کد خبر : 155496
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 دسامبر 2021 - 10:43
-

اعزام فرهنگیان و دانش‌آموزان در صورت تمایل به مناطق سیل‌زده لرستان

اعزام فرهنگیان و دانش‌آموزان در صورت تمایل به مناطق سیل‌زده لرستان

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام فرهنگیان و دانش‌آموزان متقاضی برای حضور در اردوهای جهادی به منظور خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد. سید یحیی میرعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تمامی فرهنگیان استان کرمانشاه به ویژه مربیان مرد عضو تشکیلات پیشتازان که آموزش‌های لازم برای خدمات‌رسانی به

اعزام فرهنگیان و دانش‌آموزان در صورت تمایل به مناطق سیل‌زده لرستان

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعزام فرهنگیان و دانش‌آموزان متقاضی برای حضور در اردوهای جهادی به منظور خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد.

سید یحیی میرعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تمامی فرهنگیان استان کرمانشاه به ویژه مربیان مرد عضو تشکیلات پیشتازان که آموزش‌های لازم برای خدمات‌رسانی به مردم در مواقع بحرانی را دیده‌اند، به همراه تمامی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم می‌توانند متقاضی شرکت در این اردوهای جهادی که با هدف خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان برگزار خواهد شد، بشوند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه قریب 500 گروه تشکیلات پیشتازان داریم، گفت: این گروه های دانش آموزی 16 تا 41 نفره بوده و هر کدام یک مربی دارند که سالانه دوره های مرتبط با امداد و نجات را برای خدمات رسانی به مردم در زمان های بحرانی می بینند.

به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه حدود 20 هزار دانش‌آموز عضو تشکیلات پیشتازان در استان کرمانشاه داریم که حدود 70 درصد این دانش اموزان دختر هستند.

میرعباسی ادامه داد: فرهنگیان و دانش آموزانی که تمایل به حضور در مناطق سیل زده را دارند تا آخر هفته آینده مهلت دارند با مراجعه به سازمان دانش‌آموزی و یا ادارات آموزش  و پرورش تمایل خود را برای حضور در مناطق سیل‌زده اعلام کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه افزود: فرهنگیان و دانش‌آموزانی که متقاضی شرکت در مناطق سیل زده شوند در سریع ترین زمان ممکن به مناطق سیل‌زده استان لرستان که استان کرمانشاه به عنوان استان معین برای خدمات رسانی به این استان انتخاب شده، اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به پنج روزه بودن اردوهای جهادی خدمات رسانی به سیل زدگان، گفت: اعزام ها به صورت رایگان و از طریق سازمان دانش آموزی انجام خواهد شد.

میرعباسی ادامه داد: کمک به پاکسازی منازل مسکونی از گل و لای، شست و شوی فرش ولوازم خانه، توزیع اقلام و … از جمله برنامه های اردوهای جهادی دانش‌آموزی در مناطق سیل زده استان لرستان خواهد بود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون افراد زیادی متقاضی حضور در این اردوهای جهادی نشده‌اند، از همه فرهنگیان و دانش آموزان دعوت کرد برای شرکت در این اردوها برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: در جریان زلزله سال 96 استان کرمانشاه تعداد زیادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان از استان‌های مختلف کشور به طور داوطلبانه و خودجوش متقاضی شرکت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای خدمات رسانی شده بودند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح