کد خبر : 89983
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 1:59
-

آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده/ فروشگاه‌های زنجیره‌ای ترافیک درست می‌کنند

آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده/ فروشگاه‌های زنجیره‌ای ترافیک درست می‌کنند

ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به روند افزایشی ترافیک در خیابان‌های شهر کرمانشاه، گفت: آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است.  منوچهر فخری امروز( 23 تیر) در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه برنامه جامع کاهش تصادفات در کرمانشاه باید اجرایی شود، اظهار کرد: با اجرایی شدن این برنامه شاهد

آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده/ فروشگاه‌های زنجیره‌ای ترافیک درست می‌کنند

ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به روند افزایشی ترافیک در خیابان‌های شهر کرمانشاه، گفت: آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است.

 منوچهر فخری امروز( 23 تیر) در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه برنامه جامع کاهش تصادفات در کرمانشاه باید اجرایی شود، اظهار کرد: با اجرایی شدن این برنامه شاهد کم شدن آمار تصادفات داخل شهری در کرمانشاه خواهیم بود.

فخری با اشاره به وجود 19 نقطه حادثه خیز در داخل شهر کرمانشاه بر اساس اعلام مسئولین شهرداری، گفت: مشکل خیلی از نقاط را می توان با انجام کارهای ترافیکی حل کرد و اگر هر ماه روی آرام‌سازی یکی دو نقطه از نقاط حادثه خیز داخل شهر کار شود تا پایان سال بخش زیادی از نقاط حادثه خیز داخل شهر از بین خواهد رفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه اشاره ای هم به نامناسب بودن جانمایی پل های عابر پیاده در شهر کرمانشاه داشت و گفت: علاوه بر نداشتن جانمایی درست، سازه پل‌ها نیز مجهز به امکانات روز نیست و همین مسئله سبب می شود مردم خیلی از پل های عابر پیاده برای تردد استفاده نکنند و همین آمار تصافات عابرین پیاده را بالا می برد.

وی در ادامه با اشاره به روند افزایشی ترافیک در خیابان‌های شهر کرمانشاه، گفت: آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده و باید فکری به حال ترافیک شهر بشود.

وی با تاکید بر اینکه برای مدیریت ترافیک در شهر کرمانشاه باید کار هوشمند کردن تقاطع ها انجام شود، تاکید کرد: با این حال مهمترین راهکار برای مدیریت ترافیک کار فرهنگی است، چون تنها با اقدامات فرهنگی می توان ترافیک شهر را مدیریت کرد.

وی سپس با اشاره به ترافیکی که فروشگاه های زنجیره ای در کرمانشاه درست می‌کنند، گفت:  باید در خصوص فروشگاه های زنجیره ای استانی تصمیم گیری شود. نمی شود هر کسی هر جایی از شهر که دلش خواست فروشگاه زنجیره ای بزند و باعث ترافیک در شهر بشود.

شهرام کهریزی مدیر کل دفتر فنی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در داخل شهر کرمانشاه  ترافیک درست می‌کنند، گفت:  هم اکنون فروشگاه های زنجیره ای در چند نقطه از شهر همچون روبروی جایگاه عرضه سوخت میدان فردوسی و چند مورد در بلوار مصطفی امامی به دلیل عدم در نظر گرفتن پارکینگ باعث ایجاد ترافیک در داخل شهر شده اند.

وی اضافه کرد: وقتی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون در نظر گرفتن پارکینگ مجوز راه اندازی می‌گیرند، پارک‌های دوبله و سوبله را در محدوده خود بوجود آورده و باعث ترافیک شهری می شوند.

کهریزی خواستار مصوبه ای برای اجباری شدن استعلام از شورای ترافیک هنگام دادن مجوز ایجاد فروشگاه های زنجیره ای در داخل شهر کرمانشاه شد که در این نشست با این درخواست موافقت شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح