کد خبر : 158867
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 15:37
-

آغاز کار ساخت سینما امید در ایلام، به زودی

آغاز کار ساخت سینما امید در ایلام، به زودی

مراسم تجلیل از هنرمندان افتخارآفرین ایلام  سال 1397  در جشنواره های ملی و بین المللی برگزار شد. به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، دکتر «محمد نوذری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم، با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که همواره به کمک این نهضت آمده، فرهنگ و هنر است و پیوسته هنر در اختیار

مراسم تجلیل از هنرمندان افتخارآفرین ایلام  سال 1397  در جشنواره های ملی و بین المللی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، دکتر «محمد نوذری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم، با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که همواره به کمک این نهضت آمده، فرهنگ و هنر است و پیوسته هنر در اختیار ایران و ایرانیان بوده است، بیان کرد: یکی از خصایص ذاتی ایران، داشتن هنر و هنرمند است و استفاده از ابزار هنر متعلق به تاریخ ایران است که در هیچ جای دنیا تا به این اندازه متعالی و اثربخش نیست.

وی تاکید کرد: اگر تاریخ بعد از اسلام را بررسی کنیم، در همه ابعاد نوسانات زیادی مشاهده می شود اما هنر و هنرمند در طول تاریخ چند هزار ساله این سرزمین همیشه در خدمت مردم بوده است.

نوذری اظهار کرد: انقلاب اسلامی در همه زمینه ها منحصر به فرد بود، مخصوصا در زمینه فرهنگی و هنری، هنرمندان توانستند نقش بسزایی را ایفا و هنر متعهد و متعالی را به جهان معرفی کنند و هنر متعهد و مکتب ساز را از آن خود کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تبیین کرد: هنرمندان ایلام انصافا بی نظیرند، به خصوص جوانان که امید است همیشه پویا باشند و راه های اعتلای هنر را بیش از پیش با موفقیت طی نمایند.

در ابتدای این مراسم خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه تجلیل از هنرمندان برگزیده، سنت حسنه دولت تدبیر و امید است، گفت: امید است در سال ۹۸ با تلاش های هنرمندان در راه اعتلای فرهنگ و هنر قدم های مثبت بیشتری برداریم.

وی اظهار کرد: در هفته ای که گذشت به همت حوزه هنری استان ایلام برنامه ای مثل این مراسم جهت تجلیل از هنرمندان افتخارآفرین و برگزیده، برگزار شد که به دلیل کثرت هنرمندان موفق، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز تصمیم گرفت طی برنامه ای جداگانه از هنرمندان تجلیل کند.

خودآموز افزود: در سال ٩٧ چهل نفر از هنرمندان رشته های مختلف، در جشنواره های ملی و بین‌المللی برگزیده شدند و در میان این رشته ها، اهالی تئاتر علی رغم نبود زیرساخت های لازم، بیشترین افتخارآفرینی را نصیب خود کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به توسعه زیرساخت های فرهنگی استان و پیگیری این طرح ها در سال ٩٧ تاکید کرد: در سال ٩٧ خوشبختانه توانستیم نگارخانه استاد صندوق آبادی را افتتاح کنیم و ساخت نخستین پلاتوی تئاتر ایلام عملیاتی شود، همچنین طرح سینمای چهار سالنی  “امید” به همت شهرداری ایلام و سازمان سینمایی کشور و مدیریت و برنامه‌ریزی استان به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال گذشته از اعزام ٥٠ گروه فرهنگی و هنری به جشنواره های ملی و همچنین ٥ گروه هنری به جشنواره های خارج از کشور حمایت شد.
تجلیل از هنرمندان برگزیده سال ٩٧، اجرای موسیقی زنده و پخش کلیپی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از دیگر برنامه های اصلی این مراسم بود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح