کد خبر : 76157
تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 19:10
-

اختصاص 100 میلیارد تومان “مشوق سرمایه گذاری” در کرمانشاه

اختصاص 100 میلیارد تومان “مشوق سرمایه گذاری” در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار مشوق سرمایه گذاری در استان برای تداوم مسیر اشتغالزایی پایدار در استان خبر داد و گفت: سال گذشته نیز 50 میلیارد تومان اعتبار در قالب کمک های فنی و اعتباری برای جبران سود بانکی تسهیلات سرمایه گذاری و تأمین زیرساخت ها پرداخت شد. هوشنگ بازوند در جلسه

اختصاص 100 میلیارد تومان "مشوق سرمایه گذاری" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار مشوق سرمایه گذاری در استان برای تداوم مسیر اشتغالزایی پایدار در استان خبر داد و گفت: سال گذشته نیز 50 میلیارد تومان اعتبار در قالب کمک های فنی و اعتباری برای جبران سود بانکی تسهیلات سرمایه گذاری و تأمین زیرساخت ها پرداخت شد.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (10 تیر) شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اثربخشی کمک های فنی و اعتباری در رشد و توسعه واحدهای تولیدی اظهار کرد: استان ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب این نوع اعتبارات را دارد و باید تلاش کنیم که از این منابع به منظور کمک به توسعه زیرساخت ها و همچنین کمک به سرمایه گذاری و اشتغالزایی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: این منابع باید بیش از پیش به واحدهای تولیدی و ظرفیت های توسعه ای استان تخصیص پیدا کند.

بازوند خاطرنشان کرد: سال گذشته 50 میلیارد تومان در استان به بخش خصوصی در قالب این طرح های تشویقی کمک شد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید گزارش عملکرد چگونگی اثربخشی این نوع کمک ها و اثرات آن در توسعه زیرساخت های استان را ارائه نماید.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: تلاش برای وصول و تحقق درآمدها یک الزام قانونی است و هر دستگاهی که درآمد بالاتری داشته باشد از تخصیص بیشتر اعتبارات برخوردار خواهد شد، بنابراین مدیران دستگاه ها وظیفه دارند که با جدیت به دنبال تحقق درآمدها باشند و با توجه به شرایط موجود از جمله استمرار بیماری کرونا همه باید تلاش کنند که درآمدهای پیش بینی شده استان محقق شود.

مقام عالی استان همچین خواستار تلاش مدیران برای جذب کامل اعتبارات اسناد خزانه در استان شد و گفت: این اعتبارات متعلق به استان است، بنابراین باید مدیران به نحوی اقدام کنند که حتی ریالی از آن برگشت نخورد و اگر این اعتبار از سوی دستگاهی برگشت بخورد مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در ادامه بر حمایت از صندوق توسعه کشاورزی استان تاکید کرد و افزود: در چند سال گذشته تلاش کردیم که به منظور حل مشکلات بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال کمک هایی از این صندوق صورت گیرد و در سالجاری هم باید تلاش کنیم که به این صندوق کمک شود، زیرا بخش کشاورزی استان ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه دارد.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار نظارت بیشتر بر روند واگذاری 40 هکتار گلخانه در یکی از شهرستان‌های استان به بخش خصوصی شد و افزود: جهاد کشاورزی استان در این رابطه باید نظارت بیشتری بر نوع عملکرد این واگذاری ها داشته باشد و اگر در نظارت ها مشخص شود که این بخش خصوصی فعالیت مناسبی نداشته، باید این گلخانه از آن فرد گرفته شود و به فرد کارآمدتر و توانمندتری واگذار گردد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح