کد خبر : 148804
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 18:23
-

استاد «احسان اشراقی» از ستاره‌های درخشان تاریخ در کشور است

استاد «احسان اشراقی» از ستاره‌های درخشان تاریخ در کشور است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان از استاد «احسان اشراقی» به‌عنوان یکی از ستاره‌های درخشان تاریخ در کشور نام برد چراکه بسیاری از دانشجویان از علم وی خوشه‌چینی‌های بسیار داشته‌اند. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، همایش ملی نقد تاریخ‌نگاری و مطالعات تاریخی قزوین با حضور مسئولان استانی و اساتید و

استاد «احسان اشراقی» از ستاره‌های درخشان تاریخ در کشور است
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان از استاد «احسان اشراقی» به‌عنوان یکی از ستاره‌های درخشان تاریخ در کشور نام برد چراکه بسیاری از دانشجویان از علم وی خوشه‌چینی‌های بسیار داشته‌اند.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، همایش ملی نقد تاریخ‌نگاری و مطالعات تاریخی قزوین با حضور مسئولان استانی و اساتید و فعالان دانشگاه در سالن اجتماعات دهخدا واقع در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در این مراسم با تأکید بر اینکه استاد اشراقی از مفاخر کشور محسوب می‌شود، افزود: استان قزوین به لحاظ داشتن شخصیت‌های ممتاز از استان‌های برجسته کشور محسوب می‌شود و از دیرباز این استان پرورنده شخصیت‌های برجسته‌ای در عرصه‌های مختلف بوده است.

محمدی تصریح کرد: می‌توان از استاد «احسان اشراقی» به‌عنوان یکی از ستاره‌های درخشان تاریخ در کشور نام برد چراکه بسیاری از دانشجویان از علم وی خوشه‌چینی‌های بسیار داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه نگاه ما به آینده است، ادامه داد: داشتن چنین چهره ارزشمندی افتخار استان قزوین است و امیدواریم در آینده نیز با بهره‌گیری از چنین شخصیت‌هایی بتوانیم در مسیر رشد و تعالی هر چه بیشتر قدم برداریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تجلیل و نکوداشت چهره‌های شاخص و برتری چون استاد اشراقی در حقیقت تجلیل از علم و فرهنگ و هنر است که باید این مسیر ادامه یابد.

سیده حمیده زرآبادی دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان دیگر سخنران این مراسم اظهار کرد: استاد اشراقی سال‌ها در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تدریس و نقش مهمی در نهادینه کردن تاریخ در دانشگاه داشتند که ما قدردان وی هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم این پاسداشت در هویت ملی ما جلوه‌گر باشد، افزود: باید همواره تلاش کنیم گذشته پرافتخار ما در عرصه‌های مختلف تکرار شود.

زرآبادی تصریح کرد: تجلیل از مقام شامخ بزرگان و اساتید کاری ارزنده است و در برگزاری آیین نکوداشت استاد اشراقی نیز بیش از ۱۲ نهاد پای‌کار بودند که از آن‌ها تقدیر می‌شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه این همایش پیام علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در بزرگداشت مقام استاد اشراقی قرائت شد.

در پایان این مراسم، با حضور مسئولان از مقام علمی «استاد احسان اشراقی» تقدیر شد؛ وی در سال 1307 در قزوین متولد شده دارای دکترای تخصصی تاریخ از دانشگاه تهران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح