار کرد: باشگاه خوشه طلایی ساوه به خوبی از زمین چمن نگهداری نکرده است و شرایط فعلی آن با روزی که برای برگزاری بازی‌های خانگی تیم مهیا شده بود تغییر پیدا کرده است و مناسب برگزاری مسابقات ورزشی نیست.

وی، مهمترین سرمایه یک باشگاه ورزشی که در بازی‌های لیگ حضور دارد را زمین و استادیوم بازی دانست و افزود: باشگاه خوشه طلایی متقاضی واگذاری زمین چمن این مجموعه ورزشی است به شرط آنکه نگهداری از آن در شرایط خاص و زیر نظر متخصصین باشد تا اتفاقات این چنینی رخ ندهد. به دلیل شن‌ریزی نامناسب و غیرتخصصی، در حال حاضر زمین چمن از حیز انتفاع خارج شده است.

حقدادی در ادامه در خصوص واگذاری زمین چمن به باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: با توجه به قوانین و مقررات وزارت ورزش و جوانان، کلیه اماکن ورزشی برابر ماده ۵ قانون تنظیم مقررات مالی دولت باید به بخش خصوصی برابر قرارداد و قیمت کارشناسی در فرآیند تشریفات قراردادهای دولتی، واگذار شود.

وی گفت: تعیین قیمت کارشناسی با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته با توجه به شرایط کرونایی مقداری زمان بر شده است و قیمتی که اعلام می شود باید منطبق بر شرایط کرونایی باشد. بر این اساس در دو روز گذشته قیمت کارشناسی از کانون رسمی کارشناسان دادگستری اخذ و بلافاصله به باشگاه خوشه طلایی برای انعقاد قرارداد اعلام شده است.

حقدادی، بهسازی چمن و سکوهای استادیوم را از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد و افزود: امیدواریم از ابتدای سال آینده با بهسازی این استادیوم بازی‌های خانگی تیم خوشه طلایی در ورزشگاه شهید چمران برگزار شود.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون تومان منابع مالی به پیمانکار پرداخت شده است اما اقدامات صورت گرفته هزینه‌ای معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در برداشته است. امیدواریم از طریق مساعدت فرماندار ساوه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و جذب اعتبارات ملی از سوی نماینده مجلس و تخصیص منابع مالی از محل اعتبارات ارزش افزوده، کار مرمت و بهسازی چمن در سریعترین زمان ممکن انجام و مابقی عملیات عمرانی نیز از سال آینده اجرایی شود.

گفتنی است، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه که سال گذشته تا هفته‌های آخر مدعی صعود به لیگ برتر بود، بدلیل مشکلات زیرساختی ورزشگاه شهید چمران این شهر با چالش‌های بسیاری در خصوص میزبانی بازی‌هایش روبرو بود، تا جایی که سال گذشته با سلب امکان میزبانی، خانه به دوشی را تحمل کرد و چند بازی خانگی را خارج از خانه بازی کرد که با رفع برخی مشکلات، این معضل تا حدودی رفع شد ولی امسال دوباره این چالش جدی شده و وضعیت بسیار وخیم چمن این ورزشگاه دوباره مشکل ساز شده به حدی که دوباره این تیم با توجه به همین مسئله با سلب میزبانی روبرو شده است.

به گزارش ایسنا، عصر روز گذشته مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه با حضور علی میرزایی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه و حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حامد توکلی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان و حاجی آبادی سرپرست سابق این اداره، سیدمحمد عبدی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح