کد خبر : 106290
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 15:05
-

آغاز به کار سی‌و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان

آغاز به کار سی‌و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان

ایسنا/زنجان دبیر اجرایی سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان به صورت حضوری و زنده برگزار خواهد شد. حمیدرضا قزلباش در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری سی‌و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: باتوجه به شرایط ویروس کرونا در کشور و استان و حساسیت ستاد

آغاز به کار سی‌و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان

ایسنا/زنجان دبیر اجرایی سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان به صورت حضوری و زنده برگزار خواهد شد.

حمیدرضا قزلباش در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری سی‌و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: باتوجه به شرایط ویروس کرونا در کشور و استان و حساسیت ستاد کرونا تا چند روز اخیر اجازه صدور فراخوان جشنواره تئاتر استان را نداشتیم تا اینکه اجازه این کار در چند روز گذشته صادر شد؛ البته با توجه به اینکه آثار برگزیده باید برای جشنواره فجر معرفی شوند، فرصت کمی برای اجرای جشنواره استانی داریم.

وی افزود: سی‌و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان به صورت حضوری و زنده خواهد بود و به دلیل فرصت کم گروه‌ها و حضوری بودن، شرایط خاصی را در جشنواره قرار داده‌ایم و گروه‌ها می‌توانند نمایش‌های تولید شده خود از سال ۹۷ تا به امروز را نیز بازتولید کرده و در جشنواره شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه برخی از گروه‌های نمایش استان در حال تمرین برای جشنواره هستند، ادامه داد: ۲۲ تا ۲۴ آذر ماه جشنواره تئاتر در استان برگزار خواهد شد که از ۱۵ آذرماه نیز آثار ارسالی بازبینی خواهند شد به همین دلیل گروه‌ها نهایتا تا ۱۰ آذرماه فرصت دارند تا کار خود را در سایت معرفی شده ثبت کنند.

قزلباش با بیان اینکه از هر استان دو کار برای جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند که این انتخاب نیز یک موفقیت برای تیم‌ها محسوب می‌شود، تصریح کرد: هنر نمایش در استان تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌ است ولی با این‌ وجود در این مدتی که با ویروس کرونا درگیر هستیم نیز گروه‌های نمایش استان در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی درخشش خوبی داشته‌اند و توانستند نام زنجان را در عرصه نمایش حفظ کنند.

دبیر اجرایی سی‌و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان با بیان اینکه به عنوان فردی که سال‌های سال در حوزه تئاتر فعالیت کرده به دوستان و هنرمندان جوان‌تر توصیه دارم که به سراغ نمایش‌نامه‌هایی روند که حرفی برای گفتن دارد، عنوان کرد: هنرمندان در تولید آثار خود بهتر است به موضوعات بکر، تازه و به‌روز بپردازند. در همایش‌ها و دوره‌هایی که گذرانده‌ام همواره بر این تاکید داشته‌اند که اگر هنرمندان هر منطقه به داشته‌های خود شهر، بوم، اصل و اصالت خود منطقه و مردم بپردازند، نه‌تنها برای مردم آن کشور بلکه برای کل مردم دنیا جالب و جذاب خواهدبود و پرداختن به موضوعات بکر، بومی و به‌روز به همراه شیوه هنرمندانه و درست می‌تواند عامل موفقیت هنرمندان استان باشد.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و معاون هنری اداره کل و تقدیر از زحمات آنان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت هنری این اداره با وجود شرایط سخت، همه تلاش خود را برای حمایت از هنرمندان انجام می‌دهند که فرصت خوبی است تا هنرمندان نمایش استان از آن برای پیشرفت و رشد خود استفاده کنند، هنرمندان نمایش استان شایستگی حمایت‌های بیشتری نیز دارند که امیدواریم شاهد افزایش تلاش‌ها و حمایت‌ها از هنرمندان باشیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح