کد خبر : 95569
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 15:32
-

اجرای بیش از هزار برنامه در هفته بسیج در استان همدان

اجرای بیش از هزار برنامه در هفته بسیج در استان همدان

ایسنا/همدان فرمانده سپاه استان همدان از اجرای هزار و ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار مظاهر مجیدی سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: هزار و ۱۰۰ برنامه در  ۱۰ ناحیه مقاومت و ۲۰ قشر در  هفته بسیج برگزار خواهد شد. مجیدی

اجرای بیش از هزار برنامه در هفته بسیج در استان همدان

ایسنا/همدان فرمانده سپاه استان همدان از اجرای هزار و ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار مظاهر مجیدی سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: هزار و ۱۰۰ برنامه در  ۱۰ ناحیه مقاومت و ۲۰ قشر در  هفته بسیج برگزار خواهد شد.

مجیدی تصریح کرد: روز  چهارشنبه ۳ آذرماه رزمایش اقتدار بسیج در سراسر کشور با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار می‌شود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره دوسالانه کشوری حبیب حرم در روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد که در بخش‌های نمایشی، شعر، ادبیات و عکس خواهد بود.

فرمانده سپاه استان همدان، مطرح کرد: در روز ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه، یک رزمایش امنیتی مشترک با سپاه و ناجا برگزار خواهد شد.

مجیدی با بیان اینکه برنامه زیادی پیش‌بینی شده، اظهار کرد: دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی و عطرافشانی، برگزاری حلقه صالحین، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتعالزایی، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه توسط فرمانده نواحی بسیج، برگزاری رزمایش ثامن، برگزاری میز خدمت و مشاوره رایگان توسط بسیج ادارات، دعوت از مسئولین ادارات برای حل مشکلات مردم، برگزاری کارگاه تخصصی بسیج، برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان، برگزاری اردوی جهادی، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری کوهپیمایی و مسابقه ورزشی، برگزاری مراسم دعا، نمایش اقتصاد مقاومتی در ۵ نقطه، تجلیل از بسیجیان، برگزاری نمایشگاه دست‌آورد انقلاب، برگزاری کارگاه سبک زندگی خانواده، اهدای ۲۵۰۰ بسته معیشتی و برگزاری نشست روشنگری برای مردم از برنامه‌های هفته بسیج در استان، است.

وی با اشاره به نام‌گداری هفته بسیج، تصریح کرد: از روز شنبه ۲۹ آبان‌ماه روزهای هفته به نام اقتصاد مقاومتی، علم و پژوهش، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق نام‌گذاری شده‌است.

فرمانده سپاه استان همدان، مطرح کرد: وقتی حضرت امام تهدیدهای فرامنطقه‌ای را احساس کرد که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی باید نمادی از مردم را پای کار بیاورد و به همین دلیل در ۵ آذر،  تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را ابلاغ کردند.

مجیدی ادامه داد: فراتر از یگان‌های نیروهای مسلح بسیج شکل گرفت تا از مرزهای مختلف انقلاب اسلامی دفاع کند و اگر مروری بر گذشته بسیج داشته باشیم یکی از نهادهای نقش آفرین در انقلاب اسلامی، بسیج بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در همان دوران اول انقلاب اسلامی حضور بسیج مثال زدنی بود و بلافاصله بعد از انقلاب امنیت نسبی ایجاد شد و پس از آن نیز در جنگ حضور داشت و پس از آن نیز در بحث سازندگی و محرومیت‌زدایی فعال بود و در ایام کرونا نیز بسیجیان خالصانه پای کار آمدند و کمک کردند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه مسئولین بسیج و سپاه برنامه ‌هایی را برای گام دوم پیشبینی کردند، توضیح داد: یکی از این کارها سند ۱۰ ساله راهبردی بسیج است که در آن، وظایف و ماموریت ما را برای دهه پیش رو مشخص کرده و مبنای آن اقدام در راستای انقلاب اسلامی است که در چهار محور عنوان شده و آن چهار محور موضوع خودسازی، جامعه سازی، دولت سازی و تمدن سازی است.

مجیدی ادامه داد: ما یک نقشه راه پنج ساله مشخص کردیم و در این نقشه همان قسمت اول ماموریت که خودسازی است را عنوان کردیم و ماموریت مشخص شده تربیت هشت میلیون نیروی بسیج است که باید جوان، مومن، انقلابی، پای کار  و عازم باشد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح