کد خبر : 145911
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 17:50
-

ارتش در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان مردم است

ارتش در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان مردم است

فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا گفت: با رایزنی‌های انجام شده و با نظر کارشناسی انتقال پادگان تیپ 40 از میدان ارتش به خارج از شهر قطعی است. به گزارش ایسنا،  محمود سلیمانیان در نشست با خبرنگاران در آستانه روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار سپاه و بسیج خالق حماسه‌های جاوید

 ارتش در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان مردم است

فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا گفت: با رایزنی‌های انجام شده و با نظر کارشناسی انتقال پادگان تیپ 40 از میدان ارتش به خارج از شهر قطعی است.

به گزارش ایسنا،  محمود سلیمانیان در نشست با خبرنگاران در آستانه روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار سپاه و بسیج خالق حماسه‌های جاوید در کشور بوده و در حوادث متعدد حقانیت و حسن عمل خود را نشان داده است.

وی با تبریک فرارسیدن روز ارتش یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: ارتش در 8 سال دفاع مقدس در مقابل تمام توطئه‌های ضدانقلاب با قامتی افراشته ایستاده و دوشادوش سپاه در تمام مرزهای شمالغرب، غرب و جنوب ایثار و فداکاری‌های ماندگار خلق کرده است.

فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا از تقدیم 50 هزار شهید، 250 هزار جانباز و 26 هزار آزاده سرافراز ارتش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دستاوردهای ارتش بعد از انقلاب و سازماندهی نیروهای نزاجا شگفتی‌آفرین بوده و امروز نیز ارتش در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسان مردم است به طوری که در سیل اخیر ارتش با تمام امکانات و تجهیزات خود به کمک آسیب‌دیدگان شتافته است.

سلیمانیان با بیان اینکه قبل از انقلاب بیش از 30 هزار مستشار نظامی در ایران تمام مسایل امنیتی و سیاسی ما را مدیریت می‌کردند، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز ارتش در عرصه‌های مختلف نظامی، تسلیحاتی و … به خودکفایی رسیده به طوری که با ساخت جنگنده‌های آذرخش و صاعقه، ناوشکن جماران و طراحی و ساخت تانک‌های ذوالفقار یک و سه، اسلحه‌های تک تیرانداز شاهر و باهر و … توانسته در ردیف قدرتمندترین ارتش‌های جهان قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: ارتش خود را از مردم و برای مردم می‌داند این امر را در زلزله سرپل ذهاب و سیل اخیر به خوبی نشان داد به گونه‌ای که در جریان زلزله سرپل ذهاب 700 سورت پروازی ارتش توانستند مجروحان، بیماران و جانباختگان این حادثه را انتقال دهند تا مددرسان این حادثه غمبار باشند.

فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت سخیف ترامپ در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های ترورستی به عنوان یک اقدام خباثت‌بار تصریح کرد: این حرمت قطعا حیات نیروهای نظامی آمریکا را در منطقه خلیج فارس و دریای عمان به مخاطره می‌اندازد.

سلیمانیان اظهار کرد: تمام نقشه‌های آمریکا و اقدامات جنگ‌طلبانه وی در منطقه با شکست مواجه شده و ترامپ با هدف توجیه این شکست‌های پی در گی درصدد فرافکنی است.

وی گفت: همین ناکامی سبب شده تا ترامپ دیوانه‌وار با قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خوش‌رقصی خود را به رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه‌ای نشان دهد تا حیات خلوتی برای آنها به وجود آورد.

فرمانده تیپ 40 هجومی نزاجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصمیم ارتش برای انتقال پادگان به خارج از شهر یادآور شد: براساس رایزنی‌های انجام شده با کارشناسان و بررسی‌های انجام شده با صدور مجوز رسمی از نزاجا تلاش خواهیم کرد تا عملیات انتقال پادگان انجام شود.

سلیمانیان به برگزاری مراسم روز ارتش در اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: در این روز تیپ 40 ارتش با تمام تجهیزات و امکانات مراسم رژه برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما از مردم فهیم و شهیدپرور اردبیل برای حضور در این رژه که از ساعت 8:30 صبح در محل میدان ارتش برگزار خواهد شد دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح