کد خبر : 141146
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 21:37
-

آمادگی نیروهای جهادی برای کمک به ستاد تنظیم بازار استان همدان

آمادگی نیروهای جهادی برای کمک به ستاد تنظیم بازار استان همدان

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اعلام اینکه نیروهای جهادی، در کنترل بازار آماده ورود و کمک به ستاد تنظیم بازار هستند، گفت: امیدواریم مدیران این موضوع را جدی بگیرند و از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به نحو احسن استفاده کنند چراکه هدف همه ما کمک به وضعیت موجود است. حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی

آمادگی نیروهای جهادی برای کمک به ستاد تنظیم بازار استان همدان

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اعلام اینکه نیروهای جهادی، در کنترل بازار آماده ورود و کمک به ستاد تنظیم بازار هستند، گفت: امیدواریم مدیران این موضوع را جدی بگیرند و از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به نحو احسن استفاده کنند چراکه هدف همه ما کمک به وضعیت موجود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی دوشنبه ۱۸ اسفندماه در جلسه ستاد امر به معروف استان همدان با موضوع بررسی مشکلات بازار، با اشاره به وضعیت بازار و مشکلات موجود، اظهار کرد: بخشی از مشکلات به این موضوع برمی‌گردد که دولت راهکارهای رهبری را جدی نگرفته و هنوز هم در انتظار رفع تحریم‌ها است.

وی با بیان اینکه برگشت آمریکا به برجام و یا رفع تحریم در دست ما نیست و قابل پیش بینی نیست، افزود: متأسفانه تلاش بعضی از مسئولان بعد از حضور رئیس جمهور جدید آمریکا تنها بر رفع تحریم‌ها متمرکز شده و این باعث شده تا راهکارهایی که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند، جدی گرفته نشود.

امام جمعه همدان با اشاره به برگزاری این جلسه، مطرح کرد: مسئول و متولی کنترل قانونی قیمت‌ها، ستاد تنظیم بازار است و ورود ستاد امر به معروف و برگزاری این جلسه نه از روی دخالت در کار ستاد تنظیم که اعلام آمادگی برای کمک در امر نظارت است چراکه ستاد امر به معروف می‌تواند به عنوان نیروی اجرایی و بازوی کمکی ستاد تنظیم بازار وارد میدان شود و در امر نظارت‌ها به یاری ستاد تنظیم بشتابد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات موجود نیازمند همراهی همه مسئولان است، خاطرنشان کرد: موفقیت ستاد تنظیم بازار موفقیت همه ما است چراکه آنچه مهم است، باز شدن گره اقتصادی و برطرف شدن مشکلاتی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

شعبانی‌موثقی با اشاره به ارائه پیشنهادی در زمینه برپایی قرارگاهی برای انجام دقیق نظارت‌ها، مطرح کرد: از نظر قانون، ستاد تنظیم بازار باید نسبت به این مسئله ورود کند و خود پاسخ‌گو باشد اما برپایی این جلسه به معنای آن است که نیروهای جهادی، در کنترل بازار آماده ورود و کمک به ستاد تنظیم بازار هستند.

وی با تأکید بر اینکه کار اصلی ما، مطالبه‌گری است البته در این مسیر نیازمند همراهی خود مردم نیز هستیم چراکه شرایط سختی است و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده کرد، یادآور شد: برای برطرف کردن مشکلات سه راهکار وجود دارد؛ نخستین راهکار، تقویت نظارت‌هاست که برگزاری این جلسات نیز در همین راستاست. دومین راهکار، تعادل در بحث خرید است که می‌شود از مجاری قانونی، خریدهای بیش از اندازه را کنترل و متعادل کرد.

رئیس ستاد امر به معروف استان همدان با گلایه از نوسانات قیمت در بازار، اظهار کرد: البته بسیاری از خانواده‌ها به علت وجود نوسانات قیمت در بازار دچار تشکیک می‌شوند و این امری طبیعی است چراکه با مشاهده افزایش روزانه قیمت‌ها، میل به خرید هم افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تعاملات خوب بین ستاد تنظیم و ستاد امر به معروف، اتفاقات خوبی در بازار رخ دهد، گفت: ما تنها به دنبال برگزاری جلسات نیستیم بلکه هدف اصلی، رفع مشکلات مردم است و بنابراین باید این جلسات خروجی مناسبی داشته باشد و به سمت اجرایی شدن حرکت کنیم و امیدواریم مدیران این موضوع را جدی بگیرند و از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به نحو احسن استفاده کنند، چراکه هدف همه ما کمک به وضعیت موجود است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح