کد خبر : 181932
تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 16:21
-

ابعاد حقوقی حول مسائل باشگاه شهرخودرو پیچیده است

ابعاد حقوقی حول مسائل باشگاه شهرخودرو پیچیده است

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تا آغاز نیم فصل دوم، ۵ اسفند ماه، نحوه اداره تیم شهرخودرو و واگذاری‌اش مشخص خواهد شد. احسان اصولی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مشکلات مالی به وجود آمده پیرامون باشگاه شهر خودرو اظهار کرد: فارغ از اینکه این تیم با چه نامی در لیگ حضور دارد، امتیاز

ابعاد حقوقی حول مسائل باشگاه شهرخودرو پیچیده است

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تا آغاز نیم فصل دوم، ۵ اسفند ماه، نحوه اداره تیم شهرخودرو و واگذاری‌اش مشخص خواهد شد.

احسان اصولی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مشکلات مالی به وجود آمده پیرامون باشگاه شهر خودرو اظهار کرد: فارغ از اینکه این تیم با چه نامی در لیگ حضور دارد، امتیاز این تیم در لیگ برتر فوتبال متعلق به مردم مشهد و خراسان است. مالک اصلی این امتیاز مردم و هوادارانی هستند که در طول سالیان سال از آن حمایت کرده و پای کار بوده‌اند. برخی از دستگاه‌های دولتی، مردمی و بخش خصوصی در خیلی از روزها از این تیم حمایت کرده‌اند. هیات فوتبال خراسان رضوی جهت صیانت از این تیم، فارغ از تمام مشکلات به وجود آمده برای شرکت شهرخودرو کوتاهی نخواهدکرد.

وی افزود: عزم مدیران استان این است که از امتیاز و تیم صیانت شود. به تمام عوامل فنی باشگاه اطمینان خاطر داده شده که مدیران استان از تیم حفاظت خواهند کرد. بر همین اساس دستوراتی صادر و جلساتی برگزار شده تا وضعیت تیم شهرخودرو سر و سامان یابد. همچنین دادستان مشهد طی مصاحبه‌ای تاکید کرده که مسائل به وجود آمده برای شرکت شهرخودرو ارتباطی به باشگاه فوتبال ندارد. از همین رو تمام مدیران و دستگاه‌های استانی پای کار آمده‌اند تا از تلاش جوانان و فوتبالیست‌های این شهر حمایت شود و تیم آسیب نبیند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای‌ اداره باشگاه، ساز و کارهای حقوقی و قانونی منحصر به فردی وجود دارد که در جلسات کارشناسی پیگیری شده و پس از جمع‌بندی به اطلاع مردم و هواداران باشگاه شهرخودرو خواهد رسید. در این مدت امورات جاری تیم تامین خواهد شد تا شهرخودرو دچار مشکل نشود. تلاطمی که در مجوعه شرکت‌های شهرخودرو به وجود آمده نباید گریبان تیم را بگیرد و تیم باید بر اساس زمان‌بندی‌های از پیش تعیین شده در مسابقات حضور یابد.

اصولی ادامه داد: حتی مقدمات سفر شهرخودرو به اهواز برای برگزاری دیدار آخر نیم‌فصل نخست هم طی هماهنگی‌های شکل گرفته انجام شد. لیگ برتر تا ۵ اسفند تعطیل خواهد بود. امیدوارم تا آغاز مسابقات نیم فصل دوم، تیم‌های کارشناسی مشکلات باشگاه را سر و سامان داده و به یک نتیجه نهایی دست یابند.

وی با اشاره به این که اتفاقات کنونی، مشابه‌ اتفاقاتی است که در دو فصل گذشته برای تیم پدیده رخ داد، تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت باشگاه به جواد وطن‌خواه واگذار شده است. مجموعه شهرخودرو نمی‌تواند هزینه‌های باشگاه را در ادامه فصل تامین کند. آن چیزی که در جلسات کارشناسی بررسی خواهد شد این است که اداره تیم چگونه و به چه شخصی واگذار شود. ابعاد حقوقی این موضوع پیچیده است که باید حتما کارشناسی شود. تا کنون هیچ‌گونه تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است اما امیدوارم تا پنجم اسفند ماه تعیین تکلیف شود.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در رابطه با نگرانی‌های کادرفنی شهرخودرو در خصوص جدا شدن بازیکنان شاخص این باشگاه به دلیل مشکلات مالی عنوان کرد: اگر جدا شدن بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت قرارداد آنان و مشکلات مالی باشد، تلاش می‌کنیم تا چنین اتفاقی برای باشگاه رخ ندهد.

وی بیان کرد: از استانداری خراسان رضوی، معاون سیاسی استانداری، مدیرکل ورزش‌وجوانان، دادستان و شهردار مشهد که متوجه دغدغه هواداران بوده‌اند نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم هر چه سریع‌تر از این بحران عبور کرده و تیم لیگ برتری خراسان رضوی را در مدار افتخارآفرینی مشاهده کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح