گینه بیسائو نخستین موارد ابتلا به کرونا را تایید کرد

وزارت بهداشت گینه بیسائو هم نخستین موارد ابتلا به کرونا را در این کشور تأیید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز نونو گومز نابیام، نخست وزیر گینه بیسائو اعلام کرد که امروز اولین موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور تشخیص داده شدند.

نخست وزیر گینه بیسائو اعلام کرد که این افراد مبتلا شامل یک کارمند اهل کنگو و یک شهروند هندی تبار هستند که هر دو در قرنطینه به سر می‌برند.

وی همچنین گفت که فعالیت مترو و وسائط حمل و نقل عمومی دیگر  به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس متوقف خواهد شد.

منبع:ایسنا

مطالب بیشتر

پایش سلامت مسافران نوروزی از طریق پلاک ماشین‌ها

تلفات تعدادی از دام روستاییان و عشایر در سیل اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *