کد خبر : 161393
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 11:10
-

از قطعی پیامکی تا عذرخواهی پیامکی مشترکان همراه اول در هرمزگان

از قطعی پیامکی تا عذرخواهی پیامکی مشترکان همراه اول در هرمزگان

در حالی که از بامداد امروز شرکت همراه اول با ارسال پیامک به تعدادی از شهروندان بندرعباسی نسبت به قطع ارتباط آن ها به دلیل بدهکاری اقدام کرده بود، از ساعتی قبل با پی بردن به اشتباه خود بار دیگر ارتباط مشترکین وصل شد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، صبح امروز طی تماس تعدادی از

در حالی که از بامداد امروز شرکت همراه اول با ارسال پیامک به تعدادی از شهروندان بندرعباسی نسبت به قطع ارتباط آن ها به دلیل بدهکاری اقدام کرده بود، از ساعتی قبل با پی بردن به اشتباه خود بار دیگر ارتباط مشترکین وصل شد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، صبح امروز طی تماس تعدادی از شهروندان مبنی بر قطعی خط تلفن همراهشان پس از ارسال پیامک و محتوایی مبنی بر بدهکاری که به اشتباه عنوان شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایسنا نشان داد این مشکل نیز برای تعداد گسترده ای از شهروندان بوجود آمده است.

در همین خصوص  یک مسئول ارتباطات سیار مخابرات هرمزگان به ایسنا گفت: مسئله بدهی، پرداخت بدهی، هشدار قطعی و قطعی خطوط همراه اول کاملاً سیستمی بوده و هیچ ارتباطی به استان ندارد.

ویاظهار کرد: متأسفانه به دلیل عدم اطلاع‌رسانی و آگاهی مشترکین همراه اول همچنان برای پرداخت بدهی‌های خود از روش‌های قدیمی چون کارت به کارت، دستگاه پوز و مراجعه حضوری به دفاتر مخابراتی استفاده می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود در تسویه‌حساب بدهی‌هایشان چند روزی وقفه ایجاد شود یا دستخوش خطاهای انسانی شوند و درحالی‌که فکر می‌کنند بدهی ندارند، سیستم آن‌ها را بدهکار تلقی می‌کند.

این مسئول ارتباطات سیار مخابرات هرمزگان ادامه داد: بهتر است مشترکین همراه اول از طریق سامانه 9990 اقدام به پرداخت بدهی‌های خود کنند چراکه روشی مطمئن‌تر و سریع‌تر برای رفع بدهی و مشکل قطعی خطوط همراه اول است.

وی عنوان کرد: مسئله دیگر این است که همراه اول به گزارشات غیردقیق و پراکنده رسیدگی نمی‌کند و تمامی شکوائیه‌ها باید دقیق، متمرکز و به‌صورت سیستمی باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر تعداد مشترکینی که با این مشکل مواجه شده‌اند زیاد است می‌توانند مراجعه و اعلام کنند تا ما با ارسال نامه کتبی به همراه اول جهت حل این مشکل اقدام کنیم.

اما پیگیری های ایسنا نشان داد که شهروندان علی رغم تماس با 9990 با عدم پاسخگویی با اپراتورهای سامانه مواجه شدند.

در همین خصوص حوالی ساعت 11 صبح امروز شرکت همراه اول با ارسال پیامکی ضمن پذیرفتن اشتباه خود نسبت به اتصال مجدد خطوط قطع شده اقدام کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح