کد خبر : 153006
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 16:31
-

از ظرفیت فرزندان شهدا در مدیریت دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد استفاده می شود

از ظرفیت فرزندان شهدا در مدیریت دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد استفاده می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده حداکثری و بهره گیری مناسب از ظرفیت فرزندان شهدا در مدیریت دستگاه های اجرایی تاکید کرد. “احد جمالی” افزود: این نشست به منظور تکریم از کسی است که موقعیتی برایش فراهم شده تا به مردم خدمت کند، اگرچه خدمت خالصانه از بزرگترین

از ظرفیت فرزندان شهدا در مدیریت دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد استفاده می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده حداکثری و بهره گیری مناسب از ظرفیت فرزندان شهدا در مدیریت دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

“احد جمالی” افزود: این نشست به منظور تکریم از کسی است که موقعیتی برایش فراهم شده تا به مردم خدمت کند، اگرچه خدمت خالصانه از بزرگترین عبادات است.
وی با بیان اینکه هیچ انتصابی ماندگار نیست، تصریح کرد: مهم این است که انسان باشرف بیاید، با شرف کار کند و باشرف برود و در نهایت خدمات ارزنده آن مدیر در ذهن و یاد مردم باقی بماند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دنیا صحنه امتحان است، اظهار کرد: دوران مسئولیت دکتر رجایی چقدر کوتاه بود اما در اذهان ماندگار ماند و تا همیشه تاریخ در ذهن مردم ایران اسلامی حک شد.
جمالی در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: قائمی از نیروهای خوب هستند که در بخش پاتاوه خدمت می کردند، امروز با حکم وزیر کشور و پیشنهاد استاندار به عنوان فرماندار مارگون انتخاب شدند و این امانت را در دست گرفتند، انتظار می رود با همکاری و همفکری ائمه جمعه و کمک شورای تامین، متنفذین و بزرگان نمونه مدیری شوند که جایگاهشان را در بین نخبگان پیدا کنند.
وی خدمت به مردم قدرشناس، پیگیری مطالبات و رفع مشکلات آنان را از مهمترین اولویت ها برشمرد و بیان کرد: باید در حد شأن و جایگاه مردم این منطقه تلاش شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شدن مارگون به شهرستان را یک اتفاق خوب در حوزه سیاسی استان دانست.
جمالی تصریح کرد: در این هفته ۲ تن از فرزندان برومند شهدا به عنوان بخشدار مرکزی و معاون فرماندار معرفی شدند و این نشان داد که مهمتر از همه ارزش های نظام است زیرا هر چه داریم از این شهداست و باید از ظرفیت آن ها استفاده شود.
وی توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار را از ویژگی های مهم و ارزشمند دولت خواند و اظهار کرد: بدون شک این مناطق و به ویژه مناطق روستایی از اولویت هاست.
“مجید احمدی” مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین تاکید کرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید مدافع حقوق عامه باشند و نگاه ها باید عاری از منفعت طلبی و سیاست زدگی باشد.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و دنبال تحقق عدالت باشند، بیان کرد: یکی از مهم ترین امور پیش رو در سال آینده مسئله انتخابات است.
مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امید است بتوانیم انتخابات سالم و بی سابقه ای در طول تاریخ استان را برگزار کنیم.

به گزارش ایسنا، احمدی ترغیب مردم برای مشارکت بالا در انتخابات را یکی از مهم ترین اولویت های حوزه سیاسی عنوان کرد.
گفتنی است؛ در این آئین باقر قائمی به عنوان فرماندار جدید مارگون معرفی و سیدفاضل پورخسرو سرپرست فرمانداری مارگون نیز به عنوان بخشدار جدید بخش پاتاوه منصوب شد.

لازم به ذکر است؛ مریم برهمن فرزند شهید عبدالرحمن برهمن به عنوان معاون فرماندار مارگون منصوب شد و همچنین رحمان رست فرزند شهید به عنوان بخشدار مرکزی مارگون معرفی شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح