کد خبر : 209000
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آگوست 2023 - 12:16
-

چرا وب سایت من رتبه بندی نمی شود؟

چرا وب سایت من رتبه بندی نمی شود؟

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از سئو چگونه وب سایت من می تواند در صدر موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با خدمات و/یا محصول من قرار گیرد؟ این سوال میلیون دلاری است که هر کسب و کاری می خواهد به آن پاسخ دهد.   متأسفانه، یک پاسخ میلیون

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از سئو چگونه وب سایت من می تواند در صدر موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با خدمات و/یا محصول من قرار گیرد؟

این سوال میلیون دلاری است که هر کسب و کاری می خواهد به آن پاسخ دهد.

 

متأسفانه، یک پاسخ میلیون دلاری وجود ندارد. یا حداقل یک پاسخ میلیون دلاری وجود ندارد.

 

وب سایت شما ممکن است به دلایل مختلف در رتبه بندی عقب باشد. اگر برای مدت طولانی در این کار بوده‌اید و هنوز از خود می‌پرسید «چرا وب‌سایت من رتبه‌بندی نمی‌شود؟»، احتمالات زیر را به عنوان نقطه شروعی برای صعود خود به بهشت موتورهای جستجو در نظر بگیرید.

 

شما زمان کافی را به آن نداده اید

اولین قانون سئو به خصوص در ابتدا؟ صبر. سئو به سادگی زمان می برد. ما قبلاً ویدیوی Google فوق را پیوند داده‌ایم، اما مایلیم تا حد امکان از ادعاهای خود به این شکل نسخه پشتیبان تهیه کنیم.

 

در آن، او بیان می کند که به طور کلی، چهار ماه تا یک سال طول می کشد تا ابتدا بهبودها را اعمال کنید و سپس شروع به دیدن نتایج کنید.

 

برای رتبه خوب، کارها باید انجام شوند و باید به ترتیب انجام شوند. (اگر همه آنها به وب سایتی بروند که قادر به تبدیل ترافیک نیست، ایجاد یک میلیارد لینک برای شما مفید نخواهد بود.)

 

تحقیق، ایجاد و اجرای یک استراتژی و شروع تولید محتوا به زمان نیاز دارد.

 

سپس زمان بیشتری طول می کشد تا گوگل متوجه شود که تغییرات ایجاد شده است، و سپس باید منتظر باشید تا موتور جستجو تعیین کند که آیا واقعاً ارزش جدیدی ارائه می کنید یا خیر.

 

یک چیز مسلم است، سئو یک فرآیند یک شبه نیست.

 

ممکن است کلمه کلیدی شما به معنای آنچه فکر می کنید نباشد

بدیهی است که اصطلاح “SEO” برای ما بسیار مهم است (که در وبلاگ خود در مورد افزایش ترافیک بیش از 200٪ بحث کردیم). با این حال، در یک نقطه، صفحه اصلی ما به هیچ وجه در رتبه بندی آن عبارت یافت نشد. ما کاری به صفحه انجام ندادیم تا از رتبه بندی خارج شود، فقط یک روز رفته بود.

 

بنابراین، ما واقعاً شروع به بررسی دقیق صفحه نتایج جستجو برای آن کلمه کلیدی کردیم.

 

ما برای مدت طولانی در صفحه دوم رتبه بندی شده بودیم، فقط در مواردی توانستیم شماره 10 را بشکنیم. و سپس ناپدید شد.

 

با این حال، صفحه وبلاگ ما این کار را نکرد.

 

به نظر می رسد، وقتی واقعاً به آن صفحه اول نگاه می کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که گوگل معتقد نیست افرادی که عبارت “SEO” را جستجو می کنند، به دنبال شرکتی هستند که سئو را برای آنها انجام دهد.

در عوض، آنها سعی می کنند اطلاعات بیشتری در مورد اینکه سئو چیست یا چگونه انجام می شود پیدا کنند.

 

به همین دلیل است که تقریباً هر نتیجه در صفحه اول (بدون در نظر گرفتن نتایج پولی) راهنمای سئو، گفتمانی در مورد اینکه سئو چیست و آیا به آن نیاز دارید یا خیر است.

 

خود گوگل در حال حاضر دست کم دو نقطه در صفحه اول دارد.

 

بنابراین، برای مدتی بر این عقیده بودیم که دیگر نمی‌توانیم در صفحه اول رتبه بندی کنیم. این به سادگی آن چیزی نیست که گوگل پاسخ مناسبی برای پرسش سئو می داند.

 

البته، فقط برای اینکه ثابت کند اشتباه می کنیم، گوگل دوباره شروع به رتبه بندی صفحه اصلی ما کرد.

 

نکته همه اینها این است که ممکن است بخواهید یک صفحه خاص را برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید، و با وجود تمام سئوی خوبی که انجام می دهید، هرگز به نظر نمی رسد که برای شما شکسته شود زیرا این کلمه برای شما معنای متفاوتی نسبت به گوگل دارد. .

 

به صفحه اول نگاه دقیق تری بیندازید و ببینید شاید انواع نتایجی که گوگل می خواهد نشان دهد با نتایجی که شما می خواهید ارائه دهید متفاوت است یا خیر.

 

زیبایی وب سایت شما فقط عمق پوست است

آنها می گویند زیبایی در چشم بیننده است و این مطمئناً در مورد الگوریتم موتور جستجو صادق است. در حالی که ممکن است طراحی وب در سراسر سرزمین به دلیل زیبایی خیره کننده آن برای چشم انسان مشهور باشد، گوگل ممکن است آن را متفاوت ببیند.

 

چرا گوگل آن طور که شما قدردان آن هستید؟

 

شاید شما هر زاویه سئو را در نظر نگرفته اید؟

 

ممکن است چند چیز مانع شما شود، از جمله:

 

  • محتوای تکراری
  • محتوای ناکافی
  • محتوای قدیمی، دست نخورده و کهنه
  • ناوبری گیج کننده
  • زمان بارگذاری کند
  • تمرکز کلمه کلیدی را تقسیم کنید، بنابراین صفحات متعددی وجود دارد که می توانند برای یک کلمه خاص رتبه بندی کنند
  • اصول اولیه ناقص، مانند متا، تگ‌های alt و نشانه‌گذاری طرحواره
  • هیچ وبلاگ یا روش دیگری برای به روز رسانی مداوم محتوای شما وجود ندارد

شما در اینترنت به طور گسترده مورد توجه قرار نگرفته اید

پیوندها هنوز یک چیز هستند و احتمالا همیشه خواهند بود. و در حالی که باجیلیون راه برای به دست آوردن آنها وجود دارد، همه آنها ارزش داشتن را ندارند، و برخی می توانند واقعاً مضر باشند.

 

شما به یک مجموعه خوب از پیوندها از منابع مختلف نیاز دارید. برخی باید بدون فالو باشند، برخی باید از سایت های واقعا خوب باشند، برخی باید فقط سایت های معمولی باشند.

 

خرید لینک دور از ذهن است. طرح های پیوند، همچنین بد. یافتن راه‌های طبیعی برای افزایش لینک‌های خوب و اجتناب از مواردی که ممکن است برای گوگل پرچم‌ها را بالا ببرد، مهم است.

 

البته، لینک ها می توانند از راه دیگری نیز مشکل ساز باشند.

 

بخش اشتباهی از وب به شما توجه کرده است

برخی از افراد ممکن است شروع به استفاده از تاکتیک های غیراخلاقی در مورد وب سایت شما کنند.

 

آنها در واقع به دلیلی برای انجام این کار نیاز ندارند. آنها ممکن است به سادگی وب سایت شما را به عنوان هدفی برای تزریق کد مخرب انتخاب کنند. یا ممکن است شروع به خراشیدن وبلاگ شما و انتشار مجدد تمام محتوای شما کنند. یا می توانند شروع به ایجاد پیوندهای بی شماری از وب سایت های مشکوک به سایت شما کنند.

 

گوگل در تشخیص یک حمله منفی سئو بسیار خوب است، اما نمی‌خواهید جریمه‌ای را که می‌تواند ناشی از آن باشد به خطر بیندازید، پس مراقب باشید.

 

و این ما را به ورودی بعدی ما می رساند:

 

شما در جعبه مجازات گوگل قرار گرفته اید

مجازات عمل دستی گوگل می تواند وب سایت شما را به طور کامل از نتایج جستجو حذف کند.

 

اگر قبلاً رتبه‌بندی خوبی کسب کرده‌اید و سپس به میزان قابل توجهی سقوط کرده‌اید (یا حتی به طور کامل از رتبه‌بندی خارج شده‌اید)، ممکن است در طرف اشتباه پنالتی باشید.

 

تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که گزارش اقدامات دستی Google را بررسی کرده و شروع به تصحیح مشکلات کنید.

 

اگر یکی از این گزارش ها را دریافت کرده اید، به این معنی است که یک بازبین انسانی تشخیص داده است که وب سایت شما دیگر با دستورالعمل های وب مستر Goggle مطابقت ندارد.

 

چه چیزی می تواند باعث یک اقدام دستی شود؟ طبق گفته گوگل، اگر بازبینی کننده تشخیص دهد که شما دارید جریمه می شوید:

 

  • یک سایت هک شده – شخصی محتوای مخرب را در سایت شما آپلود کرده و پنهان کرده است.
  • هرزنامه تولید شده توسط کاربر – نظرات هرزنامه در انجمن ها یا وبلاگ ها.
  • هاست های رایگان اسپم – بخش قابل توجهی از صفحات میزبانی شده در یک سرویس اسپم هستند.
  • نشانه‌گذاری ساختاری هرزنامه – نشانه‌گذاری در صفحه خارج از دستورالعمل‌ها است، مانند نامرئی کردن برخی محتوا برای کاربران.
  • پیوندهای غیر طبیعی به سایت شما – اگر تعداد زیادی لینک دارید که مصنوعی، فریبنده یا دستکاری شده (از جمله خرید لینک یا شرکت در طرح های پیوند)، ممکن است جریمه شوید.
  • پیوندهای غیر طبیعی از سایت – مانند بالا، اما اکنون از سایت شما می آیند.
  • محتوای کم با ارزش افزوده کم یا بدون ارزش – صفحات شما باید مقداری ارزش واقعی را به کاربران ارائه دهند.
  • تغییر مسیرهای پنهان یا پنهانی – به عنوان مثال، نمایش صفحات مختلف به کاربران و گوگل.
  • هرزنامه خالص – این شامل بیشتر مواردی است که قبلاً ذکر شد، فقط تهاجمی تر و آشکارتر.
  • تصاویر پنهان – استفاده دستکاری شده از تصاویر به منظور دریافت کلیک بیشتر.
  • متن پنهان و پر کردن کلمات کلیدی – اینها قدیمی هستند اما چیزهای خوبی هستند، و ظاهراً هنوز هم برای گوگل مشکل کافی است که آن را در اینجا فهرست کند.

 

برای خارج شدن از جعبه پنالتی، ابتدا باید مشکلات را برطرف کنید و سپس … صبر کنید. بررسی برای بررسی مجدد بسته به درخواست ممکن است چندین روز یا هفته یا حتی بیشتر طول بکشد. نکته کلیدی این است که با تمام تاکتیک‌های بازاریابی و وب‌سایت خود به یک مسیر مستقیم و باریک ادامه دهید.

 

شما از یک رویکرد کل نگر استفاده نمی کنید

سئو، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، PPC، بازاریابی ایمیلی و بسیاری از تلاش های آنلاین دیگر، همگی به عنوان یک استراتژی کل نگر برای هدایت ترافیک به وب سایت شما کار می کنند. و همه آنها در مورد سئو مهم هستند زیرا گوگل به سیگنال های بیشتری نسبت به سیگنال هایی که شما در وب سایت خود ارسال می کنید نگاه می کند.

| چک لیست رسانه های اجتماعی خود را دریافت کنید و فرصت های اجتماعی جدید را کشف کنید. |

 

ما در اینجا فقط سعی نمی کنیم شما را در سایر خدمات خود بفروشیم. بازاریابی آنلاین به سادگی یک استراتژی بسیار گردتر از گذشته است.

 

عناصری مانند زمان حضور در سایت، تعداد کلیک‌ها، تعداد نام‌گذاری‌ها در اینترنت و مشارکت در رسانه‌های اجتماعی، همه در رتبه‌بندی شما قرار دارند. مسلماً، برخی از آنها بیشتر از بقیه به طور غیرمستقیم بر رتبه شما تأثیر می گذارند، اما همه آنها نقش مهمی دارند.

 

ما نمی گوییم که پست کردن منظم در فیس بوک مستقیماً با رتبه بندی بهتر ارتباط دارد.

 

ما می گوییم که ایجاد یک جامعه در رسانه های اجتماعی باعث می شود افراد بیشتری از سایت شما بازدید کنند، روی پیوندهای شما کلیک کنند و محتوای شما را بخوانند، که به نوبه خود منجر به بیش از رتبه بندی بهتر می شود.

 

با این حال، این روزها، شایع ترین دلیلی که وب سایت شما رتبه بندی نمی کند، احتمالاً این است که رقبای شما بیشتر از شما انجام می دهند.

 

شما در حال فراموش کردن رقابت واقعی خود هستید

در نگاه اول، سئو ممکن است به نظر برسد که یک نبرد رویال بین وب سایت شما و گوگل است. اما به یاد داشته باشید، گوگل، اگرچه مطمئناً الزامات خود را دارد، اما فقط واسطه است. رقابت واقعی بین شما و رقبای شماست.

 

بهینه سازی برای موتورهای جستجو دیگر یک تاکتیک مخفی نیست که تنها تعداد معدودی آن را می شناسند. اکنون این بخشی از هر طرح بازاریابی است، و برای هر پیوندی که نمی‌سازید، و هر وبلاگی که منتشر نمی‌کنید، و هر ویدیویی که نمی‌سازید، ممکن است رقابت شما باشد. همه شما قصد دارید در یک فضای بسیار محدود فروشگاه راه اندازی کنید.

 

اگر انگشتان پای خود را در سئو فرو برده اید، ممکن است شاهد حرکت کمی در رتبه بندی باشید. با این حال، واقعیت ساده این است که کسانی که به انتهای عمیق‌تر سئو می‌روند، نتایج بیشتری از شما خواهند دید.

 

نتیجه نهایی: بیش از آنچه رقیب شما انجام می دهد انجام دهید. این با تجزیه و تحلیل کامل از هر کاری که رقبای شما انجام می دهند شروع می شود و با انجام بهتر آن توسط شما به پایان می رسد!

شما باید به اصول اولیه بازگردید

ممکن است به این فکر کنید که برای شروع صعود به بالای رتبه بندی موتورهای جستجو باید کارهای زیادی انجام داد.

 

و حق با شماست

 

اما بهترین مکان برای شروع ممکن است بازگشت به اصول اولیه باشد. حتی قبل از اینکه به این فکر کنید که آیا باید آژانسی را استخدام کنید یا برای سئوی سایت خود اقدام کنید، می توانید از کوچک شروع کنید و تغییرات ساده ای در وب سایت خود ایجاد کنید.

 

آیا تگ های عنوان، توضیحات متا و ویژگی های alt خود را بررسی کرده اید؟ آنها ممکن است تأثیر زیادی نداشته باشند، اما مقداری وزن را تحمل می کنند. و در مورد استفاده از کلمه کلیدی شما در سراسر سایت چطور؟ ساده به نظر می رسد، و همینطور است، اما هنوز هم مهم است.

 

اگر قبلاً این کار را انجام داده‌اید و هنوز رتبه‌بندی نکرده‌اید، ممکن است فقط لازم باشد کمی زمان بیشتری به آن بدهید.

 

یا…

 

ممکن است نیاز داشته باشید که در یک بازنگری جدی در وب سایت خود غوطه ور شوید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح