کد خبر : 174096
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 22:23
-

آمریکا باید خسارت برجام را جبران کند

آمریکا باید خسارت برجام را جبران کند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا باید خسارت برجام را جبران کند. حجت الاسلام والمسلمین نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه با بیان اینکه این روزها مصادف با سالروز شهادت حاج محمد کلاته نخستین نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: ایشان نماد ساده‌زیستی و خدمت خالصانه به مردم بود و مزد این

آمریکا باید خسارت برجام را جبران کند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: آمریکا باید خسارت برجام را جبران کند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه با بیان اینکه این روزها مصادف با سالروز شهادت حاج محمد کلاته نخستین نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: ایشان نماد ساده‌زیستی و خدمت خالصانه به مردم بود و مزد این ساده‌زیستی را با شهادت گرفت.

نوری همچنین با اشاره به سالروز میلاد باسعادت امام جواد(ع)، افزود: مامون، آزار و اذیت‌های زیادی را بر امام جواد(ع) تحمیل کرد اما در همه تلاش‌هایش شکست خورد.

وی با بیان اینکه مناظره‌های علمی امام جواد(ع) با علمای ادیان مختلف، نشانگر عظمت علمی و معنوی این امام همام است، ادامه داد: مامون در جنگ نرم و جنگ سرد با یکی دیگر از سلاله‌های ناب ائمه اطهار(ع) شکست خورد و به همین دلیل نیز تحمل این بزرگواران برای وی دشوار بود.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به میلاد امام علی(ع)، گفت: شخصیت ناب امیرالمومنین(ع) باعث عزت و عظمت اسلام شد و این امام همام دین و آئین را نجات داد.

وی افزود: نقش امام علی(ع) در فتوحات اسلامی و فتح قلب‌ها نشانگر عظمت تاریخی امام اول مسلمین است؛ چراکه خدا و رسولش علی(ع) را دوست دارند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهارکرد: ما دیگر به حرف و وعده آمریکا دل خوش نمی‌کنیم و نگاهمان فقط به عمل و کار آن‌ها است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از ابتدا فرمودند که اعتمادی به دشمن ندارند و امروز هم همان حرف را تکرار می‌کنند و آن‌هایی که یک روز فکر می‌کردند امضای دشمن تضمین است، امیدواریم الان به اشتباه خود پی برده باشند.

وی با تاکید بر اینکه سخنان اخیر رهبری به مثابه یک دستور است، گفت: دیگر زمان دل‌خوشی‌ به وعده های دشمن گذشته و امروز مسئله برای همه روشن شده که دشمن به وعده‌های خود پایبند نیست؛ از این رو آمریکا باید به همه وعده‌هایش در برجام عمل و خسارت‌ها را جبران کند، بعد از آن ما به وعده‌های برجامی باز میگردیم.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به برخی کمبودها در نظام اسلامی، اظهارکرد: عدالت اقتصادی و مشکلات معیشتی از عقب‌ماندگی‌های نظام است؛ اما این کاستی ها با دولت جوان و حزب‌اللهی و جهادی قابل حل است.

وی با بیان اینکه باید همه مسئولان به حواشی شهر سر بزنند و کمبودها را ببینند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه مسئولان بسیار سخت تر شده است؛ چرا که این انقلاب قرار است بستر ظهور را فراهم کند و در این راستا باید عدالت اقتصادی در حد توان فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به قرار داشتن در ماه پایانی سال، افزود: مجموعه‌هایی که حقوق عقب مانده‌ دارند باید برای پرداخت آن در آستانه عید تلاش کند، ازجمله در مجموعه استانداری و ادارات کل باید همه برای پرداخت حقوق‌های عقب‌افتاده تلاش کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح