تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 18:06
79 بازدید
کد خبر : 188268

استاندار: استان مرکزی نیازمند یک نقشه‌ راه منسجم فرهنگی است

استاندار: استان مرکزی نیازمند یک نقشه‌ راه منسجم فرهنگی است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی نیازمند یک نقشه‌ راه منسجم فرهنگی است تا بتواند در دولت سیزدهم به وضعیت مطلوب فرهنگی برسد. فرزاد مخلص الائمه روز یکشنبه ۱۲ دی ماه در آیین تودیع حجت‌الاسلام دانشی و معارفه دکتر سینا دلشادی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: بنابراین گفتمان حاکم بر نظام

استاندار: استان مرکزی نیازمند یک نقشه‌ راه منسجم فرهنگی است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی نیازمند یک نقشه‌ راه منسجم فرهنگی است تا بتواند در دولت سیزدهم به وضعیت مطلوب فرهنگی برسد.

فرزاد مخلص الائمه روز یکشنبه ۱۲ دی ماه در آیین تودیع حجت‌الاسلام دانشی و معارفه دکتر سینا دلشادی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: بنابراین گفتمان حاکم بر نظام استان مرکزی و برنامه‌ریزی و راهبردهای آن ” مسئله محور” خواهد بود، چراکه در این نظام با شناخت موانع و مسائل و وضعیت مطلوب، می توان از آسیب‌ها و پیامدهای موانع فاصله گرفته و به علت بروز این آسیب‌ها پرداخت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ظرفیت‌های قابل توجه استان مرکزی در حوزه فرهنگ و نخبگان فرهنگی، در خصوص مشکلات فرهنگی استان مرکزی گفت: با ایجاد فهرست کاملی از مسائل فرهنگی در کشور و برش مخصوص آن در خصوص استان مرکزی و اولویت‌بندی های فرهنگی آن، می توان وضع مطلوب فرهنگی را شناسایی کرد و در راستای تحقق آن قدم برداشت، لذا به‌ زودی نقشه راه فرهنگی استان مرکزی را ارائه خواهیم کرد و در استانداری مرکزی در کنار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی خواهیم ایستاد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی نیز در این مراسم بیان کرد: رئوس اقدامات ما در حوزه مدیریت این اداره بر اساس ۱۱ اقدامی است که توسط وزیر ابلاغ شده است، هرچند با کاستی امکانات، کمبود بودجه و نقص زیرساخت‌ها مواجهیم، اما با شناخت مسائل و مسئله یابی به سمت وضعیت مطلوب حرکت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز در این مراسم اظهار کرد: ما طلبه‌های نسل انقلابیم و همه وجودمان وقف انقلاب است. ما فدائی جمهوری اسلامی هستیم جمهوری اسلامی یعنی حقیقت اسلام در این زمان و خدمت به این نظام بزرگترین افتخار برای همه مردم است. گاهی نبودن‌ها به نفع جمهوری اسلامی است، افرادی برای حضور همیشگی در عرصه خدمت چها که نکردند.

وی با تاکید بر مغفول ماندن و فراموش‌شدگی فرهنگ و هنر در استان مرکزی در زیر سایه اقتصاد و صنعت، افزود: متاسفانه مسئولیت این اداره زمانی به من محول شد که کمبود بودجه و وضعیت اقتصادی شرایط سختی در حوزه عملکردی فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان ایجاد کرده بود و مسئله‌ای بارز بود. امید است مدیر کل بعدی این اداره با مشکلات کمتری در این حوزه روبرو باشد. لازم به ذکر است وضع ارشاد در استان مرکزی با آنچه باید باشد تفاوت دارد و کمبود امکانات و نیروی استانی در شهرستان‌ها به خوبی مشهود است. با وجود کمبود امکانات ذکر شده، در اراک دو بلک باکس و در دلیجان یک بلک باکس ساخته شده و همچنین تالار مرکزی تا مرحله افتتاح رسانده شده و از واگذاری کتابخانه مرکزی به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تبلیغات متنی

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

فروشگاه اینترنتی بی بی شاپ

New punjabi songs

تجارتخانه آراد برندینگ

سامانه خودنویس

داود یوسفی

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

تعمیر کاتالیزور

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

خرید صندل عمده

https://nipoto.com/ethereum

 

شرکت آرارات

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

تولید فیلم استرچ

 

 

دستگاه تزریق پلاستیک

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح