کد خبر : 210381
تاریخ انتشار : شنبه 10 آگوست 2024 - 15:17
-

ارزان ترین شهر ایران برای خرید لوازم خانگی [ 3 بندر معروف ]

ارزان ترین شهر ایران برای خرید لوازم خانگی [ 3 بندر معروف ]

بنادر و شهرهایی که بعنوان ارزان ترین شهر ایران برای خرید لوازم خانگی گاها معرفی می‌شوند کم نیستند و همین امر سبب شده تا افراد متقاضی در هنگام خرید با چالش‌های متعددی روبرو شوند. عمدتا سوالاتی که برای افراد مطرح می‌شود این است که قیمت لوازم خانگی در کدام شهر ارزان‌تر است؟ یا واردات مستقیم

بنادر و شهرهایی که بعنوان ارزان ترین شهر ایران برای خرید لوازم خانگی گاها معرفی می‌شوند کم نیستند و همین امر سبب شده تا افراد متقاضی در هنگام خرید با چالش‌های متعددی روبرو شوند. عمدتا سوالاتی که برای افراد مطرح می‌شود این است که قیمت لوازم خانگی در کدام شهر ارزان‌تر است؟ یا واردات مستقیم کالا از کدام شهر صورت میگیرد؟ در ادامه به تمامی این سوال‌ها و ابهام‌ها پاسخ خواهیم داد و نام 3 بندر مختلف و مطمئن را برای خرید لوازم خانگی می‌آوریم که هر کدام شرایط متفاوتی برای خرید دارند.

واردات لوازم خانگی از دبی واقعیت دارد؟

بله این پرسش کاملا درست و منطقی است. درست است که بصورت رسمی واردات کالاهای خارجی در کشور صورت نمی‌گیرد اما لنج‌های باربری در خلیج فارس و در برخی شهرها، این مجوز را دارند تا به تعداد معینی، لوازم خانگی را از شهر دبی، شارجه یا جبلعلی واقع در امارات صورت دهند. البته واردات از چین نیز صورت می‌گیرد اما ابعاد آن به گستردگی کالاهایی که از دبی وارد می‌شوند نمی‌باشد.

از این رو شهرهای بندری واقع در استان‌ها خوزستان، بوشهر و یا هرمزگان به دلیل چسبیدگی به خلیج فارس و همچنین وجود بنادر تجاری، واردات را بصورت مستقیم از دبی انجام می‌دهند. در نتیجه در برخی شهرهای این استان‌ها، قیمت لوازم خانگی از تمامی شهرهای ایران ارزان‌تر است.

 

شهرهای ارزان لوازم خانگی در جنوب کشور

همانطور که گفتیم عمده واردات کالای خارجی از سه استان خوزستان، بوشهر و هرمزگان صورت می‌گیرد که برخی از شهرهای آن بعنوان بنادر تجاری، روزانه محل ترخیص محصولات متنوعی هستند. بندر هندیجان در استان خوزستان، گناوه و عسلویه در بوشهر و بندر عباس در هرمزگان بعنوان شناخته شده‌ترین بنادر در جنوب کشور محسوب می‌شوند. در میان این شهرها گناوه و هندیجان بعنوان ارزان ترین شهرهای ایران برای خرید لوازم خانگی هستند.

شرایط تهیه کالا از هر بندر چیست؟

دیگر زمانه آن گذشته است که در هنگام خرید جهیزیه و یا تکمیل لوازم برقی منزل، بار و بندیل را ببندید و با ماشین شخصی راهی بنادر جنوبی شوید و وسایل موردنیازتان را بخرید. امروزه با روی کار آمدن فضای مجازی و خرید اینترنتی، به سادگی می‌توان کالاهای مورد نظر را از بندر خریداری کرد و درب منزل تحویل گرفت.

البته مسئله‌ای که مطرح بوده، اعتماد به فروشگاه در زمینه اصالت، سلامت و امنیت خرید می‌باشد. در ادامه قصد داریم فروشگاهی معتبر را معرفی کنیم که در کنار قیمت مناسب و تنوع بالای لوازم خانگی، شرایط اعتمادسازی را برای خریداران فراهم کرده‌ تا تجربه‌ای دلنشین و آسوده را برای سراسر هم وطنان رقم بزند.

 

معرفی فروشگاه‌های مطمئن و ارزان قیمت لوازم خانگی

تعداد فروشگاه‌های اینترنتی امروزه در بندر بسیار زیاد شده و تنوع و قیمت‌های مختلفی دارند که باعث ایجاد شک و چالش‌های ناشی از انتخاب می‌شوند. در این میان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر کالاکده هندیجان می‌باشد که هم در صفحه اینستاگرام و هم در وبسایت خود، تلاش کرده با معرفی دقیق محصولات بصورت ویدئویی و درج نظر و تجربه خریداران، شرایطی آسوده و قابل اطمینان را فراهم سازد.

یکی از مزیت‌های فروشگاه اینترنتی کالاکده قرار دادن ویدئو آنباکس و تحلیل و بررسی دقیق آنها در سایت خود به آدرس kalakadehhendijan.com است. این فروشگاه با این کار علاوه بر ارزش گذاری برای کاربران خود، افراد را از انتخاب لوازم برقی متناسب با نوع مصرف خود، مطمئن‌تر می‌سازد. همچنین با درج نظر و تجربه خریداران در صفحه اینستاگرام خود kalakadeh_hendijan و پاسخگویی سریع، خیال افراد را از هر مسئله‌ای راحت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

درب کمدی شیراز

8magazine

نگین 100

بروکر الیمپ ترید

مانیتور دنا

آزمایشات طب کار بدو استخدام

نگین فارسی

علائم دفع سودا از بدن

داکت

خرید نهال

تشک دو نفره

خرید زانوبند زاپیامکس

اجاره خودرو

چوب پلاست

یدک کش در همدان

فایروال

همکاری در فروش

پلکسی

پلکسی خرید پلکسی گلاس

طراحی سایت فروشگاهی در قزوین

آموزش نحوه صدور و ثبت چک ضمانت از گروه حقوقی قرار

رپورتاژ آگهی

بانک کتاب

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت خرید پترولیوم کک

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

آراد برندینگ

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

دکتر علی پرند

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح