تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 18:09
54 بازدید
کد خبر : 170258

نگاه ما در رتبه‌بندی معلمان باید آموزش محور باشد

نگاه ما در رتبه‌بندی معلمان باید آموزش محور باشد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پژوهش محور بوده و شاخص های پژوهشی را مد نظر قرار دهیم. به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در اخطاری با استناد

نگاه ما در رتبه‌بندی معلمان باید آموزش محور باشد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پژوهش محور بوده و شاخص های پژوهشی را مد نظر قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در اخطاری با استناد به اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی بیان کرد: ما نمی توانیم در قانون گذاری ناعادلانه عمل کنیم، متأسفانه همکاران در جریان بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان پیشنهاداتی را ارائه می کنند که ناعادلانه است.

وی در ادامه اظهار کرد: اصل ۳ و ۴۳ قانون اساسی ما را به عدالت محوری سوق می دهد. نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید آموزش محور و پرورش محور باشد. سایر پیشنهادات در خصوص نیروهای اداری و خدماتی و یا حتی معلمان در قانون خدمات کشوری دیده شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه ما در بررسی این لایحه باید معلم محور بوده و براساس شاخص های آموزشی و پژوهشی مواد را به تصویب برسانیم و اجازه ندهیم تا با سایر پیشنهادات از مسیر اصلی انحراف پیدا کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها