کد خبر : 191375
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 ژانویه 2022 - 17:23
-

اصلاح بذرهای کشاورزی و نژاد دام در دستور کار قرار بگیرد

اصلاح بذرهای کشاورزی و نژاد دام در دستور کار قرار بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری اصلاح بذر و نژاد دام را در افزایش تولیدات حوزه کشاورزی موثر دانست و گفت: اصلاح بذر و نژاد دام می‌تواند موجب افزایش تولید و درآمد بهره‌برداران در این حوزه شود. اقبال عباسی ۱۹ بهمن‌ماه در آئین تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری به‌صورت ویدئو کنفرانس

اصلاح بذرهای کشاورزی و نژاد دام در دستور کار قرار بگیرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری اصلاح بذر و نژاد دام را در افزایش تولیدات حوزه کشاورزی موثر دانست و گفت: اصلاح بذر و نژاد دام می‌تواند موجب افزایش تولید و درآمد بهره‌برداران در این حوزه شود.

اقبال عباسی ۱۹ بهمن‌ماه در آئین تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تولیدات بخش شاورزی در تامین امنیت غذایی، اظهار کرد: کشاورزان و فعالان این حوزه نقش موثری در تامین مایحتاج مردم در ایام شیوع کرونا و تحریم‌ها داشتند، قطعا اگر زحمات این قشر نبود با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از راه، زیرساخت، پزشکی، علمی، کشاورزی و …، گفت: ایران در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین‌ترین صادرکنندگان نفت بود، اما این بودجه حاصل از فروش نفت برای رفاه مردم هزینه نمی‌شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش‌تر روستاها از امکانات رفاهی اولیه از جمله آب شرب سالم، برق، گاز، راه ارتباطی و … برخوردار هستند، همچنین تحولات بسیاری در حوزه کشاورزی به وجود آمده است.

عباسی با تاکید بر اینکه باید بر آمار تولید محصولات کشاورزی و تعداد بهره‌برداران این حوزه یک تحلیل درست صورت بگیرد، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های بسیار بالایی در تولید محصولات کشاورزی دارد که در صورت حمایت ویژه از این قشر می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بحث آموزش و ترویج در حوزه کشاورزی، توضیح داد: باید آموزش و ترویج در این بخش در روستاها به معنای واقعی انجام شود، اگر این کار در روستاها مورد توجه قرار بگیرد و درآمد روستائیان در حوزه دامداری و کشاورزی به این شیوه افزایش پیدا کند، قطعا روستائیان به شهرها مهاجرت نمی‌کنند.

وی اصلاح بذر و نژاد دام را در افزایش تولیدات حوزه کشاورزی موثر دانست و بیان کرد: اصلاح بذر و نژاد دام می‌تواند موجب افزایش تولید و درآمد بهره‌برداران در این حوزه شود، همچنین افزایش تولید در حوزه کشاورزی موجب کاهش وابستگی به واردات می‌شود.

عباسی یادآور شد: امروز بهره‌برداران بخش کشاورزی با مشکلات زیادی در حوزه واردات مواد اولیه، واردات تجهیزات، مشکلات گمرکی، بیمه حمل و نقل، انتقال پول برای واردات و … مواجه هستند، اما باوجود این مشکلات در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کردند و اجازه ندادند با مشکل جدی مواجه شویم، باید تلاش شود این مشکلات رفع شود.

لازم به ذکر است، در این آئین ۳۷۲ طرح گلخانه‌ای در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید، این طرح‌ها برای حدود ۱۲ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کنند، همچنین در این آئین ۳۲ استدیو تولید برنامه‌های حوزه کشاورزی در کشور  به‌صورت ویدئو کنفزانس افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح