کد خبر : 132951
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 23:29
-

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی در مازندران

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی در مازندران

عکس تزیینی است ایسنا/مازندران بارش شدید باران و برف از روز گذشته، علاوه بر مسدود شدن چندباره محورهای مواصلاتی در مازندران، موجب سقوط بهمن و برخورد آن با اتوبوس تیم فوتبال شهرداری نوشهر حاضر در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور شد که بر اثر این حادثه یک فوتبالیست فوت و ۱۸ نفر دیگر مصدوم شدند. تمامی

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی در مازندران
عکس تزیینی است

ایسنا/مازندران بارش شدید باران و برف از روز گذشته، علاوه بر مسدود شدن چندباره محورهای مواصلاتی در مازندران، موجب سقوط بهمن و برخورد آن با اتوبوس تیم فوتبال شهرداری نوشهر حاضر در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور شد که بر اثر این حادثه یک فوتبالیست فوت و ۱۸ نفر دیگر مصدوم شدند.

تمامی پروازهای مازندران برقرار است

سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران امروز شنبه ۲۳ اسفند ماه و ادامه این بارش‌ها، پروازها در همه فرودگاه‌های استان از جمله فرودگاه بین المللی شهدای ساری، نوشهر و رامسر برقرار است.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه تاخیر و یا لغو پرواز از سوی شرکت‌های هواپیمایی اعلام نشده و پروازها طبق برنامه انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران شهروندان مازندرانی قبل از عزیمت به فرودگاه، جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروازی می‌توانند با شماره تلفن ۰۱۱- ۳۳۷۱۸۰۰۰ تماس بگیرند.

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی در مازندران 

علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی، اظهار کرد: راه‌های اصلی کندوان و هراز مسدود است.

وی افزود: به دلیل بارش برف و کولاک در استان البرز محور کندوان از سمت مازندران بسته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران خاطرنشان کرد: در محور هراز ریزش بهمن و سنگ از امنیت محور کاسته و به دلیل ایمنی مردم، دستور ممنوع بودن تردد صادر شدخه است.

احمدی گفت: محور سوادکوه در استان مازندران باز اما ترافیک سنگین است و پلیس راه در منطقه چم چم جلوی ماشین ها را می‌گیرد تا دچار مشکل نشوند، چرا که در حوزه تهران مشکل بازگشایی راه دارند، هرچند نیروهای هلال و راهداری در منطقه حضور دارند تا بازگشایی راه در حوزه تهران با سرعت عمل بیشتری ایجاد شود.

وی افزود: در محور کیاسر خودروها تا خود شهر کیاسر بدون زنجیر چرخ می توانند حرکت کنند اما در چشمه علی به دلیل شدت برف دچار مشکل تردد خواهند شد.

مدیرکل مدیریت بحران گفت: این سامانه بارشی بعد از ظهر از استان خارج می‌شود اما یخبندان از امشب و فردا مورد انتظار است و کشاورزان در حوزه کلزا و گندم برای دریافت توصیه های بیشتر به مرکز خدمات کشاورزی مراجعه کنند.

احمدی گفت: پرهیز از سفرهای غیرضروری به شدت مورد تاکید است، در زمانی که در مناطق کوهستانی تا ۵۰ سانتی‌متر بارش برف داریم ضرورتی برای حضور مردم در این بارش وجود ندارد و مردم سفرهای غیر ضروری خود را به روزهای آتی موکول کنند.

حال عمومی ۱۸ بازیکن دیگر مساعد است

کارشناس روابط عمومی شهرداری نوشهر که همراه این تیم حضور داشته طی گفتگویی با بیان اینکه حال عمومی فوتبالیست های نوشهری مساعد است، اظهار کرد: در اتوبوس حامل فوتبالیست های نوشهری که برای اردوی تدارکاتی در تهران به سر می بردند ۱۹ نفر بازیکن، مربی و راننده حضور داشتند که ۱۵ نفر از سرنشینان از بیمارستان شهید مدنی کرج مرخص شدند و سه نفر در حال مداوا هستند و حال عمومی آنها خوب است.

وی با ابراز تاسف از درگذشت یکی از بازیکنان ضمن تسلیت به خانواده این بازیکن، گفت: بارش برف که از روز گذشته در جاده کرج چالوس آغاز شد موجب انباشت حجم عظیمی از برف شد و دو اتوبوس حامل بازیکنان تیم شهرداری نوشهر ساعت‌های زیادی برای بازگشایی جاده منتظر ماندند اما از آنجایی که جاده باز نشد به سمت کرج حرکت کردیم.

کارشناس روابط عمومی شهرداری نوشهر تصریح کرد: اتوبوس اول بدون هیچ حادثه ای از مسیربه سمت البرز برگشت اما اتوبوس دوم در حال دور زدن و برگشت که با کمک دستگاههای راهداری استان البرز نیز انجام شد متاسفانه ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد دچار حادثه سقوط بهمن شد.

فوت یک فوتبالیست مازندرانی بر اثر سقوط بهمن در جاده چالوس

امیرحسین عسگرزاده رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این حادثه تلخ بامداد امروز شنبه روی داد، اظهار کرد: سقوط بهمن در پیچ سرهنگ جاده چالوس به اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر برخورد و باعث واژگونی اتوبوس از ارتفاع جاده به جاده پایین شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث فوت یک نفر و مصدومیت ۱۹ نفر از سرنشینان اتوبوس شد، افزود: به محض اطلاع از این حادثه تلخ، همه نیروهای هلال احمر چالوس و کندوان در آماده باش  به سر می‌بردند اما از آنجایی که حادثه در محدوده استان البرز بود نیروهای هلال احمر و اورژانس استان البرز اقدام به کمک و نجات و انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان کرج کردند.

بر اساس گزارش خبرنگار ایسنا در ساری نیز برف و کولاک شدید در کیاسر، این محور را هم مسدود کرده و هنوز خبری از بازگشایی جاده‌ها نیست.

از سوی دیگر، مسئولان اداره کل راهداری بر احتمال ریزش و رانش در این محورها هشدار دادند.

زکریا اشکیود سخنگوی اورژانس مازندران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برف و کولاک در مازندران تا به این لحظه مشکل و آسیب خاصی را برای هموطنان‌مان به وجود نیاورده است، گفت: در صورت دریافت خبر هرگونه مشکلی، آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح