کد خبر : 83310
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 20:28
-

از ساماندهی مسافربرهای شخصی تا رفع مشکلات رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس

از ساماندهی مسافربرهای شخصی تا رفع مشکلات رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: در طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی، رانندگان دارای شرایط لازم می‌توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند. حسین اخلاقی صبح امروز (۱۸ تیرماه) با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی اظهار کرد: رانندگان واجد

از ساماندهی مسافربرهای شخصی تا رفع مشکلات رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: در طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی، رانندگان دارای شرایط لازم می‌توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند.

حسین اخلاقی صبح امروز (۱۸ تیرماه) با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی اظهار کرد: رانندگان واجد شرایط می‌توانند کد فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت و توسعه خدمات حمل و نقل عمومی و همچنین به منظور ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی، سازمان نسبت به صدور تعداد محدودی پروانه اشتغال موقت برای خودروهای شخصی واجد شرایط اقدام کرده است.

اخلاقی در این ارتباط افزود: با افزایش خودروهای مسافربر شخصی، برخی مالکان خودرو بدون رعایت ضوابط قانونی اقدام به جابه جایی مسافر کرده که لازم است رانندگان این صنف نسبت به اخذ مجوز از سازمان اقدام کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در صورت عدم دریافت مجوز از سوی مسافربرهای شخصی، متخلفین توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شوند، گفت: رانندگان متقاضی می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت سازمان، واحد نوسازی واقع در پایانه مسافربری خلیج فارس مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به بالا بردن جابه جایی های درون شهری تحت نظارت سازمان، تصریح کرد: هدف از این امر تامین و رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان است.

اخلاقی خاطرنشان کرد: شرایط ویژه ای نیز جهت دوگانه سوز کردن خودرهای مسافر شخصی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی در نظر گرفته شده، که رانندگان واجدشرایط فقط با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

رفع مشکلات رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس در دستور کار است/ امتناع رانندگان از امضای قرارداد

قائم‌مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: پیگیری مشکلات رانندگان اتوبوس این سازمان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

سید رضا بیگ‌زاده در جلسه با رانندگان معترض که مدیران و معاونین سازمان نیز در آن حضور داشتند، اظهار کرد: بخشی از مشکلات این افراد مربوط به گذشته بوده که رفع آنها پیش از اعتراضات نیز در دستور کار سازمان قرار داشته است.

وی یکی از درخواست‌های رانندگان در شروع تجمعات را، انعقاد قرارداد با پیمانکار عنوان کرد و در این ارتباط نیز بیان کرد: بر اساس همکاهنگی صورت گرفته و مطالبه از شرکت پیمانکار مربوطه، قرارداد کلیه رانندگان آماده امضاء بوده و در جلسه نیز به آنها تحویل شده، ولی رانندگان از امضای این قرارداد برای تسریع در رفع مشکل خودشان، امتناع کرده‌اند.

بیگ‌زاده افزود: با توجه به اینکه این رانندگان دو ماه(اردیبهشت و خرداد سال جاری) حقوق معوق دارند، بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از پیمانکار مربوطه، شرکت موظف به پرداخت مطالبات رانندگان است.

قائم‌مقام سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در خصوص پرداخت حق بیمه معوق رانندگان نیز، خاطرنشان کرد: با معاونت مالی و اقتصادی شهرداری بندرعباس ‌هماهنگی‌های لازم جهت پرداخت هرچه سریعتر انجام شده و این مسئله نیز تا پایان ماه جاری انجام می‌شود.

بیگ‌زاده از ترک کار این رانندگان طی روزهای اخیر خبر داد و عنوان کرد: با این وجود، به منظور تداوم خدمات‌رسانی به شهروندان، از رانندگان با سابقه و استخدام شهرداری برای فعالیت در خطوط استفاده شده و در مورد ترک کار و غیبت رانندگان نیز تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح