کد خبر : 113113
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 20:43
-

احساس مسئولیت توام با بصیرت کلید حل مشکلات است

احساس مسئولیت توام با بصیرت کلید حل مشکلات است

ایسنا/فارس فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز، تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت توام با بصیرت کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه امروز ماست. سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور بعد ازظهر یکشنبه ٣٠ آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به آخرین بیانیه امام راحل در خصوص بسیج و عملکرد آن، گفت:

احساس مسئولیت توام با بصیرت کلید حل مشکلات است

ایسنا/فارس فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز، تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت توام با بصیرت کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه امروز ماست.

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور بعد ازظهر یکشنبه ٣٠ آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک هفته بسیج، با اشاره به آخرین بیانیه امام راحل در خصوص بسیج و عملکرد آن، گفت: بزرگترین افتخار مجموعه بسیج این است که امام(ره) آرزو کردند که با آنها محشور شوند.

او افزود: مقام معظم رهبری نیز سال گذشته در مجمع عالی بسیج با تاکید بر اینکه پایه اصلی تفکر بسیجی، احساس مسئولیت نسبت به جامعه، انقلاب، اسلام و ارزش‌ها شرط تفکر بسیجی و احساس مسئولیت را داشتن بصیرت اعلام و تاکید کردند که احساس مسئولیت بدون بصیرت، فرد را دچار گمراهی و خطا می‌کند.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز همچنین با اشاره به خدمات بسیج در جامعه، عنوان کرد: امروز بسیج با ایجاد اقشار و سازمان‌های تخصصی در همه عرصه‌ها حرف برای گفتن داشته و با طرح ایده‌ها، عملکرد قابل تقدیری داشته است.

علی‌پور از اهدافی که بسیج دنبال می‌کند سخن گفت و اطهار کرد: در عرصه فرهنگی با ایجاد هسته‌های مردمی و فعالیت‌های گسترده، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح جامعه دنبال می‌شود.

او ادامه داد: در عرصه فضای مجازی نیز به عنوان یک ضرورت و چالش اقدامات گسترده‌ای به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود و افزایش سطح سواد رسانه‌ای و رصد و رفع شبهات و تهیه و تولید مطالب مفید و انتشار در فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز عنوان کرد: در حوزه مسائل امنیتی و دفاعی نیز با ایجاد ساختار و برنامه‌های متعدد به دنبال ایجاد امنیت پایدار مردمی و ساختار رزمی بسیجی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم قدرت در جامعه هستیم و تلاش داریم از طریق مردم این امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در عرصه سازندگی نیز با ایجاد گروههای جهادی، کمک به مردم از طریق استفاده از ظرفیتهای مردمی و ایجاد حلقه‌های واسط را دنبال کرده و نگاهمان در فعالیت‌های اجتماعی به سمت تعالی فرد و خانواده و پرداختن به آسیب‌های حاشیه نشینی، اعتیاد، طلاق و …است.

او تربیت ٨ میلیون جوان انقلابی پای کار را از فعالیت‌های آموزشی اعلام کرد و گفت: بسیج با ورود به بحث بیماری کرونا و طرح ملی شهیدسلیمانی در موضوع مهار این بیماری، کمک شایانی کرده و در ارائه خدمات به حوزه پزشکی، اصناف و کمک‌های مومنانه پیشگام بوده و در ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز ١٤٠ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح