کد خبر : 116966
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 21:20
-

از راه‌اندازی “اتوبوس سلامت” تا باز کردن “چتر آرامش”

از راه‌اندازی “اتوبوس سلامت” تا باز کردن “چتر آرامش”

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به تشریح اقدامات این سازمان در بحث مقابله با کرونا پرداخت.  مهدی عبدالمالکی در نشست خبری مجازی امروز (19 فروردین) در تشریح فعالیت های صورت گرفته  توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه برای مقابله با کرونا، از انجام این فعالیت ها در 17 سرفصل کاری خبر

از راه‌اندازی "اتوبوس سلامت" تا باز کردن "چتر آرامش"

ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به تشریح اقدامات این سازمان در بحث مقابله با کرونا پرداخت.

 مهدی عبدالمالکی در نشست خبری مجازی امروز (19 فروردین) در تشریح فعالیت های صورت گرفته  توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه برای مقابله با کرونا، از انجام این فعالیت ها در 17 سرفصل کاری خبر داد و افزود: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در کشور بسیاری فعالیت ها را تحت تاثیر قرار داد و در شهرداری کرمانشاه نیز به ناچار تمامی برنامه های نوروزی تعطیل شده و برنامه های مقابله با کرونا جایگزین شد.

به گزارش ایسنا، عبدالمالکی افزود: از همان روزهای ابتدای شیوع این بیماری، همکاری خوبی میان شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحث اطلاع رسانی به شهروندان درفضای مجازی و نیز در سطح شهر صورت گرفت، بطوری که طی مدت شیوع این بیماری 350 پست در فضای مجازی منتشر شده است. همچنین طی این مدت بنرهای مختلف آموزشی چاپ و در سطح جامعه نصب شده است.

وی از گندزدایی سطح شهر با همکاری نیروهای بهداشت محیط به عنوان دیگر اقدام این سازمان یاد کرد و افزود: در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری با دستور شهردار همچنین توزیع پک های بهداشتی میان نیروهای مختلف شهرداری طی دو مرحله صورت گرفت.

وی با اشاره به تعطیلی فرهنگسراها و باشگاه های ورزشی تحت مدیریت اداره ورزش و تفریحات سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری گفت: از 16 اسفند کار آموزش مجازی و غیرحضوری در فرهنگسراها آغاز شد که به نوع خود کار در خور توجهی بود.

عبدالمالکی با تاکید بر لزوم ماندن مردم در خانه درروزهای شیوع این بیماری گفت: در راستای آسان سازی دوران خانه نشینی برگزاری چهار پویش “کرمانشاه کتاب می‌خواند”، “کرمانشاه قصه می خواند”، “کرمانشاه آواز می خواند” و “با ورزش در خانه سالم باشیم” در دستور کار قرار گرفت که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی افزود: میزان مشارکت مردم در این پویش ها نشان از استقبال خوب آنها از این برنامه هاست و قطعا چنین برنامه هایی تا پایان کامل شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

عبدالمالکی از راه اندازی «اتوبوس سلامت» به عنوان دیگر اقدام سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری طی مدت شیوع بیماری کرونا یاد کرد وافزود: این اتوبوس با همکاری نیروهای بهداشت در محلات حاشیه شهر مستقر شده و در کنار بحث آموزش های پیشگیرانه، کار توزیع پک های بهداشتی در این محلات را برای اقشار آسیب پذیر انجام می دهد.

این مسئول از راه اندازی مرکز مشاوره “چتر آرامش” در راستای کاهش اضطراب و استرس مردم شهر کرمانشاه در رابطه با بیماری کرونا خبر داد و افزود: این مرکز از ابتدای هفته جاری کار خود را آغاز کرده و افراد جهت مشاوره می توانند از ساعت 10 تا 13 ظهر یا 16 تا 19 بعدازظهر با شماره های 38370817 یا 38370819 تماس بگیرند.

وی با اشاره به راه اندازی پویش “هر هیات، یک محله” با هدف گندزدایی محلات توسط هیات های مذهبی گفت: ما هم تلاش داشتیم تا سهمی در این پویش داشته باشیم و در همین راستا مواد مورد نیاز جهت گندزدایی در اختیار این هیات ها قرار داده شد.

عبدالمالکی با اشاره به تدوام خانه نشینی مردم تا نیمه شعبان، گفت: در همین راستا قرار است با همکاری هیات های مذهبی کاروان شادی “مهر مهدوی” در شهر راه اندازی شود.

وی افزود: 20 کاروان شادی “مهر مهدوی” در این روز مبارک و همزمان با جشن میلاد امام عصر(عج) بصورت سیار در 17 مسیر سطح شهر حرکت کرده و برنامه شاد و مفرح را برای مردم محلات اجرا می کنند و مردم می توانند از پنجره منازل یا مقابل درب خانه شاهد اجرای این برنامه ها باشند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه در ادامه در پاسخ به سوال برخی در خصوص زیباسازی شهر در ایام کرونا گفت: در بحث انجام برخی اقدامات زیباسازی باید یادآور شد که اولویت بندی در کارها مهم است و قرار نیست تمامی کارها به خاطر بحث کرونا تعطیل شود.

وی افزود: اولویت شهرداری قطعا گندزدایی شهر و مقابله با کرونا خواهد بود و این به معنی تعطیلی سایر اقدامات شهرداری نیست، چرا که قرار نیست مردم تا ابد در قرنطینه بمانند و این بیماری به یاری خداوند به زودی از بین می رود و مردم که از خانه بیرون بیایند و ببینند کاری در شهر نشده قطعا در روحیه آنها تاثیر منفی دوچندان خواهد داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح