کد خبر : 85259
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 21:17
-

از وضعیت قرمز کرونا در نهبندان تا تشدید نظارت‌ها

از وضعیت قرمز کرونا در نهبندان تا تشدید نظارت‌ها

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در شهرستان نهبندان، گفت: از امروز نظارت بر بخش‌های مختلف همانند رستوران‌ها، اصناف و ادارات تشدید می‌شود. مجید بیکی، امروز یکشنبه ۲۰ تیر در ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا ویروس در شهرستان نهبندان اظهار کرد: شهرستان نهبندان به لحاظ رنگ بندی جدید کرونا، به قرمز پر

از وضعیت قرمز کرونا در نهبندان تا تشدید نظارت‌ها

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در شهرستان نهبندان، گفت: از امروز نظارت بر بخش‌های مختلف همانند رستوران‌ها، اصناف و ادارات تشدید می‌شود.

مجید بیکی، امروز یکشنبه ۲۰ تیر در ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا ویروس در شهرستان نهبندان اظهار کرد: شهرستان نهبندان به لحاظ رنگ بندی جدید کرونا، به قرمز پر رنگ تغییر وضعیت داده و شرایط شهرستان به نحوی است که با توجه به محدودیت‌ها و تعداد تخت‌های بیمارستانی باید محدودیت‌ها بیشتر اعمال شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار نهبندان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ بیمار کرونایی در بیمارستان آتشدست نهبندان بستری هستند، گفت: تعداد افراد بستری در بیمارستان عدد بالایی است برای مدیریت بیماری نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم تا شرایط شهرستان به روال قبل برگردد.

بیکی با اشاره به اینکه اعمال برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها ممکن است نارضایتی‌هایی را در پی داشته باشد، افزود: متاسفانه بخشی که ما انتظار داریم برای آنها محدودیت ها اعمال نشود، خود را موظف و مکلف بر رعایت پروتکل‌ها نمی‌کنند.

وی گفت: همزمان با قرمز شدن نهبندان، ایستگاه ورودی شهر نهبندان با همراهی پلیس راه اندازی و برخی مسیرهای ورودی و خروجی کنترل و برخی مسدود و اعمال قانون شد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: ورودی شهر نهبندان بر روی مسافرین استان های همجوار بسته است، همچنین برگزاری جلسات عزاداری و شادی ممنوع و جلسات اداری هم بنا بر ضرورت با تعداد محدود می تواند برگزار شود.

بیکی با تأکید بر رعایت و نظارت جدی ضوابط بهداشتی توسط مسئولان و مردم ادامه داد: همه بخش هایی که مسئولیت مدیریت بیماری کرونا دارند باید به شکل جدی تر فضای نظارتی قوی در شهرستان را راه اندازی کنند، چرا که دستور العمل‌ها در اختیار مسئولین است و همه موظف به رعایت دستور العمل ها هستند.

وی از تشدید رعایت دستورالعمل‌های کرونایی در شهرستان نهبندان از امروز (۲۰ تیر) خبر داد و افزود: تالارها، پارک‌ها و رستوران‌ها تعطیل هستند و برگزاری جلسات با عدم رعایت دستور العمل ها به کمک دادستان ممنوع اعلام شده است.

فرماندار نهبندان از فعالیت رستوران‌ها به صورت بیرون بر در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: نیروهای ادارات شهرستان با ۳۰ درصد ظرفیت و با تشخیص مدیر مجموعه به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

بیکی خواستار اطلاع رسانی گسترده و دقیق به صورت بصری و صوتی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد و گفت: طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا با جدیت تمام در شهرستان نهبندان و سربیشه انجام می‌شود.

وی گفت: معیشت اصناف برای ما مهم است چرا که اقتصاد این قشر از محل بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند لذا بازدیدها بر اصناف باید تشدید شود و اصنافی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، پلمپ خواهند شد.

فرماندار نهبندان بر حضور برخی از شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها تا پاسی از شب و بدون رعایت پروتکل‌ها اشاره کرد و گفت: منع تردد شبانه در نهبندان در حال اجرا است و این سهل انگاری ها و پروتکل شکنی‌ها می‌تواند برخی از خانواده‌ها را گرفتار کند.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی علی رغم همسایگی با سیستان و بلوچستان و مرز مشترک با کشور افغانستان، تاکنون توانسته با تلاش همه دست اندرکاران، از بیماری های جدید حفظ شود، گفت: ویروس دلتا طی ۵ تا ۱۰ ثانیه از فرد مبتلا به فرد سالم منتقل می شود، در حالی که این مدت زمان در ویروس هندی ۱۵ دقیقه است لذا مردم باید ضوابط بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح