کد خبر : 125607
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 1:39
-

اعلام فراخوان نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» در بستر فضای مجازی

اعلام فراخوان نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» در بستر فضای مجازی

ایسنا/قم فراخوان نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» در بستر فضای مجازی به مناسبت جشن بزرگ اعیاد شعبانیه ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد. حجت الاسلام علی باقری مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من

اعلام فراخوان نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» در بستر فضای مجازی

ایسنا/قم فراخوان نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» در بستر فضای مجازی به مناسبت جشن بزرگ اعیاد شعبانیه ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

حجت الاسلام علی باقری مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین پویش مردمی ملی آثار صوتی و تصویری «من و امام» ، فرصتی برای تولید و ارسال آثار ارزشمندی که در اوضاع کنونی، بذر امید و شادی در دل هم وطنان مان بیفشانیم و بر غنای هر چه بیشتر جشن اعیاد شعبانیه بیفزاییم. قرارگاه شتابدهی فعالیت های مهدوی با دعوت از عموم دلدادگان، حضور یکایک عزیزان را در این رویداد، پربرکت دانسته و ارج می گذارد.
موضوعات و بخش های رقابتی پویش
مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام»، هدف اصلی از این پویش را شتابدهی فعالیت های هنری در عرصه مهدویت دانست تصریح کرد: موضوعات این فراخوان عبارتند از: اثرات باور منجی آخرالزمان، کودکان و انتظار، سبک زندگی منتظران، همدلی با اقشار ضعیف جامعه، فعالیت های جهادی، حفظ وحدت، استکبارستیزی و غرور ملی.
وی، بخش های رقابتی این پویش ملی را مشتمل بر سرود، پادکست، کلیپ، اجرای نمایش خیابانی، استندآپ کمدی، دابسمش و طنزپردازی عنوان کرد.
گاه شمار برگزاری پویش مردمی
مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این پویش دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ می باشد و دوشنبه ۳۰ فروردین ماه آثار پذیرفته شده اعلام خواهند شد.
حجت الاسلام باقری افزود: مهلت رأی مردمی جهت داوری جمعی آثار دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ می باشد که آئین پایانی و اعلام نتایج هر بخش چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) می باشد.
نحوه ارسال آثار
وی با اشاره به نحوه ارسال آثار اظهار داشت: دریافت آثار در بخش مردمی فقط از طریق ارسال اثر به شماره های ۰۹۲۱۸۹۹۴۶۴۹ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ در پیام رسان های «ایتا» و «روبیکا» همراه با ذکر نام اثر، نام صاحب اثر، مدت زمان اثر و اطلاعات تماس امکان¬پذیر می باشد؛ شایان ذکر است که به آثاری که اطلاعات ناقص ارسال کنند، ترتیب اثر داده نمی شود.
مسؤول پویش مردمی ملی «من و امام» با اشاره به مشارکت کنندگان در برگزاری این پویش ملی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد هدایت، قرارگاه شتابدهی یاقوت، بنیاد فرهنگی صبح ظهور، استودیو غدیر و اپراتور همراه اول در برگزاری این پویش مشارکت دارند.
وی تصریح کرد: به برگزیدگان داوری جمعی مردمی هر بخش، یادمان رویداد به همراه جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
حجت الاسلام باقری ضمن بیان مقررات و قوانین شرکت این پویش افزود: شرکت برای عموم آزاد بوده و محدودیت سنی و حرفه ای ندارد؛ همچنین محدودیتی در تعداد آثار ارسالی متقاضی شرکت در بخش های مختلف وجود ندارد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قوانین و آیین نامه ها می توانند با شماره ۲۳-۳۷۵۰۳۶۲۳-۰۲۵ و ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷ تماس حاصل فرمایند و یا به کانال این پویش به آدرس @man_v_emam در پیام رسان های ایتا و روبیکا مراجعه کنند؛ از دیگر راه های ارتباطی با این پویش می توان به پست الکترونیکی S.zohor.ir@gmail.com و کد پستی ۳۷۱۹۱۱۴۵۴۴ اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح