کد خبر : 90563
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 19:46
-

اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب کرمانشاه

اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: براساس این طرح ظرف هفته گذشته 200 لیتر بر ثانیه آب تامین شده و اکنون 800 لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم که پیگیر تامین آن هستیم. هوشنگ بازوند در جلسه امروز (26 تیر) بررسی مشکلات آب شرب

اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از اجرای طرح ضربتی برای جبران کمبود آب شرب شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: براساس این طرح ظرف هفته گذشته 200 لیتر بر ثانیه آب تامین شده و اکنون 800 لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم که پیگیر تامین آن هستیم.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (26 تیر) بررسی مشکلات آب شرب کرمانشاه، با اشاره به مشکلات خشکسالی و کم آبی امسال گفت: خشکسالی مشکلاتی هم برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه ایجاد کرده که با جلسات هفتگی پیگیر رفع آن هستیم.

وی افزود: در حال  حاضر ورودی آب برای شهر بیش از یک میلیون نفری کرمانشاه حدود چهار هزار لیتر در ثانیه است و با این میزان آب مخازن شبانه پرمی شوند، اما مصرف ما در پیک و در روزهای اوج حدود 6500 لیتر در ثانیه است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این اختلاف بالا دو منشا دارد، یکی بحث پِرت و هدررفت آب در شبکه است که مصرف را تا این حد بالا برده و یا اینکه مصرف آب توسط مردم بالا رفته است.

بازوند گفت: بحث خشکسالی جدی است و قطره قطره آب در این شرایط ارزشمند است و مردم باید متوجه باشند که در این شرایط باید بیش از هر زمان صرفه‌جویی در مصرف آب را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در این شرایط واقعا بی انصافی است که با آب شرب که به زحمت به دست می آید، با خیال راحت حیاط و ماشین را شسته و فضای سبز را آبیاری کنیم.

800 لیتر بر ثانیه کمبود آب شرب داریم

وی با اشاره به کمبود 1050 لیتر در ثانیه آب شرب در شهر کرمانشاه، گفت: بر اساس یک طرح ضربتی که در دستور کار قرار گرفته در هفته گذشته حدود 200 لیتر در ثانیه آب مورد نیاز شهر تامین شده و برای 800 لیتر باقی مانده هم اقداماتی در دستور کار است.

بازوند افزود: در هفته آینده هم طبق مصوبات جلسه امروز قرار بر این است حدود 150 لیتر در ثانیه از چاه های دستگاه های مختلف به ظرفیت تامین آب شرب شهر اضافه شود.

استاندار کرمانشاه گفت: راهکار اصلی تامین آب شرب مناسب شهر هم از طریق تامین آب از سدگاوشان است که مسئولان حوزه آب وعده داده اند هزار لیتر آب در ثانیه به ظرفیت آب شرب کرمانشاه اضافه کنند.

وی یادآور شد: به دلیل نداشتن مخزن نمی توانیم این آب را بصورت کامل در همه بخش های شهر توزیع کنیم، اما با تامین این میزان آب  تا حد زیادی از مشکلات آب شرب شهر کرمانشاه کاسته می شود.

استاندار کرمانشاه در پایان با عذرخواهی از تمام مردم استان بابت مشکلات بوجود آمده در بحث کم آبی گفت: تمام تلاشمان را برای رفع این مشکلات به کار می‌گریم، اما این انتظار را از مردم داریم که همانند همراهی در سایر بحران ها، در این بحران کم آبی هم کنارمان باشند و با صرفه جویی در مصرف آب گامی در جهت کاهش مشکلات کم آبی بردارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح