کد خبر : 106613
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 15:51
-

آلودگی هوای کلانشهرها/ ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر

آلودگی هوای کلانشهرها/ ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ازانباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا از اوایل وقت امروز(۲۹ آبان ماه) در مناطق صنعتی و پرجمعیت و ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور از بعدازظهر خبرداد. صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: از بعدازظهر امروز (۲۹ آبان ماه) با ورود سامانه

آلودگی هوای کلانشهرها/ ورود سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ازانباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا از اوایل وقت امروز(۲۹ آبان ماه) در مناطق صنعتی و پرجمعیت و ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور از بعدازظهر خبرداد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: از بعدازظهر امروز (۲۹ آبان ماه) با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در بخش‌هایی از خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، ایلام و لرستان بارش باران همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: یکشنبه (۳۰ آبان ماه) بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، غرب فارس و بوشهر ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: دوشنبه ( اول آذرماه) گستره سامانه بارشی افزایش می‌یابد و علاوه بر این نواحی در بخش‌هایی از زنجان، جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، تهران، البرز فعالیت خواهد داشت و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان سه شنبه (۲ آذرماه) در بخش‌هایی از شرق، شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود. اوایل وقت چهارشنبه (۳ آذرماه) سامانه بارشی از شرق کشور خارج خواهد شد. در این روز، برای سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر نقاط کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه تا دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه تا اول آذرماه) غرب خلیج فارس و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲ و ۳ آذرماه) خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳۰ آبان ماه) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و در بعداز ظهر نیمه‌ابری با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( اول  آذرماه) نیمه‌ابری تا ابری و غبار صبحگاهی و در بعداز ظهر بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ آبان ماه) بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۹  درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با  دمای ۸  و ۹ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح