کد خبر : 148346
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 17:49
-

افتتاح پروژه آبخیزداری دره گردو با حضور وزیر کشاورزی/توزیع دو میلیون نهال در استان مرکزی

افتتاح پروژه آبخیزداری دره گردو با حضور وزیر کشاورزی/توزیع دو میلیون نهال در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی، از بهره برداری  از پروژه های آبخیزداری دره گردو با حضور وزیر کشاورزی در روز شنبه آینده خبر داد. سید علی آقازاده ۱۴ اسفندماه به مناسبت روز درختکاری در حاشیه آیین کاشت ۴۰ نهال به یاد ۴۰ سالگی دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: امسال در هفته منابع

افتتاح پروژه آبخیزداری دره گردو با حضور وزیر کشاورزی/توزیع دو میلیون نهال در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی، از بهره برداری  از پروژه های آبخیزداری دره گردو با حضور وزیر کشاورزی در روز شنبه آینده خبر داد.

سید علی آقازاده ۱۴ اسفندماه به مناسبت روز درختکاری در حاشیه آیین کاشت ۴۰ نهال به یاد ۴۰ سالگی دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: امسال در هفته منابع طبیعی اتفاقات خوبی در استان و اراک رقم می خورد، با بهره برداری از طرح های آبخیزداری در منطقه گردشگری دره گردو و اجرای عملیات بهسازی این دره که روز شنبه با حضور وزیر جهادکشاورزی انجام می شود بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در مخازن این منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه های آبخیزداری این منطقه در تابستان برای آبیاری حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی، دغدغه ای نخواهیم داشت، افزود: در کنار این بهره برداری، عملیات کاشت درخت در هزار هکتار از جنگل کاری های اطراف شهر اراک با همکاری وزارت نفت، استانداری و منابع طبیعی اجرایی می شود.

استاندار مرکزی گفت: خوشبختانه با اتفاقات خوب در این هفته، همزمان با اقدامات و فعالیت ها جهت کاهش آلودگی هوای شهر اراک، بتوانیم فضای سبز را تقویت کنیم و شاهد کاهش آلاینده ها در این شهر باشیم و البته همراهی مردم و سمن ها را نیز خواستاریم و امیدواریم که هر نفر یک درخت بکارد که مسلما کاشت حدود ۵۰۰ هزار درخت را رقم می زند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل منابع طبیعی استان مرکزی حدود ۲ میلیون درخت را برای توزیع در بین مردم استان، آماده کرده است، افزود: دولت با حمایت از این طرح و پشتیبانی مردم می تواند هفته منابع طبیعی خوبی را در استان رقم بزند.

به گزارش ایسنا، در این آیین سرپرست شهرداری اراک بیان کرد: در سال جاری در هفته درختکاری تصمیم بر غرس و توزیع ۲۰ هزار اصله نهال بود که به دستور استاندار مرکزی و همکاری منابع طبیعی استان مرکزی، با افزایش نهال ها، غرس و توزیع ۳۵ هزار اصله نهال در شهر اراک انجام می گیرد.

علیرضا بیاتیان با اشاره به احداث پروژه های عمرانی و تقاطع های غیرهمسطح در چهار نقطه از شهر اراک، گفت: در برنامه ریزی انجام شده، در مناطقی که کار عمرانی در جریان بود به منظور جلوگیری از قطع اشجار،  عملیات جابجایی درختان انجام گرفت به طوری که در میدان امام خمینی(ره) و میدان مقاومت، ۲ هزار جابجایی درخت انجام شد و تمامی مناطق کاشت مجدد با همکاری سمن ها سندسازی شد.

وی تصریح کرد: روز گذشته با همکاری مسئولان امر، واگذاری اراضی منطقه گردشگری گردو انجام گرفت، ۸۶ هکتار از اراضی به شهرداری واگذار خواهد شد و عملیات اجرایی توسعه فضای سبز آغاز می شود و امیدواریم در اراک نیز در سال ۱۴۰۰ توسعه مناسب فضای سبز را رقم بزنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح