کد خبر : 112831
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 20:10
-

اجرای ۷۵ ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان املش

اجرای ۷۵ ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان املش

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه املش، از اجرای ۷۵ ویژه برنامه هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان املش خبر داد و گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توزیع می شود. سرهنگ علی مهدی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت های شکور مرهون تفکر بسیجی است، اظهار کرد: شعار محوری هفته

اجرای ۷۵ ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان املش

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه املش، از اجرای ۷۵ ویژه برنامه هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان املش خبر داد و گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توزیع می شود.

سرهنگ علی مهدی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت های شکور مرهون تفکر بسیجی است، اظهار کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم» است.

وی از اجرای ۷۵ ویژه برنامه هفته بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان املش خبر داد و تصریح کرد: نواختن زنگ هفته بسیج، رژه خودرویی، جشنواره فعالات فضای مجازی و تجلیل از برترین ها، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بسیج، سه یادواره شهدا، پیاده روی خانوادگی و… در هفته بسیج برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان املش، از افتتاح دو واحد مسکن محرومین در مشکله و موسی کلایه خبر داد و گفت: با توجه به آبی شدن وضعیت کرونایی شهرستان، برگزاری مراسم دعای ندبه و میقات صالحین با رویکرد تربیتی و معرفتی در دستور کار قرار دارد.

مهدی پور، مواسات و کمک های مومنانه را یکی از ماموریت های بسیج دانست و افزود: در هفته بسیج امسال ۵۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان را در سطح پایگاه های مقاومت توزیع خواهیم کرد؛ همچنین برگزاری محفل انس با قرآن در املش و رانکوه، نمایشگاه کتاب و عکس، ویزیت رایگان، تقدیر از فعالان واکسیناسیون و اهدای جهیزینه به دو نوعروس از دیگر برنامه هاست.

وی با اشاره به افتتاح یک جاده صعب العبور روستایی در ییلاقات املش، خاطرنشان کرد: شهرستان املش ۹۵ خانواده شهید دارد که تمثال این شهدا در سطح سطح نصب خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیح املش، با بیان اینکه دشمن برای ناامید کردن مردم توطئه می کند، متذکر شد: براساس سند اعتلای بسیج چهار راهبرد را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب دنبال می کنیم.

وی تربیت هشت میلیون جوان مومن متخصص آماده به کار، امیدآفرینی، گفتمان سازی روحیه جهادی و تعالی سازمانی با محوریت بصیرت افزایی نسبت به عملکرد ۴۲ ساله بسیج را از جمله این راهبردها دانست و اضافه کرد: بسیج به صورت بالقوه در همه عرصه های خدمت رسانی حضور دارد و در این راستا به کمک نیروی انتظامی و ایجاد گشت های رضویون به دنبال ایجاد امنیت پایدار هستیم.

مهدی پور، از برگزاری همایش سراسرس اقتدار همزمان با سوم آذر خبر داد و یادآور شد: این همایش با حضور گردان های رزمی امام علی(ع)، امام حسین(ع)، کوثر و بیت المقدس در مصلی امام خمینی(ره) املش برگزار می شود.

وی خدمت رسانی و محرومیت زدایی را جزو برنامه های مهم بسیج دانست و عنوان کرد: انجام ویزیت رایگان و توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم و کم برخوردار تمرکز دارد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح