کد خبر : 103126
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 23:04
-

استفاده از رسانه در کنار تولید، موجب رونق و جهش تولید می شود

استفاده از رسانه در کنار تولید، موجب رونق و جهش تولید می شود

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: استفاده از رسانه و ظرفیت های رسانه‌ای و هنر اصحاب رسانه می تواند در کنار تولید، نقش مکمل ایجاد کرده و چه بسا موجب رونق بیشتر و جهش آن شود. مهدی پارسا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید»

استفاده از رسانه در کنار تولید، موجب رونق و جهش تولید می شود

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: استفاده از رسانه و ظرفیت های رسانه‌ای و هنر اصحاب رسانه می تواند در کنار تولید، نقش مکمل ایجاد کرده و چه بسا موجب رونق بیشتر و جهش آن شود.

مهدی پارسا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» گفت: شعار سال نباید در حد تابلوهای شهری، بنرها و برپایی برخی جلسات و همایش های بی تاثیر باشد.

وی اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم باید آثار و نتایج تحقق شعار سال را در زندگی خود احساس کنند.

پارسا، استقلال کشور را مرهون نگاه به داخل و تکیه بر ظرفیت های داخلی که به افزایش تولید و جهش آن منجر خواهد شد عنوان و تصریح کرد: همه مسئولان برای تحقق جهش تولید باید از ابزار مهم و تعیین کننده ای به نام رسانه استفاده کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه امروز تولید، موضوع اصلی کشور است گفت: برای جهش در آن باید با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت‌های کشور برای رونق و ارتقای تولید تلاش کرد.

پارسا ادامه داد: بخش خصوصی باید انگیزه، علم، تجربه، سرمایه و استفاده از نخبگان را در کنار هم داشته باشد که به طور حتم تلفیق این ارکان می تواند جهش قابل توجهی در تولید ایجاد کند.

وی نقش رسانه‌ها در رونق تولید به عنوان شعار سال گذشته را نقش به سزایی دانست و گفت: متاسفانه نقش آنها به خوبی دیده نشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در تحقق شعار سال یادآور شد: استفاده از رسانه و ظرفیت های رسانه‌ای و هنر اصحاب رسانه می تواند در کنار تولید، نقش مکمل ایجاد کرده و چه بسا موجب رونق بیشتر و جهش آن شود.

پارسا خاطرنشان کرد: معرفی تولیدگران و صنعتگران پرتلاش، ارتباط دانشگاه و تولید و پرداختن به شاخص های رشد اقتصادی توسط اهالی رسانه، امکان رسیدن به موفقیت های اقتصادی را آسان تر و شعار سال را محقق می کند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه همیشه در کنار تولید جامعه حضور داشته و برای احیای واحدهای نیمه تعطیل و دارای رکود، نقش مطالبه گری و روشنگری خود را برای مردم و مسئولان ایفا می کند گفت: برای جهش تولید باید عزم ملی برای استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولید کننده و عدم خرید و تبلیغ کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند، وجود داشته باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح