کد خبر : 164027
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 11:45
-

اجرای بیش از 20 طرح در حوزه آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

اجرای بیش از 20 طرح در حوزه آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از اجرای بیش از 20 طرح در حوزه آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی در سح استان خبر داد و گفت: والدین از تاثیرگذارترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان محسوب می‌شوند. به گزارش ایسنا منطقه فارس، احمد علی قهرمانی سه‌شنبه سوم اردیبهشت در اختتامیه

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از اجرای بیش از 20 طرح در حوزه آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی در سح استان خبر داد و گفت: والدین از تاثیرگذارترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، احمد علی قهرمانی سه‌شنبه سوم اردیبهشت در اختتامیه هشتمین دوره جشنواره استانی نوجوان سالم با اشاره به رشد 54 درصدی آثار ارسالی به این جشنواره گفت: بیش از 72 هزار اثر از سراسر فارس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی جشنواره نوجوان سالم را بستری مناسب برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان دانست و افزود: با توجه به گستردگی آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه، برای مقابله با این هجمه نیاز به راه‌اندازی یک نهضت در زمینه پیشگیری داریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس به  بیان اینکه”هزینه پیشگیری بسیار کمتر از درمان است “، تاکید کرد: در زمینه آسیب‌های اجتماعی نیز تکلیف همه ما تلاش برای تغییر دیدگاه جامعه نسبت به آینده دانش آموزان است تا زمینه کاهش آسیب‌ها در بین نسل آینده فراهم شود.

قهرمانی با اشاره  به رشد روز افزون علم و تکنولوزی و افزایش مشکلات زندگی شهر نشینی، گفت: این پیشرفت هم یک فرصت است و هم تهدید  و برای اینکه فرزندان ما از فرصت‌های رشد علم و دانش بهر‌ه‌مند شوند، باید آگاهی‌های لازم در زمینه استفاده درست از آن را به دست آورند و در این زمینه نقش والدین بسیار مهم و حساس است .

وی همچنین عنوان کرد: جشنواره نوجوان سالم از جمله این برنامه‌هاست که می‌تواند موجب گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس، جامعه و در بین کودکان و نوجوانان شود.این جشنواره ظرفیت لازم برای آگاه سازی عمومی و ارتقای دانش و شناخت افراد در مورد رفتارهای پرخطر و جلب مشارکت برای ترویج شیوه زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی را دارد .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: جشنواره دو بخش ” خلاقیت‌های دانش آموزی ” و” ابتکارات مدرسه‌ای ” برگزار می‌شود که بخش  خلاقیت‌های دانش آموزی آن شامل ایده پردازی، مقاله، نقاشی، روز نامه دیواری، عکس، فیلم کوتاه، نرم‌افزار  چند رسانه‌ای، تئاتر، نمایش و انشاء است که دانش آموزان ابتدایی تنها می‌توانند در رشته نقاشی و انشاء آثار خود را ارسال کنند.

قهرمانی گفت: بخش  ابتکارات مدرسه‌ای  ویژه همکاران فرهنگی است که شامل الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس ،  محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و  پروژه‌های ابتکاری پیشگیری  و اقدام پژوهی بوده است .

وی یادآور شد: دراین جشنواره، والدین دانش آموزان در بخش مقاله و ایده پردازی و کارکنان مدارس نیز دربخش مقاله، ایده‌پردازی و ابتکارات مدرسه ای آثار خود را ارائه کردند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح