کد خبر : 191628
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 ژانویه 2022 - 17:54
-

رونق گردشگری پساکرونا با اجرای طرح‌های بهداشتی

رونق گردشگری پساکرونا با اجرای طرح‌های بهداشتی

ایسنا/خراسان رضوی در این دوره جدید و شیوع بیماری کووید، سلامتی و ایمنی اهمیت بالایی دارد. تجارب شخصی، ترس از گیرافتادن در کشورهای دیگر و نگرانی برای رعایت فاصله فیزیکی در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت، رفتار مصرف‌کننده را هدایت خواهد کرد. به نقل از نیوز، کسب‌وکارها باید برای اطمینان از آمادگی و اجرای دستورالعمل‌های مشابه، با زنجیره

رونق گردشگری پساکرونا با اجرای طرح‌های بهداشتی

ایسنا/خراسان رضوی در این دوره جدید و شیوع بیماری کووید، سلامتی و ایمنی اهمیت بالایی دارد. تجارب شخصی، ترس از گیرافتادن در کشورهای دیگر و نگرانی برای رعایت فاصله فیزیکی در کوتاه‌مدت تا میان‌مدت، رفتار مصرف‌کننده را هدایت خواهد کرد.

به نقل از نیوز، کسب‌وکارها باید برای اطمینان از آمادگی و اجرای دستورالعمل‌های مشابه، با زنجیره گسترش‌یافته ارزش خود، به‌ویژه با کارکنان و تامین‌کنندگان، همکاری نزدیکتر داشته باشند. در این زمینه، موتور پیشرو در بهبود بخش سفر و گردشگری اعتماد بین گردشگران و کارکنان، مشاغل و تامین‌کنندگان و بازدیدکنندگان و جوامع محلی خواهد بود.

رفتار مسافران درباره سلامتی و بهداشت تغییر یافته و نگرانی در مورد موارد ذیل افزایش یافته است:

ایمنی

نظرسنجی اخیر نشان داد که در حال حاضر، ۸۹ درصد آمریکایی‌ها نسبت به میکروب‌ها آگاهی بیشتری دارند و ۹۰ درصد عنوان کردند که به بهداشت دستان خود بیش از قبل اهمیت می‌دهند. البته بعد از دسترسی واکسن نیز گردشگران احتیاط بیشتری را نسبت به مسائل بهداشتی خواهند داشت و ۸۸ درصد آمریکایی‌ها اظهار کردند: بعدازاین ویروس نیز شستن دست‌ها را ادامه می‌دهند. همچنین نتایج تحقیقی نشان می‌دهد که در همه‌گیری، گردشگران به دنبال مقاصدی با زیرساخت‌های دائمی و امکانات پزشکی باکیفیت بالا هستند.

اعتماد

گردشگران قبل و طی سفر با توجه به نگرانی‌های روزافزون سلامتی و ایمنی، برای کسب اطلاعات دقیق و به‌موقع به منابع مورد اعتماد مراجعه می‌کنند.

نیکولای مالیاروف، مدیرعامل شرکت بین‌المللی Press Reader (توزیع و انتشار روزنامه دیجیتال) بیان کرد: برای گردشگران دسترسی به اطلاعات باکیفیت اهمیت بیشتری خواهد یافت.

جو ریچاردسون، رئیس و مدیرعامل شرکت Auto Club Group عنوان کرد: ارائه‌دهندگان خدمات سفر و گردشگری نیز، باید برای تامین آرامش خاطر اطلاعات بیشتری به گردشگران ارائه دهند.

برای مقاصد ایمن اصطلاح بازاریابی دهان‌به‌دهان، ارزش بسیاری دارد. ۹۲ درصد افراد بر این باورند که به توصیه‌های دوستان و خانواده خود نسبت به سایر اشکال تبلیغاتی اعتماد دارند. بازاریابی دهان‌به‌دهان نوعی ارائه رایگان از رضایتمندی نسبت به کسب‌وکار، محصول، خدمات و یا رویداد به‌صورت شفاهی و مکتوب است.

ترس از گیر افتادن

درباره احتمال شیوع در آینده، گردشگران در کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای مقصد ایمن نیز احتیاط می‌کنند. بر اساس نظرسنجی یاتا (انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی)، بیش از ۸۰ درصد از گردشگران به همان اندازه که نگران ابتلا به ویروس در سفر هستند، درباره محدودیت‌های احتمالی قرنطینه نیز نگرانی دارند. همچنین ممکن است گردشگران به برخی از مقاصدی که از  بیماری کووید- ۱۹  آسیب بیشتری دیده‌اند، سفر نکند و با نزدیکی به تاریخ شروع سفر درباره نظارت بر تداوم سفر و زیرساخت‌های بهداشتی در مقصد ابراز نگرانی کنند و سفر به برخی از مناطق آسیب‌دیده از بیماری کرونا را لغو و یا به تعویق بی اندازند.

مشاغل و مقاصد برای اطمینان از ایمنی و بهداشت باید تغییر کنند و در ذیل موارد تغییر ذکر شده است:

تعریف هنجارهای جدید

با توجه به اهمیت‌ دستورالعمل‌های استاندارد جهانی برای بازسازی اعتماد گردشگران، این بخش فعالانه و با استفاده از تجربیات گذشته تلاش کرده است تا در صورت لزوم استانداردهای بهداشت و پاکیزگی را ازجمله تمیز کردن بیشتر، مراعات اصول بهداشتی و غربالگری سلامت در سطح کلاس جهانی را ارتقاء دهد.

مقاصد برای سرگرمی، برنامه‌ها، کمپین‌هایی ایجاد کنند که گردشگران با استفاده از پوشش ماسک اجباری، رعایت فاصله فیزیکی و شستن دست‌ها، مجبور به مراقبت از دیگران و محیط اطراف خود شوند.

همان‌طور که مشاغل گردشگری و جهانگردی هنجارهای جدیدی را تعریف می‌کنند، آن‌ها به مشارکت راهبردی خود ادامه خواهند داد که استانداردهای آن‌ها و همچنین درک برندهایشان را در سطح بین‌المللی به‌عنوان تمیز، ایمن و سازگار با پروتکل‌های شناخته‌شده ارتقاء می‌دهد. بسیاری از مقاصد، در تلاش برای رویکردی سازگار و افزایش اعتماد به ‌نفس گردشگران اقدامات سلامتی و بهداشتی و صدور گواهینامه در این زمینه را آغاز کرده‌اند.

اطمینان از بهداشت و ایمنی کارکنان

با توجه به اهمیت بهداشت و ایمنی، کارکنان، به‌ویژه افرادی که با مشتری در تماس مستقیم هستند، باید آموزش ببینند و برای اتفاقات غیرمنتظره برنامه‌ریزی کنید.

زمانی که افراد با عدم اطمینان مواجه هستند، برنامه‌ریزی اضطراری اهمیت زیادی دارد. در حقیقت، در مکان‌های مختلف سراسر جهان، سرگذشت گردشگران باعث اضطراب افراد می‌شود. گردشگران زمانی اطمینان پیدا خواهند کرد که در موارد اضطراری بتوانند به مبدا بازگردند. آنان باید توانایی‌های برنامه‌ریزی اضطراری خود را افزایش دهند و این اطمینان را ایجاد کنند که برای گردشگران، بیمه مسافرتی پزشکی و بازگشت به کشور امکان‌پذیر است.

گسترش در جهان

در عصر جدید، بهداشت و سلامتی در بازاریابی دهان‌به‌دهان، همچنان به‌عنوان موضوع مهم بخش سفر و جهانگردی مطرح خواهد بود. کسب‌وکارها هنگام اجرای برنامه ضدعفونی کردن یا افزایش اقدامات بهداشتی و سلامتی باید آگاهی از این موارد را برای اطمینان اولین گردشگران در پساکرونا ایجاد کنند تا آنان این مقاصد امن و ارائه‌دهندگان آن را به دیگران معرفی کنند. برای تایید اینکه دستورالعمل‌های جدید بیهوده نیستند و تاثیر قابل‌توجهی دارند، بازخورد، توصیف‌ها و توصیه‌های گردشگران حیاتی خواهند بود.

مقصد را آماده کنید

مسافران همچنان که نسبت به ازدحام جمعیت احتیاط می‌کنند، به دنبال مناطق جدید برای تعطیلات هستند و مقاصد ثانویه، ثالث و روستایی و کوچکتر محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد. بااین‌حال، برای محافظت از جوامع محلی و اطمینان از ایمنی مسافران به آمادگی سریع مقصد نیاز دارد. درواقع، مقاصد در صورت امکان، باید دستورالعمل‌های قوی بهداشتی، همکاری با بخش خصوصی محلی و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی را ارائه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح