کد خبر : 152887
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 16:22
-

آغاز اردوی تیم ملی هندبال دختران از هفته آینده/ سلوکی: جذب سرمربی خارجی سخت است

آغاز اردوی تیم ملی هندبال دختران از هفته آینده/ سلوکی: جذب سرمربی خارجی سخت است

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال می گوید از هفته آینده اردوی تیم ملی هندبال دختران در رده جوانان و نوجوانان آغاز خواهد شد. الهام سلوکی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص انتخاب کادرفنی تیم ملی هندبال دختران جوان و نوجوان اظهار کرد: خدیجه قانع به عنوان سرمربی و فاطمه محمدخانی به عنوان مربی

آغاز اردوی تیم ملی هندبال دختران از هفته آینده/ سلوکی: جذب سرمربی خارجی سخت است

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال می گوید از هفته آینده اردوی تیم ملی هندبال دختران در رده جوانان و نوجوانان آغاز خواهد شد.

الهام سلوکی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص انتخاب کادرفنی تیم ملی هندبال دختران جوان و نوجوان اظهار کرد: خدیجه قانع به عنوان سرمربی و فاطمه محمدخانی به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شدند. روز شنبه اولین فراخوان را برای تیم ملی نوجوانان داریم. در حال حاضر هم مسابقات جوانان کشور به میزبانی اصفهان با حضور 18 تیم در حال انجام است و مربیان تیم های ملی هم در این مسابقات حضور دارند. البته ما در مسابقات لیگ برتر هم بازیکنان را رصد کردیم. یک لیست اولیه از این رده داریم و به امید خدا از روز یکشنبه در تهران میزبان اولین اردوی تیم ملی نوجوانان خواهیم بود.

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در ادامه گفت: البته همزمان اردوی تیم ملی جوانان را هم هفته آینده خواهیم داشت. تاریخ برگزاری هنوز مشخص نیست. نشمین شافعیان سرمربی تیم ملی و مهسا معتمدی و اعظم پره نیز در کنار او به عنوان مربی حضور خواهند داشت. مجوز برگزاری اردوها گرفته شده است و اردوی تیم های ملی در این هفته استارت خواهد خورد. مربیان تیم های ملی در مسابقات جوانان کشور حضور دارند و قرار است بازیکنان را رصد کنند و به اردوی تیم ملی دعوت کنند.
وی در خصوص انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی که قرار بود توسط تیم اشتادسازه جذب شود گفت: متاسفانه هنوز باشگاه اشتادسازه نتوانسته که این سرمربی را جذب کند. امیدواریم که بتوانیم این سرمربی را جذب کنیم اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. من فکر می کنم با توجه به شرایط کرونا این کار بسیار سخت خواهد بود.
سلوکی در پاسخ به این سوال که با توجه به انتخاب شافعیان سرمربی اشتادسازه به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان آیا بازیکنان این دو تیم یکی خواهند بود یا خیر گفت: ما به هر حال مسابقات جوانان را گذاشتیم و استعدادهایی را هم کشف خواهیم کرد. در این تیم  مهسا معتمدی هم هست و نظرات فدراسیون نیز هست. قرار است ما یک تیم ملی خوب و شایسته داشته باشیم و اردوهای منظمی برای این عزیزان دیده ایم. فکر می کنم با این روندی که برنامه ریزی شده است در دو سال آینده تیم خوبی را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.
وی در خصوص اینکه پیش از این قهرمان لیگ برتر را به عنوان نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا معرفی کرده است، گفت: باید اکنون در مورد جام باشگاه‌ها صحبت کنیم، چون باشگاه اشتادسازه قهرمان لیگ برتر شد قطعا مجوز حضور در باشگاه‌های آسیا را خواهد داشت. البته به دلیل پاندمی کرونا مسابقات به تعویق می افتد. باشگاه های آسیا سال آینده است و امیدوارم شرایط برای حضور تیم ها فراهم شود. در حال حاضر باشگاه های آسیا اولویت است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح