کد خبر : 124136
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 14:24
-

اختلاف فاحش درآمدها و حقوق‌ها باید مورد رسیدگی قرار گیرد

اختلاف فاحش درآمدها و حقوق‌ها باید مورد رسیدگی قرار گیرد

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: اختلاف فاحش درآمدها و حقوق‌ها از مطالبات جدی مردم است که دولت باید هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی کند. به‌گزارش ایسنا، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ۵ آذرماه در خطبه‌های عبادی سیاسی پیش از نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه خودم، مردم و به خصوص مسئولین و کارمندان را به تقوای

اختلاف فاحش درآمدها و حقوق‌ها باید مورد رسیدگی قرار گیرد

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: اختلاف فاحش درآمدها و حقوق‌ها از مطالبات جدی مردم است که دولت باید هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی کند.

به‌گزارش ایسنا، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ۵ آذرماه در خطبه‌های عبادی سیاسی پیش از نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه خودم، مردم و به خصوص مسئولین و کارمندان را به تقوای الهی دعوت می‌کنم، اظهار کرد: برخی از مدیران و کارمندان برخورد ناشایستی با مردم دارند که باید خود را اصلاح کنند، هیچ کس حق ندارد از موضع بالا و قدرت با مردم صحبت کند.

امام جمعه همدان افزود: خطبه‌های نماز جمعه خطبه‌های مبارزه با فساد است و یکی از فسادهایی که مردم را آزار می‌دهد، برخوردهای تند، مغرورانه و تحقیر آمیز مدیران و کارمندان با مردم است، اگر کسی حوصله خدمت و پاسخگویی به مردم را ندارد استعفا بدهد، هیچ کس حق ندارد خود را بالاتر از مردم ببیند.

شعبانی‌موثقی با اشاره به مسئله بیت‌المال بیان کرد: فقهای ما می‌گویند همه افراد در جامعه در بیت‌المال سهم دارند، بیت المال باید در مسیر مصلحت کشور مصرف شود نه در راستای مصرف افراد و رانت‌خواران، بلکه برای همه مردم و افراد در جامعه باید هزینه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه حکومت اسلامی مبتنی بر فقه‌اسلامی در صرف بیت المال عمل‌ می‌کند، تصریح کرد: رهبری چندین سال گذشته اعلام کرند که با حقوق‌های نجومی برخورد شود، دولت گذشته نه‌تنها به این موضوع توجه نکرد بلکه گاهی این افراد را ذخایر انقلاب معرفی کرد، در حال حاضر حقوق‌های افراد با هم تفاوت‌های بسیاری دارد.

شعبانی موثقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کار نماینده‌ مجلس این نیست که به افرادی که در ستادش کار می کرده‌اند پست بدهد، کار مجلس انقلابی مبارزه با این رفتارها است.

وی با تأکید بر اینکه دولت یکبار برای همیشه کار حقوق‌های نجومی را حل و بساط این افراد را جمع کند، افزود: اختلاف فاحش در درآمدها و حقوق‌ها از مسائل مورد مطالبه مردم است که باید سریع‌تر به آن رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنش‌های آبی یکی از دغدغه‌های امروز مردم است، عنوان کرد: مردم برخی از استان‌ها در کمال احترام، ادب و با یک فرهنگ خوب این مطالبه را در چهارچوب قوانین اعلام کردند.

شعبانی‌موثقی ادانه داد: همه ما یک ملت هم دل هستیم، و این تقسیم‌بندی‌های قومیتی برای مردم مهم نیست و مشکل آب باید در سطح ملی حل شود، دشمن نمی‌تواند از این مسائل برای کشور تنش ایجاد کند.

امام جمعه همدان گفت: دولت باید توجه بیشتری به مسئه آب داشته باشد و کارگروه ویژه‌ای برای حل آن داشته باشد و موضوع را به صورت مقطعی حل نکند بلکه باید برنامه جامع و بلند مدت برای همه کشور نه فقط برخی استان‌ها داشته باشد و از تصمیم‌های غیر کارشناسی و علمی باید دوری کند.

وی ادامه داد: البته توجه به استغفار جمعی هم در این موضوع قابل توجه است و همه مردم باید امید به رحمت الهی داشته باشند و از خداوند طلب باران کنند، عملکرد برخی مسئولین، یک رأی صادر شده از هوای نفس می‌تواند راه آسمان را ببندد.

امام جمعه همدان با اشاره به ۵ آذر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: توصیه می‌کنم خانواده‌ها نوجوانان را با مساجد و کانون صالحین پیوند دهند و با آنها ارتباط بگیرند، کانون صالحین کارهای شاخص و تربیتی خوبی را در جامعه انجام داده‌اند.

وی در خطبه‌های اول خود نیز با اشاره به روز قیامت تصریح کرد: یوم الحساب یا همان روز قیامت یکی از مسائلی است که بسیار مورد تاکید است و همه باید به حسابرسی الهی توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: اعمال و رفتار امروز مورد محاسبه در پیشگاه الهی قرار می‌گیرد، قرآن کریم مطرح می‌کند در حسابرسی تمام شئون انسان‌ها چه در ظاهر و چه در باطن، اعمال کوچک و بزرگ انسان مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: همه نعمت‌های الهی و رفتارهای انسان مورد سوال قرار می گیرد اما برخی مسائل همچون عمر و جوانی که از نعمت های بزرگ هستند، محبت به اهل بیت و ثروت بیشتر مورد سوال قرار می‌گیرد،

وی با بیان اینکه نماز کلید بهشت نماز است، افزود: نماز از اولین موضوعاتی است که مورد پرسش قرار می‌گیرد و کسی که نسبت به آن سهل انگار باشد به جهنم خواهد رفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح