کد خبر : 89042
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 22:05
-

آیین بدرقه 4 ورزشکار کرمانی به مسابقات پارالمپیکی توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد

آیین بدرقه 4 ورزشکار کرمانی به مسابقات پارالمپیکی توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد

ایسنا/کرمان آیین اعزام تیم پارالمپیکی کرمان به رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو با حضور استاندار کرمان برگزار و با اعطای هدایا و لوح سپاس از زهرا نعمتی، سینا منشازاده، سعید افروز، منصور پورمیرزایی و سیدمهدی شاهرخی تجلیل شد. به گزارش ایسنا، شامگاه ۲۳ تیرماه آیین اعزام چهار ورزشکار و مربی تیم پارالمپیکی کرمان به رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو برگزار

آیین بدرقه 4 ورزشکار کرمانی به مسابقات پارالمپیکی توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد

ایسنا/کرمان آیین اعزام تیم پارالمپیکی کرمان به رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو با حضور استاندار کرمان برگزار و با اعطای هدایا و لوح سپاس از زهرا نعمتی، سینا منشازاده، سعید افروز، منصور پورمیرزایی و سیدمهدی شاهرخی تجلیل شد.

به گزارش ایسنا، شامگاه ۲۳ تیرماه آیین اعزام چهار ورزشکار و مربی تیم پارالمپیکی کرمان به رقابت‌های ۲۰۲۰ توکیو برگزار و با اهدای لوح سپاس و ۱۰ سکه بهار آزادی از زهرا نعمتی، سینا منشازاده، سعید افروز، منصور پورمیرزایی و سیدمهدی شاهرخی  تجلیل شد.

استاندار کرمان در این مراسم با آرزوی موفقیت و کسب مدال طلا توسط تیم کرمان با اشاره به اینکه کرمان آوازه‌های چندوجهی دارد و باید تلاش کرد در این سرزمین اسطوره‌ای پرافتخار، میراث داران در خور شان این سابقه فرهنگی، تاریخی، تمدنی و ورزشی باشیم، گفت: پیوستگی در تکرار افتخارات و تاریخ‌سازی ایران که استان کرمان از قطعه‌های مهم آن است، رسالت سنگینی است که نیاز به تلاش بیشتر دارد.

دکتر”علی زینی وند” با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب نیز بخش قطوری از آن توسط کرمانی‌ها رقم خورده و پرچم کرمانی‌ها در تمدن ایران بالاست و اوج این اهتزاز هم سپهبد شهید سلیمانی است، تصریح کرد: قهرمانان مختص به نسل خاصی نیستند، بلکه روایت پیوسته تاریخ بشریت هستند.

وی تصریح کرد: در همه اعصار و با هر گرایش و تفکری در نسل‌های آینده، ناگفته‌های تاریخ این سرزمین عظیم روایت می‌شود و روایت‌های سردار سلیمانی نسل‌های بعد را هم سربلند نگه می‌دارد.

استاندار کرمان خطاب به تیم پاراالمپیک کرمان گفت: شما نمایندگان شایسته‌ای برای این سرزمین کهن در وضعیت امروز آن هستید. همه ورزشکاران کرمان شناخته شده و افتخار ایران هستند. کاروان کیفی که به رقابت‌های ۲۰۲۰ اعزام می‌شود، افتخارآفرین خواهند بود و حتما دعای خیر مردم بدرقه راهتان است.

وی افزود: در حوزه ورزش باید به شکل هدفمند هزینه شود و به همه رشته‌ها باید توجه کرد. کرمان در ورزش فوتبال ظرفیت قهرمان‌پروری از نوجوانان و جوانانی که شاید در زهکلوت زندگی می‌کنند را دارد.

زینی‌وند تصریح کرد: میخواهیم کمپ استعدادیابی فوتبال را به جنوبشرق بیاوریم که در سال های آینده، ظرفیت اکثر تیم‌های استان از جوانان همین خطه باشد. باید هزینه کرد و استعداد پرورش داد.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی کرمان به پارالمپیک ۲۰۲۰ از جوایز ویژه برای مدال آوران طلا، نقره و برنز در این رقابت‌ها خبر داد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: تیم کرمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ با چهار ورزشکار و یک مربی با سابقه درخشان حضور می‌یابد.

“میثم پاریزی” از افزایش ۱۶۰ هزار مترمربع فضای ورزشی در استان کرمان طی سال‌های اخیر یاد کرد و افزود: طی هفته آینده ۵۰ هزار مترمربع فضای ورزشی دیگر در استان افتتاح خواهد شد.

“زهرا نعمتی” پرچمدار رقابت‌های پارالمپیک  ۲۰۲۰ توکیو نیز، برگزاری این مراسم را موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر برای قهرمانان ورزشی دانست و گفت: کرونا ضربه شدیدی به بخش ورزش وارد کرده و این دوره تعداد کمتری از ورزشکاران توانستند در رقابت‌ها حضور یابند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح